اخبار اقتصادی

چگونه با افسردگی های پس از بازنشستگی مقابله کنیم؟

یکی از دلایل شیوع افسردگی در بازنشستگان، خانه نشینی و تغییر نقش های بعضا کلیشه ای در خانه است. اگر تا پیش از بازنشستگی، همسران برای کار از خانه خارج می شدند و تنها مدت کوتاهی را در خانه کنار یکدیگر می گذراندند، اکنون ممکن است هر دو بیشتر وقت خود را...

24 آذر 1401

توضیحات سایپا در خصوص آپشن های کوییک پلاس اتوماتیک که منجر به گرانی 10 میلیونی شد

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خصوص ویژگی های خودروی کوییک اتوماتیک مشتریانی که در تاریخ 19 آذرماه ثبت نام می کنند گفت: با توجه به درخواست های مشتریان مبنی بر نصب برخی آپشن ها بر روی این خودرو، گروه خودروسازی سایپا مطابق با نظر مشتریان،...

21 آذر 1401

شرایط فروش فردا موتورز؛ مورد عجیب T5

خبرنگاران- شرایط فروش فرداموتورز نسبت به اغلب خودروسازان ساده تر است. فرداموتورز برخلاف ایرانخودرو، سایپا و ... از متقاضیان T5 و SX5 بعد ثبت نام 50 درصد قیمت تمام شده را دریافت می نماید و شرایط فروش آن چیزی شبیه به فروش اقساطی است. با این وجود قیمت تازه محصولات...

6 آذر 1401

ضربه نو به ابرآروان: دامنه اصلی از دسترس خارج شد!

اقتصادنیوز نوشت: دامنه اصلی ابرآروان از دسترس خارج شد. این رویداد 8 روز پس از اعلام تحریم این شرکت از سوی اتحادیه اروپا رخ داده است.

29 آبان 1401

آمار هولناک بچه ها کار و بچه ها خیابانی در ایران ، افزایش آمار بچه ها کار در مرکز ، کار کردن بچه ها زیر 6 سال جرم است ؛ دیدید با 123 تماس بگیرید

سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، سرانه نگهداری و توانمندسازی هر کودک کار و خیابانی در مراکز بهزیستی را سالانه 15 میلیون تومان گفت.

11 آبان 1401

زیبایی های شهر تورنتو کانادا

شهر تورنتو کانادا واقع در استان آنتاریو، بزرگترین شهر کانادا می باشد که مساحتی بالغ بر 600 کیلومتر دارد و جمعیت آن نزدیک 6 میلیون نفر است. این شهر مهاجرپذیر پتانسیل های زیادی را برای گردشگران و مهاجران در دل خود پنهان نموده است.

10 آبان 1401

در این فصل سفر به پوکت را از دست ندهید!

پوکت، این روزهای یکی از مجذوب کننده ترین جاذبه های گردشگری آسیایی به شمار می رود که در این مطلب قصد داریم برترین فصل سفر به پوکت در طول سال را آنالیز کنیم.

6 آبان 1401

پیشرفت 70 درصدی احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین که منجر به ارتقای سطح خدمات رسانی بیمارستانی در بخش سوختگی و سوانح می گردد، 70 درصد پیشرفت داشته است.

3 آبان 1401

آنچه از فیلم Ticket to Paradise باید بدانید

جولیا رابرتز (Julia Roberts) و جورج کلونی (George Clooney) در فیلم تازه ای در کنار یکدیگر نقش آفرینی نموده اند که به نام فیلم بلیط به بهشت (Ticket to Paradise) شناخته می گردد. این دو بازیگر برجسته قبلا در فیلم های یازده یار اوشن (Oceans Eleven) در کنار یکدیگر بازی نموده اند و حالا قرار...

29 مهر 1401

اعطای 419 فقره وام ازدواج و فرزندآوری از طریق بانک توسعه تعاون

سرپرست بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد از اعطای 419 فقره وام ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان در استان خبر داد.

29 مهر 1401

قزوین به حوزه اصلاح نژاد و بهره وری دام عشایر ورود کند

رییس مرکز اصلاح نژاد دام کشور گفت: اصلاح نژاد به بهره وری دام منجر شده و گله داری را برای عشایر مالی می نماید که استان قزوین با توجه به ظرفیت های موجود باید به این حوزه ورود کند.

28 مهر 1401

حذف بیش از 200 میلیارد ریال از هزینه هاى مالیاتى

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران گفت: این سازمان مشمول استفاده از نرخ مالیاتی صفر شد و بر همین اساس بالغ بر 200 میلیارد ریال از هزینه های مالیاتی سال 99 حذف شد.

27 مهر 1401

خشم تونسی ها از کشته شدن یک جوان به دست پلیس

محله های مرکز تونس در حالی شاهد تعقیب و گریز معترضان و ماموران پلیس است که فضای امنیتی بر این کشور حاکم شده است.

23 مهر 1401

وزیر خارجه آلمان: در تدارک برای تحریم های تازه علیه تهران هستیم

وزیر خارجه آلمان که پیشتر اظهاراتی مداخله جویانه علیه ایران مطرح نموده بود، حالا تاکید نموده که برلین در تدارک برای تحریم های تازه اتحادیه اروپا علیه تهران است.

18 مهر 1401

تبلیغات در زمینه تئاتر باعث استقبال بچه ها می گردد

یک کارگردان تئاتر کودک و نوجوان گفت: استقبال بچه ها از تئاتر خوب است، اما برای علاقه مندی و آشنایی نوجوانان احتیاج به تبلیغات مناسب داریم.

16 مهر 1401

شروع واگذاری معادن بدون بهره بردار در چهارمحال وبختیاری

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: شناسایی و واگذاری معادن بدون بهره بردار استان شروع شد.

7 مهر 1401

500 هزار راس دام سنگین مازاد در کشور وجود دارد

رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: 500 هزار راس دام سنگین مازاد در کشور داریم که بخشی از آن باید به بازارهای هدف صادر گردد تا فراوری دچار آسیب نگردد.

1 مهر 1401

فراوری جوجه یک روزه به 100 میلیون قطعه می رسد

دبیرانجمن تولیدکنندگان جوجه یک روزه گفت: با توجه به شرایط مساعد جوجه ریزی، کمبودی در عرضه مرغ نداریم.

24 شهریور 1401

با تجربه های منحصر بفرد در استانبول آشنا شوید!

در این مقاله از مقالات معرفی جاهای دیدنی استانبول تصمیم گرفتیم تا برترین دیدنی های استانبول را به شما کاربران علاقمند به سفرهای خارجی معرفی کنیم. پس اگر قصد سفر به استانبول را دارید توصیه میکنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید

18 شهریور 1401

شانس برنده شدن خودرو در سومین مرحله فروش یکپارچه چقدر است؟ ، کاهش خودروهای عرضه شده در قرعه کشی

با آنالیز آمار و ارقام مراحل گذشته فروش خودرو در قرعه کشی های گذشته، پیش بینی می گردد متقاضیان سومین مرحله فروش یکپارچه خودرو تنها یک درصد احتمال برنده شدن دارند.

17 شهریور 1401
تعداد: (370)