تبلیغات در زمینه تئاتر باعث استقبال بچه ها می گردد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، یک کارگردان تئاتر کودک و نوجوان گفت: استقبال بچه ها از تئاتر خوب است، اما برای علاقه مندی و آشنایی نوجوانان احتیاج به تبلیغات مناسب داریم.

تبلیغات در زمینه تئاتر باعث استقبال بچه ها می گردد

ناظری کارگردان تئاتر کودک و نوجوان در خصوص استقبال از تئاتر کودک و نوجوان گفت: در حال حاضر استقبال از تئاتر بچه ها خوب نیست اما به طور معمول بچه ها و خانواده ها تئاتر را دوست دارند و از آن به خوبی استقبال می نمایند.

ناظری در خصوص سانس های نمایشی تئاتر برای کودک و نوجوان گفت: بیشتر سانس های تئاتر کودک و نوجوان در نوبت صبح برگزار می شوند. مهدها و دبستانی ها استقبال خوبی از تئاترهای ویژه بچه ها دارند و این امر نشان می دهد بچه ها به تئاتر علاقه مند هستند و بیشتر استقبال تئاتر از سوی بچه ها 2 تا 5 سال به بالا است.

او ادامه داد: استقبال نوجوانان به نسبت بچه ها از تئاتر کمتر است، زیرا تئاتر می تواند بیشتر و به راحتی به موضوعات بچه ها بپردازد. بعلاوه علت استقبال کمتر نوجوانان از تئاتر به علت محتوای نمایش ها است، زیرا نمایش تئاتر برای قشر نوجوان کمتر فراوری می گردد و هنوز جامعه هدف کودک و نوجوان در زمینه تئاتر پیدا نشده است.

ناظری در خصوص قیمت بلیط ئاتر و سینما گفت: قیمت بلیط سینما و تئاتر حدودا برابر است و گاهی اوقات حتی قیمت بلیط تئاتر کم تر از سینما است. از این رو مدارس برای برنامه اردوهای خود می توانند برای دانش آموزان اردوهای تئاتری برگزار نمایند.

او در خصوص تبلیغات کم تئاتر کودک و نوجوان گله مند بود و گفت با انجام تبلیغات درست و مناسب استقبال وجوانان هم از تئاتر بیشتر خواهد شد.

ناظری در خصوص فراوری محتوای کم نمایش تئاتر ویژه بچه ها گفت: مسئله اقتصادی یکی از مسائل مهم روز است که یکی از دلایل فراوری کمتر تئاتر در زمینه کودک و نوجوان همین موضوع است. بعلاوه او در صحبت های خود از مسئولین درخواست داشت که بودجه مناسبی را برای تبلیغات و انجام نمایش های گروهی تئاتر به آن ها اختصاص دهند تا نوجوانان و بچه ها بیشتر از این هنر استقبال نمایند. او تبلیغات مناسب، محتوای خوب، بودجه و یاری مسئولین و تبلیغات در مدارس را راه حلی برای استقابل قشر کودک و نوجوان از تئاتر دانست.

وبلاگ عینک سفارشی فرهنگی هنری سینما و تئاتر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تبلیغات در زمینه تئاتر باعث استقبال بچه ها می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات در زمینه تئاتر باعث استقبال بچه ها می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید