پیشرفت 70 درصدی احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین که منجر به ارتقای سطح خدمات رسانی بیمارستانی در بخش سوختگی و سوانح می گردد، 70 درصد پیشرفت داشته است.

پیشرفت 70 درصدی احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین

عبدالله کشاورز گفت: 200 میلیارد تومان برای تکمیل بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین اختصاص یافته که امیدواریم با تخصیص به موقع آن، شاهد تسریع در اجرا و بهره برداری از این پروژه باشیم.

وی اضافه کرد: منابع اعتباری یاد شده قرار است در قالب اعتبارات سفر رییس جمهور طی سال جاری و سال آینده از سوی سازمان برنامه و بودجه به این پروژه مهم درمانی تخصیص داده گردد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین با اشاره به پیشرفت 70 درصدی بخش الحاقی این مرکز درمانی، اعلام کرد: در صورت تامین به موقع اعتبارات ملی، بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین تا انتها سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گفته دیدبان، با بهره برداری از بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی، 180 تخت تازه در بخش های آی سی یو، سوختگی و جراحی در اختیار بخش درمان استان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بهره برداری از بخش یاد شده و بعلاوه نوسازی این مرکز درمانی و با توجه به اینکه بیمارستان شهید رجایی پذیرای بیماران بخش سوختگی و مجروحان جاده ای استان و منطقه هم هست، از اهمیت بالای درمانی و مراقبتی برخوردار می باشد.

کشاورز با اشاره به بیان اینکه قزوین به لحاظ تخت های بیمارستانی در بخش دولتی نسبت به میانگین کشوری عقب است، اعلام کرد: در جریان سفر رییس جمهور اعتبارات قابل توجهی برای توسعه فضا های بیمارستانی استان اختصاص یافت که کمبود های این بخش را جبران می نماید.

وبلاگ عینک سفارشی قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیشرفت 70 درصدی احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 70 درصدی احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید