آنچه از فیلم Ticket to Paradise باید بدانید

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، جولیا رابرتز (Julia Roberts) و جورج کلونی (George Clooney) در فیلم تازه ای در کنار یکدیگر نقش آفرینی نموده اند که به نام فیلم بلیط به بهشت (Ticket to Paradise) شناخته می گردد. این دو بازیگر برجسته قبلا در فیلم های یازده یار اوشن (Oceans Eleven) در کنار یکدیگر بازی نموده اند و حالا قرار است بار دیگر در نقش یک زوج مطلقه در این فیلم عاشقانه و کمدی نقش آفرینی نمایند. در ادامه همراه با ما باشید.

آنچه از فیلم Ticket to Paradise باید بدانید

اولیور پارکر (Oliver Parker) سکان کارگردانی فیلم بلیط به بهشت را در دست دارد که بیشتر برای نویسندگی و کارگردانی فیلم ماما میا! دوباره آغاز کنیم (Mamma Mia! Here We Go Again) شناخته می گردد. او علاوه بر کارگردانی، به همراه دنیل پیپسکی (Daniel Pipski) فیلم نامه این فیلم تازه را قلم زده است.

داستان فیلم Ticket to Paradise

فیلم بلیط به بهشت در خصوص پدر و مادری است که سعی دارند دختر خودشان را از ارتکاب اشتباهی بسیار بزرگ باز بدارند. این پدر و مادر قبلا به مدت پنج سال با یکدیگر ازدواج نموده بودند و حالا نیز تحمل تماشا دیگری را ندارند. با این وجود، آن به همراه یکدیگر به یک تعطیلات می روند تا بتوانند مراسم ازدواج دخترشان را خراب نمایند، مراسمی که بنابر اعتقاد آن ها، اشتباهی بزرگ برای او است.

این فیلم کمدی و عاشقانه علاوه بر این به داستان دختر این پدر و مادر یعنی لیلی نیز می پردازد. لیلی تنها چند هفته پیش با یک نفر آشنا شده و حالا می خواهد با او ازدواج کند. در حقیقت، او پس از فارغ التحصیلی خودش به بالی سفر می نماید و در آنجا عاشق مردی می گردد. او تصمیم خودش را گرفته و اصلا به صحبت های پدر و مادرش توجهی ندارد و از آن ها انتظار دارد که بدون هیچ گونه مسئله ای در مراسم ازدواج او شرکت نمایند.

بازیگران فیلم Ticket to Paradise

در فیلم بلیط به بهشت جولیا رابرتز و جورج کلونی نقش های اصلی پدر و مادر لیلی را بازی می نمایند. این دو بازیگر سابقه طولانی از همکاری دارند و در فیلم یازده یار اوشن و بعلاوه دنباله آن به نام دوازده یار اوشن (Oceans Twelve) در کنار یکدیگر نقش آفرینی نموده اند. آن ها بعلاوه در فیلم اعترافات یک فکر خطرناک (Confessions of a Dangerous Mind) و فیلم هیولای پول (Money Monster) نیز در کنار یکدیگر حضور داشتند.

در این فیلم تازه، جولیا رابرتز نقش مادر لیلی و جورج کلونی نقش پدرش را بازی می نماید. آن ها زوجی مطلقه هستند که از یکدیگر تنفر دارند اما به بالی سفر می نمایند تا بتوانند جلوی ازدواج دخترشان را بگیرند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص کاراکترهای آن ها در دست نیست.

کیتلین دیور (Kaitlyn Dever) دیگر بازیگر فیلم بلیط به بهشت به شمار می رود که نقش لیلی را بازی می نماید. او دختری 25 ساله است که در سفر خود به بالی عاشق مردی می گردد و تصمیم می گیرد تا در آنجا با او ازدواج کند. به همین علت نیز پدر و مادر لیلی این ازدواج را منطقی نمی دانند و اختلافات خود را کنار می گذارند تا هر طور شده جلوی ازدواج دخترشان را بگیرند.

ماکسیم بوتیه (Maxime Bouttier) نیز نقش مرد جوان اهل بالی به نام گیده را بازی می نماید، مردی که لیلی عاشق او شده و قصد ازدواج با او را دارد. او فرد خوبی به نظر می رسد و حتی پدر و مادر لیلی نیز از او خوششان آمده است. بیلی لورد (Billie Lourd) نیز دیگر بازیگر فیلم بلیط به بهشت به شمار می رود که نقش دوست لیلی به نام ورن باتلر را ایفا می نماید.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم بلیط به بهشت می توان به لوکاس براوو (Lucas Bravo)، رووان چپمن (Rowan Chapman)، شان لینچ (Sean Lynch)، رومی پاولیر (Romi Paulier) و موران کین (Murran Kain) اشاره نمود.

تاریخ اکران فیلم Ticket to Paradise

فیلم بلیط به بهشت در ابتدا برای اکران در تاریخ 30 سپتامبر امسال میلادی برنامه ریزی شده بود اما در نهایت، اکران آن به تعویق افتاد. این فیلم حالا قرار است در تاریخ 21 اکتبر سال 2022 میلادی (آدینه 29 مهر 1401) روی پرده سینماها اکران گردد. انتظار می رود که پس از اکران 45 روزه، این فیلم روی سرویس آنلاین پیکاک عرضه گردد.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "آنچه از فیلم Ticket to Paradise باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه از فیلم Ticket to Paradise باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید