شرایط فروش فردا موتورز؛ مورد عجیب T5

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، خبرنگاران- شرایط فروش فرداموتورز نسبت به اغلب خودروسازان ساده تر است. فرداموتورز برخلاف ایرانخودرو، سایپا و ... از متقاضیان T5 و SX5 بعد ثبت نام 50 درصد قیمت تمام شده را دریافت می نماید و شرایط فروش آن چیزی شبیه به فروش اقساطی است. با این وجود قیمت تازه محصولات فرداموتورز مورد عجیبی در بازار خودرو به شمار می رود. علاوه بر اینکه متقاضیان T5 و SX5 آذر سال جاری نسبت به مرحله فروش قبلی تقریبا 10 درصد بیشتر می پردازند، قیمت تازه این دو محصول حالا از ارقام اعلام شده به وسیله فروشنده ها در بازار آزاد بیشتر است.

شرایط فروش فردا موتورز؛ مورد عجیب T5

قیمت T5؛ یک میلیارد و 159 میلیون

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، قیمت FMC T5 به وسیله فرداموتورز در کارخانه یک میلیارد و 159 میلیون تومان اعلام شده است. این رقم رشد 110 میلیون تومانی قیمت FMC T5 را نسبت به مرحله فروش قبلی در تیرماه سال جاری نشان می دهد و معادل رشد تقریبا 10 درصدی ارزش آن در کارخانه است. در بازار آزاد قیمت FMC T5 امروز یکشنبه ششم آذر تقریبا معادل نرخ اعلام شده به وسیله فرداموتورز است. سایت های تخصصی خودرو، مقابل نام FMC T5 امروز رقم یک میلیارد و 160 میلیون تومان را قرار دادند، اما رصد بازار نشان می دهد، امکان خرید FMC T5 با قیمت کمتر وجود دارد. فروشنده فردا T5 سفید مدل 1401 در تهران، این محصول را با قیمت یک میلیارد و 150 میلیون تومان آگهی نموده است. فروشنده دیگری که آگهی آن مربوط به سه هفته قبل، یعنی پیش از اعلام قیمت نو FMC T5 در کارخانه است، دنبال مشتری می گردد که توانایی پرداخت یک میلیارد و 140 میلیون تومان را داشته باشد. از این دست آگهی ها کم نیستند، اما همزمان قیمت فردا T5 در بعضی از آگهی ها از نرخ نو اعلام شده به وسیله فردا موتورز بیشتر است و الان رقم یک میلیارد و 220 میلیون تومان را می توانیم به عنوان سقف قیمت اعلام شده از سوی فروشنده ها در نظر بگیریم.

قیمت FMC SX5؛ 919 میلیون

قیمت FMC SX5 در کارخانه امروز ششم آذر به 919 میلیون تومان رسیده است. پیش از این فرداموتورز، FMC SX5 را با قیمت 849 میلیون تومان می فروخت و حالا شاهد افزایش 70 میلیونی این محصول در کارخانه هستیم که به معنی رشد 9 درصدی ارزش آن است. نکته عجیب درباره قیمت FMC SX5 خرید و فروش این خوردرو در بازار با قیمتی کمتر از نرخ کارخانه است. طبق اعلام سایت های تخصصی خودرو قیمت FMC SX5 امروز در بازار آزاد 855 میلیون تومان است و فروشنده های زیادی با قیمتی کمتر از رقم نو اعلام شده به وسیله فرداموتورز، برای این محصول چشم انتظار مشتری هستند. مثلا فروشنده FMC SX5 در تهران رقم 880 میلیون تومان را برای مدل 1401 با رنگ بژ درنظر گرفته است. فروشنده دیگری برای همین محصول رقم 860 میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد داده و 950 میلیون تومان را می توانیم به عنوان بیشترین قیمت FMC SX5 در بازار آزاد لحاظ کنیم.

مقایسه قیمت T5و SX5 در کارخانه و بازار

محصول

کارخانه

بازار

FMC T5

1.159 میلیارد تومان

1.140 تا 1.220 میلیارد تومان

FMC SX5

919 میلیون تومان

850 تا 950 میلیون تومان

شرایط فروش فرداموتورز

شرایط فروش فرداموتورز نسبت به اغلب خودروسازان راحت تر است. درحالی که سایپا و ایرانخودرو معمولا تمام پول را بعد از معین شدن نفرات برنده در مرحله قرعه کشی دریافت می نمایند، فرداموتورز، زمان ثبت نام 50 درصد از قیمت تمام شده را از متقاضیان می گیرد. متقاضی باید دو ماه بعد از ثبت نام، 20 درصد دیگر به حساب فرداموتورز واریز کند و الباقی مبلغ، روز تحویل دریافت می گردد. ظرفیت مدل های عرضه شده T5 و SX5 در این مرحله از فروش فرداموتورز اعلام نشده، اما ثبت نام آن که از روز ششم آذر کلید خورده است، تا زمان اتمام ظرفیت ادامه خواهد داشت.

منبع: فرارو

به "شرایط فروش فردا موتورز؛ مورد عجیب T5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فروش فردا موتورز؛ مورد عجیب T5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید