زیبایی های شهر تورنتو کانادا

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، شهر تورنتو کانادا واقع در استان آنتاریو، بزرگترین شهر کانادا می باشد که مساحتی بالغ بر 600 کیلومتر دارد و جمعیت آن نزدیک 6 میلیون نفر است. این شهر مهاجرپذیر پتانسیل های زیادی را برای گردشگران و مهاجران در دل خود پنهان نموده است.

زیبایی های شهر تورنتو کانادا

در هر ساعت از شبانه روز، روح زندگی در مرکز این شهر جریان دارد. مراسم های موزیکال و جشن و پایکوبی، گالری و موزه های منحصر بفرد، منطقه ها تاریخی، رستوران هایی با معماری خاص و مجذوب نماینده و معروف ترین این جاذبه ها آبشار نیاگاراست که در فاصله کمی از شهر تورنتو قرار گرفته است. از دیگر جاذبه های این شهر پارک های زیبا و باغ وحش و برج های سی ان می باشد.

برای گردش در این شهر، خبر خوبی که برای شما داریم این است که این شهر سیستم مترو با با مسافت های طولانی را در خود جای داده.

بعلاوه بیشتر این مکان های دیدنی به فاصله کمی از هم قرار دارند و از مسائل جالب در این شهر وجود شبکه زیرزمینی که فروشگاه ها و جاذبه های این شهر را بهم متصل نموده است می باشد که در زمستان می توانید از آن بهره ببرید.

ساحل زیبای کانادا در تابستان دیدنی و مطبوع خواهد بود. اما قبل از سفر به تورنتو کانادا به عنوان دنیاگرد باید بدانید از مهمترین مسائلی که باید در نظر بگیرید هزینه اقامت شما هست که مالیات برروی صورت حساب هتل حساب می گردد.

منطقه ها دنیاگردی تورنتو کانادا جزو محل های پربازدید دنیاگردی دنیا به شمار میرود و سالانه حدود 40 میلیون دنیاگرد از این شهر بازدید می نمایند.

در این شهر مردم با 180 گویش متفاوت باهم ارتباط برقرار می نمایند اما زبان اصلی آن ها انگلیسی و فرانسوی می باشد. با کمی قدم در این شهر شما احتمالاً با ایرانی های زیادی برخورد خواهید کرد زیرا ایرانیان زیادی به صورت دنیاگرد سالانه به این شهر مجذوب نماینده سفر می نمایند.

قطعاً زیبایی های شهر کانادا در چند سطر جا نمیگردد و این شهر تنوع جاذبه های بسیار زیادی دارد بطوریکه هر زاویه از آن برای فیلم برداری صحنه های هالیوودی بسیار مجذوب نماینده می باشد و هر بیننده ای را به خود مجذوب خواهد نمود.

این جمله قطعاً یک حرف ساده نیست و بسیاری از صحنه های فیلم های پرطرفدار در لوکیشن های مختلف شهر تورنتو کانادا فیلم برداری شده اند.

در ادامه این مقاله از این لوکیشن ها و منطقه ها مجذوب نماینده بیشتر خواهیم گفت!

اگر در پی اخذ پیکاپ ویزای کانادا هستید حتما لینک را دنبال و یا با آژانس مسافرتی ایرانیکا در ارتباط باشید

جاذبه های دیدنی شهر تورنتو

شهر تورنتو سرشار از جاذبه و دیدنی است، مثلا برج 553 متری سی ان که زمانی بلندترین سازه دنیا بود و نماد شهر تورنتو نیز هست، این برج مشرف به تمام جاذبه های تورنتو هست و در بالای این برج شاهد بیشتر منطقه ها مجذوب نماینده خواهید بود بعلاوه آسانسوری شیشه ای و راهرویی شیشه ای برای آدرنالین بیشتر برای دنیاگردان طراحی شده است.

کوچه رنگارنگ تورنتو که با فیلم RICK MERCER REPORT معروف شده و دهکده بلک کریک که الگوی زندگی در قرن نوزدهم را دارند و با سفر به این دهکده در واقع در زمان سفر خواهید کرد.

موزه سلطنتی آنتاریو یک مجموعه ای از تاریخ طبیعی و هنر و فرهنگ خاورمیانه و حتی مصر باستان و دایناسورها را در خود جای داده است.

معماری این موزه به شکل الماس طراحی شده است که خود جاذبه دیگری را به ارمغان آورده است.

موزه آقاخان نیز هم موزه دیگریست که هنر اسلامی مردمان آمریکای شمالی را در خود جای داده البته در آن آتار فرهنگ و هنر اسلامی ایرانی نیز دیده می گردد. آکواریوم ریپلی کانادا از معروف ترین آکورایوم های دنیا می باشد در واقع شما به هنگام قدم زدن و بازدید از این آکواریوم گویا به اعماق اقیانوس ها سفر نموده اید.

مراکز خرید بسیار زیادی در تورنتو به چشم میخورد از جمله این مراکز،مرکز مدرن ایتون سنتر می باشد که مهمترین و باشکوه ترین مرکز خرید در تورنتو است و هر هفته میزبان یک میلیون بازدیدنماینده از سراسر دنیا می باشد.

برای هنر دوستان گالری هنر آنتاریو با بیش از 90 هزار اثر هنری وجود دارد که آثاری از قرن اول میلادی تا کنون را در خود نگه میدارد.

آبشار نیاگارا و سفرهای دریایی، باغ وحش با بیش از 5000 گونه حیوانی، کازالوکا قلعه قرون وسطی که در سال 1914 ساخته شد، تالار مشاهیر هاکی که در آن تمام اطلاعات از جمله مشاهیر، بازیکنان و تیم ها قرار گرفته است و هم چنین ساختمان شهرداری در یکی از میدان های زیبای تورنتو همگی تنها بخشی از زیبایی های شهر تورنتو هستند.

قصد اخذ ویزای شینگن را دارید؟ حتما لینک را دنبال و با چگونگی شرایط دریافت آن آشنا شوید

آشنایی با آب و هوای شهر تورنتو

آب و هوای شهر تورنتو به علت همسایه بودن با دریاچه انتاریو معتدل است. البته این اعتدال مخصوص به همه فصول نیست به علت وجود انتاریو تورنتو از شهرهای گرم به شمار می آید و بعلاوه رطوبت هوا به نسبت شهرهای دیگر بالا است.

وجود دریاچه انتاریو باعث شده که هوای تورنتو در فصل تابستان به نسبت سایر منطقه ها خنک تر و در فصل زمستان گرمتر از سایر نقاط باشد، هرچند دمای این شهر به نسبت سایر شهرها بهتر و مطبوع تر است اما باید بدانید که در مقایسه با شهرهای ایران بسیار سرد و عموماً با زمستان های سخت همراه می باشد.

البته همانطور که اشاره شد در این زمستان های طاقت فرسا سیستم زیرزمینی برای تردد شهروندان و دنیاگردان محیا شده است تا سرما را احساس ننمایند و راحت به مقصد خود برسند. سردترین دمای شهر تورنتو در ماه ژانویه و با تجربه دمای منفی 8 درجه سانتی گراد می باشد.

برای سفر به تورنتو اگر خواهان سفر در فصول گرم هستید فصل جولای و آگوست و سپس سپتامبر و ژوئن برای شما مناسب هستند.

آب و هوای تورنتو نیمه قاره ای است و دمای هوا بسیار متغیر می باشد بطوریکه به شما پیشنهاد میگردد قبل از خروج از منزل در شبکه های معتبر هواشناسی آب و هوا را آنالیز کنید.

تورنتو در جنوب شرقی کانادا واقع شده است دمای هوا در زمستان از شهر ونکوور سردتر و گرمتر از شهر مونترال در کبک است.

دمای هوا به طور میانگین در تابستان بین 18 تا 27 درجه سانتی گراد است. در فصل بهار دمای هوا در شب از منفی 2 درجه و در روز تا 19 درجه متغیر خواهد بود.

در فصل زمستان بهتر است از روش لباس های لایه لایه بهره ببرید زیرا با توجه به متغیر بودن هوا اگر احساس گرما کردید بتوانید از این لایه ها کم کنید.

در کل بد نیست بدانید با توجه به موقیت جغرافیایی کانادا دمای هوا در این کشور از شهری به شهر دیگر فرق دارد مثلا در منطقه های که هوا سرد است ممکن است در شهر دیگری هوا گرم باشد!

هزینه های زندگی در شهر تورنتو

زندگی در شهر تورنتو جزو آرزو و آمال بسیاری از مهاجران می باشد اما باید بدانید هرچه برای زندگی به مرکز شهر تورنتو نزدیک شوید باید با هزینه های بیشتر و گران تری دست و پنجه نرم کنید.

در مرکز تورنتو هزیته اجاره منزلُهزینه رفت و آمد و مواد غذایی و تلفن زیاد می باشد. درکل قبل از دریافت ویزا تمکن مالی شما جهت اخذ ویزا آنالیز خواهد شد زیرا هزینه زندگی بطور میانگین برای هر نفر بدون در نظر گرفتن اجاره حدود 1200تا 1600 دلار خواهد بود.

هزینه اجاره با توجه به تمامی پتانسیل های آپارتمانی که انتخاب می کنید از 1600 دلار تا 10000 دلار متفاوت بوده است و البته محله زندگی که انتخاب خواهید کرد بر روی این قیمت تاثیر مستقیم دارد.

برای یک خانواده 4 نفره هزینه زندگی حدود 5 هزار دلار خواهد بود. خلاصه یکسری از هزینه ها به طور میانگین برای شما در ادامه آروده شده است: مثلا برای 1 کیلو گوششت باید مبلغ 12.15 دلار، 12 عدد تخم مرغ مبلغ 3.07 دلار، 675 گرم نان مبلغ 3 دلار، 500 گرم ماکارئنی 1.5 دلار، 1 کیلو مرغ 7 دلار و در بین میوه ها موز 1.6 دلار، پرتقال 4 دلار، سیب 7 دلار و پیاز و سیب زمینی به ترتیب 2 دلار و نیم دلار خواهد بود.

در ادامه برای مبالغ گاز و برق و آب برای مانند کشور ایران باتوجه به اندازه مصرف شما این مبالغ معین میشوند مثلا برای خانه دو اتاقی معمولا این مبالغ بین 50 تا 70 دلار خواهد شد اما با مصرف بیشتر و در خانه های بزرگتر این مبلغ تا 130 دلار نیز افزایش خواهد داشت.

اگر شما مایل به صرف شام در یک رستوران باشید، در رستوران ارزان برای هر نفر وعده غذایی حدوداً به مبلغ 20 دلار و در رستوران میانه این مبلغ حدوداً 90 دلار خواهد بود.

در کل هزینه زندگی در منطقه ها متفاوت همانطور که گفته شد فرق دارد و بهتر از قبل از هرگونه اقدام ریز نرخ های مورد نظر خود را آنالیز کنید تا بدانید چه اندازه باید خرج کنید و آیا سفر یا مهاجرت و زندگی در کانادا باتوجه به شرایط مالی شما برایتان خوب و مفید است یا خیر.

مزیت های زندگی در تورنتو

زندگی در تورنتو مزایای خاصی دارد مثلا: به منظور ادامه رشد مالی و به علت کمبود مهارت در بسیاری از صنایع، دولت کانادا همچنان بر احتیاج به جذب کارگران خارجی در کشور تاکید می نماید. نگاه کانادا به مهاجرت چیز نوی نیست - با این حال، آنچه در دو سال گذشته تغییر نموده است، شرایط سایر نقاط دنیا است. در حالی که بیکاری در جاهای دیگر به رشد خود ادامه می دهد، کانادا و به خصوص شهر تورنتو تا حد زیادی تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

بنابراین مهاجرانی که مهارت ها و تجربه های لازم را دارند، متوجه خواهند شد که شرایط مالی در تورنتو به طور بالقوه می تواند خوشایندتر از شهرهای دیگر باشد.

این کشور و دولت بدون شک در خصوص مجذوب نمایندهیت هر چه بیشتر آن برای مهاجرانی که در کانادا زندگی می نمایند، به تجارت می پردازند.

تورنتو میزبان مهاجران از سراسر دنیا بوده است. مهاجرانی که به کانادا و تورنتو نقل مکان می نمایند می توانند انتظار داشته باشند که جوامع چند فرهنگی را بیابند که به تعامل و ادغام با افراد خارج از کشور عادت دارند. نکته ای که می تواند تفاوت بزرگی در راحت شدن اولیه در محیط نو شما ایجاد کند.

کانادا و به خصوص تورنتو از لحاظ جرم و جنایت پایین ترین موارد را دارد و جرایم خشن در آن به شدت کم اتفاق می افتد. شهردار تورنتو برنامه های رفاهی زیادی را ارائه می دهد و در حالیکه سیستم بهداشت در شهرهای دیگر دچار ضربه هایی میشوند اما تورنتو باثبات ترین و با برنامه ترین سیستم بهداشتی را به مردم و مهاجران ارائه می کند.

به طور کلی کانادا دارای منابع طبیعی فراوانی مانند جواهرات، سوخت های فسیلی، چوب و سایر مصالح ساختمانی است. این فراوانی منابع طبیعی به این معنی است که انجام کارهایی مانند ساخت خانه و تعمیر خانه در کانادا ارزان است.

به طور کلی، کانادا کشور بسیار ثروتمندی است که برای شهروندانی که به یاری احتیاج دارند، نوید خوبی به شمار می آید. و نکته بسیار مهم اینکه شما هیچوقت حوله تان سر نمیرود، زیرا همواره کارهای سرگرم نماینده ای برای انجام در تورنتو وجود دارد، مهم نیست به چه چیزهایی علاقه دارید.

جهت دریافت و اخذ جاب آفر کانادا و آشنایی بیشتر با شرایط اخذ آن لینک را دنبال نمایید

موقعیت های شغلی در تورنتو

موقعیت های شغلی در تورنتو برای مهاجران بسیار متنوع و زیاد است. درواقع همانطور که گفته شد کانادا با توجه به جمعیت کمی که دارد نیروی کار کمی نیز دارد و احتیاج به نیروی کار دارد بنابرین سیستم کشور به گونه ای طراحی شده تا از مهاجران در مشاغل مختلف استفاده گردد.

در کانادا مشاغل تحت عنوان ناک(طبقه بندی ملی مشاغل در کانادا) دسته بندی می شوند، که به صورت درجه های صفر و A,B,C,D هستند.

مشاغل صفر مدیران،مشاغل A پزشکان و مهندسان و معلمان که مدرک دانشگاهی دارند، مشاغل B برقکار تاسیسات و مشاغلی هستند که احتیاج به گذراندن دوره های خاصی دارند، مشاغل C جزو مشاغل میانه به حساب می آیند مانند راننده تاکسی و در نهایت گروه D که احتیاج به تخصص خاصی ندارند مانند نظافت چی.

جالب است بدانید به علت رشد مالی تمامی مشاغل در صورت داشتن تخصص لازم در دسترس است. بیشترین مشاغلی که متقاضی دارند پرستاری، برنامه نویسی، تحلیگر مالی و از این شکل مشاغل می باشد. در همین مشاغلی که نام برده شد همه ساله ایرانیان زیادی در تورنتو کانادا مشغول به کار می شوند.

بعلاوه با کمی گشت و گذار در وب سایت ها متوجه خواهید شد که شرکت های ایرانی زیادی در تورنتو کانادا مشغول به فعالیت هستند که بیشتر کارمندان آن ها را ایرانیان مقیم کانادا تشکیل می دهند.

خبر مسرور نماینده برای مهاجران این است که موانع کمی برای شاغل شدن شما در کانادا وجود دارد. البته اگر مایل به سکونت و کار در سایر شهرهای کانادا نیز باشید خبر خوش اینکه شهرهای صنعتی و مدرنی وجود دارد که به وفور به هرگونه تخصصی احتیاجمند هستند.

حتی در صورت عدم داشتن مدرک تحصیلی باید بدانید شغل هایی مانند مشاور املاک و راننده ترانزیت که اتفاقا عایدی بالایی هم دارند برای شاغل شدن شما وجود دارد.

در خاتمه اگر شما به این شهر زیبا و چشم نواز سفری داشتید و یا از مهاجران ساکن این کشور هستید،مسرور خواهیم شد که تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: فوت و فن

به "زیبایی های شهر تورنتو کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی های شهر تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید