معماری و عمران

معرفی اتاق های هتل چمران شیراز

زمان، زمان تاخت وتاز گرماست. گرمای هوا چنان زیاد شده است که رونق از بعضی فعالیت های خارج از خانه رفته است. یکی از مشکلاتی که سبب می گردد مشکل گرما شدیدتر گردد، فقدان پوشش گیاهی است. شهرهایی مانند تهران، اصفهان و مشهد که پوشش گیاهی فقیری دارند بیشتر از...

16 آذر 1401

کمبودهای شدید استان مرکزی در حوزه سرگرمی و نشاط محسوس است

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، کمبودهای شدید استان مرکزی در حوزه سرگرمی و نشاط محسوس است.

13 آذر 1401

آسمانخراش بسیار انحنادار ونکوور برای غلبه بر مشکل زمین نامناسب محل ساخت

می گویند که احتیاج مادر اختراع است و چنین چیزی حتما در مورد آسمان خراش خارق العاده خانه ونکوور که از طریق گروه Bjarke Ingels (BIG) طراحی شده، صدق خواهد کرد.

4 آذر 1401

ارزیابی از حجم خسارات بارش های باران در لرستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: در بارش های اخیر باران در استان منازل و تاسیسات شهری دچار آبگرفتگی شدند و تیم های ارزیاب درحال برآورد مقدار خسارات هستند.

23 آبان 1401

زیبایی های شهر تورنتو کانادا

شهر تورنتو کانادا واقع در استان آنتاریو، بزرگترین شهر کانادا می باشد که مساحتی بالغ بر 600 کیلومتر دارد و جمعیت آن نزدیک 6 میلیون نفر است. این شهر مهاجرپذیر پتانسیل های زیادی را برای گردشگران و مهاجران در دل خود پنهان نموده است.

10 آبان 1401

پیشرفت 70 درصدی احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین که منجر به ارتقای سطح خدمات رسانی بیمارستانی در بخش سوختگی و سوانح می گردد، 70 درصد پیشرفت داشته است.

3 آبان 1401

کاروانسرای افضل شوشتر وارد چرخه گردشگری می گردد

بازسازی کاروانسرای افضل شوشتر از محل اعتبارات میراث فرهنگی تامین و شروع شده است.

27 مهر 1401

شروع واگذاری معادن بدون بهره بردار در چهارمحال وبختیاری

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: شناسایی و واگذاری معادن بدون بهره بردار استان شروع شد.

7 مهر 1401

افزایش فضای سبز و ایمنی مدارس منطقه13

با اجرای طرح استقبال از مهر، ضمن توجه به افزایش ایمنی معابر محدوده مدارس منطقه13، کیفیت و کمیت فضای سبز مدارس نیز بهبود می یابد.

26 شهریور 1401

ارائه توضیحاتی در مورد شرایط بقعه بی بی شهربانو

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، ارائه توضیحاتی در مورد شرایط بقعه بی بی شهربانو صورت پذیرفت.

22 شهریور 1401

با تجربه های منحصر بفرد در استانبول آشنا شوید!

در این مقاله از مقالات معرفی جاهای دیدنی استانبول تصمیم گرفتیم تا برترین دیدنی های استانبول را به شما کاربران علاقمند به سفرهای خارجی معرفی کنیم. پس اگر قصد سفر به استانبول را دارید توصیه میکنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید

18 شهریور 1401

آشنایی با کلیسای جامع وارنا

اگر به معماری عصر گوتیک علاقه مند هستید، تماشای جلال و جبروت کلیسای جامع وارنا را از دست ندهید. اگر هم به این سبک معماری علاقه ای ندارید بازهم به این کلیسا سر بزنید و از 133 پله اش بالا بروید تا به منظره ای زیبا و دل انگیز از شهر وارنا دست پیدا کنید. حالا...

11 شهریور 1401

آموزش و پرورش برای راهنمایی تحصیلی از پتانسیل خانه های خلاق استفاده کند

تهران (پانا) - عضو کمیسیون عمران مجلس معتقد است برای آشنایی دانش آموزان با شغل های مختلف خانه های خلاق و نوآوری که معاونت فناوری ریاست جمهوری اجرایی نموده فرصت خوبی برای آموزش و پرورش جهت راهنمایی تحصیلی درست دانش آ موزان فراهم نموده است.

7 شهریور 1401

5 طرح عمران شهری در شهر لار افتتاح می شود

شهردار لار گفت: پنج طرح عمران شهری با اعتباری افزون بر 292 میلیارد ریال در هفته دولت در شهر لار افتتاح می شود.

6 شهریور 1401

خرید زمین واحدهای مسکن مهر هشتگرد اختیاری است

تهران (پانا) - مدیر مسکن مهر شرکت عمران شهر نو هشتگرد با تاکید بر این که خرید زمین واحدهای مسکن مهر هشتگرد اختیاری است، گفت سود تسهیلات مسکن مهر 4 درصد است.

1 شهریور 1401

هجوم کاغذخواران به موزه هنرهای معاصر

به تازگی وجود بید کاغذ در بعضی از آثار موزه هنرهای معاصر بر سرزبان ها افتاده و همین مساله باعث نگرانی هنرمندان، هنر دوستان و مسئولان این مرکز فرهنگی شده است.

29 مرداد 1401

خدمات متنوع با پروفیل چوب پلاست

چوب پلاست یا چوب پلاستیکی از جدیدترین و به روزترین مصالح ساختمانی برای نمای ساختمان است که با مواد ترکیبی و کامپوزیتی فراوری و طراحی می گردد. در ساخت آن از انواع مختلف چوب با تراشه های چوبی یا مواد پلیمری استفاده می نمایند. روش ساخت این پروفیل صنعتی با...

25 مرداد 1401

اقامت در مشهد؛ هتل درویشی یا قصر طلایی؟

رزرو هتل مشهد یکی از کارهایی است که بهتر است قبل از سفر انجام دهید تا هنگام رسیدن به مقصد خیالتان بابت محل سکونت آسوده باشد. با توجه به توریستی بودن این شهر و وجود حرم مطهر امام رضا، در این شهر هتل ها و سوئیت های بسیاری وجود دارد.

24 مرداد 1401

آیا رژیم غذایی که دارید، فعالیت شما را مختل می نماید؟

احتمالا شگفت زده خواهید شد اگر بدانید چیزی که می خورید تا چه میزان می تواند در تحرک و فعالیت شما تاثیر داشته باشد. در ادامه با ما باشید تا با این موضوع بیشتر آشنا شوید:

19 مرداد 1401

کامنیک، دروازه رویایی آلپ

پیش بینی ها کشور اسلوونی یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری خواهد شد. علت این جذابیت در زیبایی های طبیعی، فرهنگ منطقه و دور بودن از توریسم پر هیاهوی کلانشهرهاست. اگر عاشق زیبایی اروپا هستید، شهر کامنیک دروازه ورود به آلپ است. فصل بهار برترین زمان گرفتن بلیط...

15 مرداد 1401
تعداد: (79)