خدمات متنوع با پروفیل چوب پلاست

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، چوب پلاست یا چوب پلاستیکی از جدیدترین و به روزترین مصالح ساختمانی برای نمای ساختمان است که با مواد ترکیبی و کامپوزیتی فراوری و طراحی می گردد. در ساخت آن از انواع مختلف چوب با تراشه های چوبی یا مواد پلیمری استفاده می نمایند. روش ساخت این پروفیل صنعتی با کیفیت اکستروژن یا همان قالب گیری با حرارت بالا است که در شکل ها و مقدار های مختلف طراحی می شوند. بعضی از آن ها به صورت مکعب مستطیل با حفره درونی و بعضی به صورت عدد H انگلیسی و نوع دیگر نیز به شکل سطح مقطع مستطیلی شکل و توپر است که هرکدام برای یک قسمت از ساختمان مناسب هستند. چوب پلاست ویژگی های مختلفی دارد مانند: مقاومت در برابر قارچ و جلبک، وجود تنوع در سایز و طرح، مقاوم در برابر ترک خوردگی، پایداری بالا در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون، مقاوم در برابر آفتاب و رطوبت و همین طور کاربردهای گوناگونی دارد مثلاً می توان از آن در محوطه سازی ویلا، ساخت روف گاردن، کف پوش چوب پلاست استفاده کرد.

خدمات متنوع با پروفیل چوب پلاست

روف گاردن با چوب پلاست

یکی از برترین استفاده های چوب پلاست، روف گاردن است. انسان ها همواره تمایل دارند که در محیط های طبیعی زیبا و با تنوع بالا زندگی نمایند و اگر در اطراف محیط طبیعی نباشد خود آغاز به خلق آن می نمایند. روف گاردن یکی از آن موارد است که با استفاده از آن می توان بالکن ویلا، تراس ها یا بر بام ساختمان ها فضای سبز زیبا و دلنشین ایجاد کرد. شما می توانید با این پروفیل زیبا و بادوام قسمت هایی شبیه به باغ و فضای سبز طراحی و آن را با دکوراسیون خود ست کنید که یک فضای شیک و زیبا به وجود می آورد.

مزایای کفپوش چوب پلاست

یکی دیگر از کاربردهای چوب پلاس که به عبارتی وود پلاست هم گفته میگردد، استفاده از آن برای کف پوش در ابعاد و شکل های مختلف است. این پروفایل یک رنگ زیبا براق و یکپارچه برای کف پوش ها به وجود می آورد و شما می توانید رنگ آن را با تمام دکوراسیون داخل یا خارج ساختمان ست کنید. این چوب در برابر ضربه بسیار مقاوم است و وزن کم آن باعث ایجاد مشکل نمی گردد و بعلاوه در دماهای مختلف شکل آن تغییر نمی کند.

این سازه چوبی در برابر سرما و گرما مقاومت بالایی داشته و دچار انقباض و انبساط نمی گردد. یک روکش ضد آب است شما بعلاوه می توانید از مواد شوینده گوناگون برای شست وشوی این پروفیل بهره ببرید. این کف پوش اجازه ورود چربی ها،باکتری ها و ویروس ها را نمی دهد و یک عایق بسیار قوی در مقابل اشعه های مغناطیسی بوده که یکی از برترین ویژگی های آن قابلیت تجدید پذیری و برگشت آن به محیط زیست است.

استفاده از چوب پلاست به جای نمای چوبی

چوب پلاست یک از گزینه عالی به جای نمای چوبی یا چوب نما است زیرا دارای دوام بالا و ظاهر زیبا و لوکس است و همان طور که گفته شد ویژگی های منحصر به فرد و زیادی دارد. مقاومت بالا، طرح و رنگ مناسب، پایداری بسیار خوب در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون و چندین مزیت دیگر. یکی دیگر از دلایلی که می توان از آن برای نمای ساختمان استفاده کرد نصب و اجرای آسان است. این پروفیل ها چه برای نمای بیرونی و درونی ساختمان مقاومت بالایی در برابر لرزش دارند و علاوه بر تمام این ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

یکی دیگر از دلایلی که می توان از آن برای نمای ساختمان استفاده کرد نصب و اجرای آسان است. این پروفیل ها چه برای نمای بیرونی و درونی ساختمان مقاومت بالایی در برابر لرزش دارند و علاوه بر تمام این ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

از کجا چوب پلاست با کیفیت تهیه کنیم؟

امروزه تمام طراحان کوشش می نمایند که در طراحی های خود در استفاده از مصالح و مواد گوناگون بسیار به روز باشند و یکی از کارهایی که انجام می دهند استفاده از چوب پلاست است. همان طور که گفته شد این پروفیل کاربرد ها و قابلیت های بسیار زیادی دارد و شما با خیال راحت می توانید از آن بهره ببرید.

گفتنی است اگر شما در هر مورد قصد استفاده از چوب پلاس را دارید می توانید با یک متخصص حرفه ای مشاوره داشته باشید. مجموعه آواچوب ارائه دهنده انواع فرآورده های چوبی با کیفیت میباشد.اگر میخواهید از محصولات چوبی با کیفیت برای سازه های خود بهره ببرید حتما با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.بعلاوه میتوانید با مشاوره قبل از خرید برترین خرید را داشته باشید.

شماره تماس جهت ارتباط با مجموعه آواچوب: 34639-021

منبع: فوت و فن

به "خدمات متنوع با پروفیل چوب پلاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات متنوع با پروفیل چوب پلاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید