مصالح ساختمانی

زیبایی های شهر تورنتو کانادا

شهر تورنتو کانادا واقع در استان آنتاریو، بزرگترین شهر کانادا می باشد که مساحتی بالغ بر 600 کیلومتر دارد و جمعیت آن نزدیک 6 میلیون نفر است. این شهر مهاجرپذیر پتانسیل های زیادی را برای گردشگران و مهاجران در دل خود پنهان نموده است.

10 آبان 1401

شروع واگذاری معادن بدون بهره بردار در چهارمحال وبختیاری

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: شناسایی و واگذاری معادن بدون بهره بردار استان شروع شد.

7 مهر 1401

افزایش فضای سبز و ایمنی مدارس منطقه13

با اجرای طرح استقبال از مهر، ضمن توجه به افزایش ایمنی معابر محدوده مدارس منطقه13، کیفیت و کمیت فضای سبز مدارس نیز بهبود می یابد.

26 شهریور 1401

ارائه توضیحاتی در مورد شرایط بقعه بی بی شهربانو

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، ارائه توضیحاتی در مورد شرایط بقعه بی بی شهربانو صورت پذیرفت.

22 شهریور 1401

آشنایی با کلیسای جامع وارنا

اگر به معماری عصر گوتیک علاقه مند هستید، تماشای جلال و جبروت کلیسای جامع وارنا را از دست ندهید. اگر هم به این سبک معماری علاقه ای ندارید بازهم به این کلیسا سر بزنید و از 133 پله اش بالا بروید تا به منظره ای زیبا و دل انگیز از شهر وارنا دست پیدا کنید. حالا...

11 شهریور 1401

خدمات متنوع با پروفیل چوب پلاست

چوب پلاست یا چوب پلاستیکی از جدیدترین و به روزترین مصالح ساختمانی برای نمای ساختمان است که با مواد ترکیبی و کامپوزیتی فراوری و طراحی می گردد. در ساخت آن از انواع مختلف چوب با تراشه های چوبی یا مواد پلیمری استفاده می نمایند. روش ساخت این پروفیل صنعتی با...

25 مرداد 1401

خطرناک ترین عوارض خانه تکانی

تهران (پانا) - بدن استانداردهایی دارد که براساس آن کار و حرکت می کند. این روزها که زمان شروع خانه تکانی است، می توان با دانستن عوارض خانه تکانی از این موارد پیشگیری کرد.

3 تیر 1401

روشی ساده و جالب برای گچ کاری

به تازگی، یک مرد میانسال، روشی ساده برای گچ کاری منزل را با یک فیلم به اشتراک گذاشته است.

23 آبان 1400

فعالان صنعت سیمان مکلف به ثبت نام در سامانه جامع تجارت هستند

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر صمت گفت: فعالان صنعت سیمان مکلف به ثبت نام در سامانه جامع تجارت هستند.

3 مهر 1400

خبرنگاران نقشه عرصه تپه حصار دامغان پیاده سازی و علامت گذاری شد

سمنان- خبرنگاران- رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان گفت: خطوط مرزی و محدوده عرصه تپه حصار تاریخی و هفت هزارساله دامغان با رضایت و همکاری مالکان و کشاورزان زمین های اطراف تعیین شد.

17 بهمن 1399

5 کتاب برای روشن کردن شب یلدا

با خبرنگاران مگ باشید تا کتاب های مناسب شب یلدا را به شما معرفی کنیم و نگاهی به این جشن کهن بیندازیم تا قصه های دیرینش را بیشتر بشناسید.

2 بهمن 1399

جزئیات شاخص و معاملات بورس در روز چهارشنبه پنجم آذرماه 99

بورس امروز کار خود را با کاهش 13 هزار واحدی شاخص کل آغاز کرد، اما بعد از 15 دقیقه ورق برگشت و شاهد فرایند صعودی نسبی در بازار بودیم. بعد از گذشت 30 دقیقه، میزان کاهش شاخص کل به شش هزار و 300 واحد رسید. در این لحظه شاخص کل بورس 46 صدم درصد کاهش دارد، اما شاخص هم...

4 دی 1399

کرباسیان: نفت و سیاست، معدن را به حاشیه بُرد، وزارت معادن و فلزات احیا گردد

خبرنگاران : مهدی کرباسیان درباره اینکه چرا معدن همواره در حاشیه بوده، معتقد است، نفت و سیاست معدن را به حاشیه برد. وی اعتقاد دارد، وزارت معادن حتی برای مدت کوتاهی باید احیا گردد.

16 مهر 1399