آیا رژیم غذایی که دارید، فعالیت شما را مختل می نماید؟

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، احتمالا شگفت زده خواهید شد اگر بدانید چیزی که می خورید تا چه میزان می تواند در تحرک و فعالیت شما تاثیر داشته باشد. در ادامه با ما باشید تا با این موضوع بیشتر آشنا شوید:

آیا رژیم غذایی که دارید، فعالیت شما را مختل می نماید؟
  • مواد مغذی که از غذاها بدست می آورید به ساختن استخوان بندی های بدن، قدرت عضله، بازسازی و جایگزینی بافت ها یاری می نمایند و مغز و قلب شما را فعال و سالم نگه می دارند.
  • بعلاوه رژیم غذایی شما بر روی توسعه بیماری های مزمنی مانند دیابت نوع 2، بیماری های قلبی و استپروسیس (پوکی استخوان) تاثیر می گذارد. همه اینها می توانند سلامتی شما را به خطر بیندازد و توانایی شما برای یک زندگی فعال و مستقل را مختل نمایند.
  • خوردن غذاهای مناسب اهمیت دارد، اما بعلاوه مقداری که می خوریم و نسبت کالری که از غذا می گیریم و کالری که می سوزانیم نیر حائز اهمیت است. برای مثال اضافه وزن می تواند به راحتی تحرک شما را کمتر کند و فعالیت های روزمره را سخت تر کند.

راهکارهای سالم خوردن

کتاب های زیادی درباره رژیم غذایی و روش های خوردن سالم وجود دارند که به لاغر شدن شما و داشتن یک زندگی سالم و طولانی تر یاری می نمایند. اما سالم خوردن بسیار کار راحتی است.

  • سعی کنید بیشتر از غذاهای گیاهی بهره ببرید که پردازش نشده باشند (برای مثال کنسرو های گیاهی پردازش شده هستند و زیاد توصیه نمی گردد)
  • طیف متنوعی از میوه ها، سبزیجات و مغز ها و دانه ها را بخورید تا مطمئن شوید بدن شما تمام مواد مغذی را دریافت نموده است.
  • مراقب اندازه خوردن خود باشید و مصرف کالری و سطح فعالیت های فیزیکی خود را در تعادل نگه دارید.
منبع: فوت و فن / health.harvard.edu

به "آیا رژیم غذایی که دارید، فعالیت شما را مختل می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا رژیم غذایی که دارید، فعالیت شما را مختل می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید