همایشها و نمایشگاه ها

حمایت فرهنگسرای بهمن از استعدادهای هنری ، برپایی نمایشگاه نقاشی و نقاشیخط هنرمند هم محله ای در نگارخانه

مدیریت فرهنگسرای بهمن تشویق استعدادهای هنری در زمینه های مختلف را در دستور کار قرار داده که یکی از آنها یاری به برپایی نمایشگاه آثار هنری به صورت رایگان در نگارخانه این فرهنگسراست.

20 آذر 1401

در این فصل سفر به پوکت را از دست ندهید!

پوکت، این روزهای یکی از مجذوب کننده ترین جاذبه های گردشگری آسیایی به شمار می رود که در این مطلب قصد داریم برترین فصل سفر به پوکت در طول سال را آنالیز کنیم.

6 آبان 1401

فروش فوری هایما S7 و S5 بدون قرعه کشی شروع شد ، جزئیات، قیمت و زمان تحویل

فروش فوری با قیمت قطعی محصولات هایما از امروز شنبه 12 شهریورماه شروع شد.

13 شهریور 1401

چه زمانی برای سفر به تفلیس مناسب تر است؟

تفلیس یکی از زیباترین شهرهای دنیا و مرکز کشور گرجستان است که هر ساله پذیرای میلیون ها توریست از سراسر دنیا است. عدم احتیاج به پاسپورت، نزدیکی به ایران، هزینه های نسبتا مقرون به صرفه آن و جاذبه های توریستی فراوان این شهر را به یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی...

12 شهریور 1401

هجوم کاغذخواران به موزه هنرهای معاصر

به تازگی وجود بید کاغذ در بعضی از آثار موزه هنرهای معاصر بر سرزبان ها افتاده و همین مساله باعث نگرانی هنرمندان، هنر دوستان و مسئولان این مرکز فرهنگی شده است.

29 مرداد 1401

اقامت در مشهد؛ هتل درویشی یا قصر طلایی؟

رزرو هتل مشهد یکی از کارهایی است که بهتر است قبل از سفر انجام دهید تا هنگام رسیدن به مقصد خیالتان بابت محل سکونت آسوده باشد. با توجه به توریستی بودن این شهر و وجود حرم مطهر امام رضا، در این شهر هتل ها و سوئیت های بسیاری وجود دارد.

24 مرداد 1401

معجزه پیاده روی بعد از غذا خوردن؛ برترین زمان پیاده روی چند دقیقه بعد از غذا خوردن است؟

پیاده روی پس از صرف غذا به پاکسازی فکر و هضم مواد غذایی خورده شده یاری می نماید. دانشمندان دریافته اند که پیاده روی 15 دقیقه ای بعد از غذا می تواند سطح قند خون را کاهش داده و منجر به جلوگیری از ابتلا به عوارضی مانند به دیابت نوع 2 گردد.

15 مرداد 1401

گرافیک در خدمت جامعه است

خبرنگاران/اصفهان نشست تخصصی گرافیک با حضور مسعود نجابتی در عمارت سعدی حوزه هنری اصفهان برگزار گردید.

26 خرداد 1401

علی اف: امیدوارم شرکتهای ایرانی در سرزمین های آزاد شده جمهوری آذربایجان حضور یابند

رئیس جمهور آذربایجان ابراز امیدواری کرد که شرکتهای ایرانی برای ساخت و ساز در سرزمین های تازه آزاده شده این کشور از جنگ سال گذشته قره باغ حضور پیدا کنند.

25 خرداد 1401

همراه با مستندسازی که سفر کردن زندگی اش شده

تهران (پانا) - یک مستندساز که رادیویی با عنوان رادیو کمپر راه اندازی نموده، می گوید این رادیو حال خوب سفر کردن را ترویج می نماید و رسانه تحقیقی من برای رسیدن به سوژه های مجذوب کننده است که می توان درباره آن ها فیلم ساخت.

30 اردیبهشت 1401

از موزه آموس رکس هلسینکی بیشتر بدانید

موزه مدرن و تازه آموس رکس در هلسینکی با هدف تلفیق گذشته، حال و آینده در یک فضای مجذوب کننده قرار است از در 30 آگوست 2018، افتتاح شود.

31 فروردین 1401

معرفی پژوهش هایی که به احیای هنر گذشته ایران انجامیده اند

در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه ها و پژوهشکده های فرهنگی ـ هنری نشست های علمی از پژوهش تا آفرینش و احیا با هدف معرفی برخی آثار هنری پژوهش محور (با تأکید بر سینمای مستند) و پژوهش هایی که به احیای بخشی از هنر گذشته ایران انجامیده اند،...

25 فروردین 1401

تابلویی که همه صاحبانش را نفرین کرد!

تابلوی نفرین شدهامروز می خواهیم تا درباره یک اثر هنری با شما صحبت کنیم که با تمام آثاری که شما آن را دیده اید، فرق دارد. این اثر، یک نقاشی از یک کودک و عروسک چوبیش است که اگر فراتر از نگاهی سرسرانه به آن نگاه کنید، اولین نشانه عجیبی که در این عکس خواهید...

6 اسفند 1400

مراکزمستندنگاری میراث فرهنگی در پایگاه های جهانی و ملی ایجاد می شود

معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ایجاد مرکز منطقه ای و مراکز مستندنگاری و پایش در همه پایگاه های ملی و جهانی میراث فرهنگی خبر داد.

18 بهمن 1400

نصرالله رادش: ساخت مجسمه را از زمان دانشجویی و با خمیر نان بربری آغاز کردم

تهران (پانا) - نصرالله رادش اعلام کرد مجسمه سازی کار بسیار مورد علاقه ام بود اما همواره زیر سایه کارهای دیگر مثل بازی در سریال گم می شد.

14 بهمن 1400

تحصیل آنلاین در کانادا ، هزینه و شرایط تحصیل آنلاین

تحصیل آنلاین در کانادا برای متقاضیان تحصیل در کانادا در دوران بحران کرونا یکی از بهترین گزینه های مهاجرت به کانادا به شمار میرود؛ چراکه تجربه تحصیل در این کشور می تواند راستا رسیدن به اقامت دائم کانادا را در دیگر روش های مهاجرتی هموار کند. هزینه و شرایط...

3 بهمن 1400

طراحی ربات 4 چرخ با قدرت حمل خاص

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، ربات MobED بدنه ای با ارتفاع اندک و مسطح دارد که ثبات و قابلیت مانور بالا برای انجام فعالیت ها را فراهم می نماید. این ابزار به طور رسمی در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی 2022 (CES) در ژانویه آینده رونمایی می گردد و می...

30 دی 1400

با موزه فرش آشنا شوید

در یکی از خیابان های شلوغ و پررفت و آمد تهران، یکی از بی نظیرترین موزه های ایرانجا خوش نموده. موزه فرش ایران، مهجور و ساکت در گوشه ای از مرکز.

29 دی 1400

ضرغامی به صوفی حکم داد

محمدحسین صوفی با حکم عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رییس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران شد.

8 آذر 1400

هزار و یکمین روز از کتاب فروشی هزار و یک شب خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در لرستان، کتاب فروشان اگر حرفه ای عمل کنند می توانند یکی از ارکان ترویج کتاب و کتاب خوانی در جامعه باشند، یک معرفی درست و یک برخورد مناسب می تواند شخصی را برای همیشه به خواندن کتاب علاقه مند کند و برعکس، یک پیشنهاد بد می تواند...

25 آبان 1400
تعداد: (72)