ضرغامی به صوفی حکم داد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، محمدحسین صوفی با حکم عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رییس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران شد.

ضرغامی به صوفی حکم داد

به گزارش ایسنا، صوفی در سال 1393 براساس تصمیم اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد. او بعلاوه همزمان با دوران ریاست ضرغامی در سازمان صدا و سیما، مسؤولیت هایی، چون معاونت صدای رسانه ملی، معاونت برنامه ریزی سازمان صدا و سیما، ریاست مرکز موسیقی این سازمان، مدیرکلی سیمای استان ها و مدیریت شبکه 2 سیما را به عهده داشت.

پیش تر، حسین اربابی، رییس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بود که مراسم تودیع او و معارفه محمدحسین صوفی چهارشنبه 12 آبان ماه در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور علی دارابی ـ قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ برگزار گردید. حکم صوفی با امضای ضرغامی نهم آبان ماه صادر شده است.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران یکی از شرکت های زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محسوب می گردد که در سال 1314 در ایران شروع به کار کرد. تا پیش از انقلاب با عنوان کانون جهانگردی و اتومبیل کلوپ شاهنشاهی فعالیت می کرد که پس از انقلاب با تصویب لایحه قانونی در شورای عالی انقلاب در تاریخ 3 آذر 1358 به کانون جهانگردی و اتومبیل کلوپ جمهوری اسلامی ایران تغییر نام داد. کانون سال ها زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود تا این که با تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به زیرمجموعه آن اضافه شد که در دهه 80 به علت قرارداد هایی که برای اجاره اماکن تاریخی می بست، حواشی زیادی را ایجاد کرد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی درحال حاضر در زمینه برگزاری انواع مسابقات اتومبیلرانی، رالی و برپایی نمایشگاه، کمپینگ، صدور اسناد بین المللی رانندگی و خودرو، امداد خودرو، خدمات مسافرتی و گردشگری و خدمات رسانه ای فعالیت می نماید.

منبع: فرارو

به "ضرغامی به صوفی حکم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی به صوفی حکم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید