نرم افزار و اپلیکیشن

برترین دیکشنری های اندروید و آیفون معرفی شدند

زومیت نوشت: بسیاری از ما در فعالیت های روزانه خود به دیکشنری احتیاج پیدا می کنیم. در این مقاله، برترین برنامه های دیکشنری اندروید و iOS را به شما معرفی خواهیم کرد.

28 آبان 1401

اپل مپس شاید از سال آینده در نتیجه جست وجوها تبلیغات نشان بدهد

اینطور که به نظر می رسد اپل می خواهد از سال آینده در نتیجه جست و جوهای اپلیکیشن مپس (نقشه) تبلیغات به نمایش در بیاورد.

4 شهریور 1401

فعالیت 2 میلیون و 400 هزار واحد صنفی مجازی در اینستاگرام

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از فعال بودن 2 میلیون و 400 هزار واحد صنفی مجازی در اینستاگرام اطلاع داد.

29 مرداد 1401

سومین فصل از ماجرای سروش رفیعی و پرسپولیس

فعالیت پر سر و صدای سرخ پوشان در بازار نقل وانتقالات تابستانی ادامه دارد و آن ها بعد از جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و محمدمهدی احمدی که همگی برای تقویت خط دفاعی پرسپولیس به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شدند، به سراغ...

28 تیر 1401

توکیو برای برگزاری دو رویداد مهم ورزشی آماده می گردد

جام جهانی راگبی 2019 و المپیک تابستانی 2020، دو رویداد مهم ورزشی هستند که به میزبانی توکیو برگزار خواهند شد و همین امر باعث تغییر وتحولات زیادی در این شهر شده است.

25 تیر 1401

5 ابزار جانبی مجذوب کننده برای دوربین عکاسی که می توانید از خبرنگاران خریداری کنید (هفته دوم اسفند)

تجهیزات جانبی عکاسی بخشی جدانشدنی از فرایند عکاسی را شکل می دهند. استفاده از برخی ابزارهای جانبی برای برخی از سبک های عکاسی کاملا لازم است. از سوی دیگر، وقتی صحبت از عکاسی حرفه ای می گردد، استفاده از این ابزار جانبی دوربین عکاسی اهمیت بیشتری پیدا می نمایند....

12 خرداد 1401

تفاوت های دسته اصل و فیک پلی استیشن 4؛ آیا تغییرات محسوس هستند؟

کنسول پلی استیشن 4 پرفروش ترین کنسول نسل هشتم و یکی از پرفروش ترین کنسول های تاریخ است. طبیعی است که با توجه به محبوبیت این کنسول و فروش فوق العاده آن که همچنان در نسل نهم ادامه دارد، محصولاتی غیر اصل از آن در بازار یافت گردد. اگر به تازگی کنترلر دوال شاک...

9 اسفند 1400

سفر اپ: با اپلیکیشن Ascape VR مجازی سفر کنید

Ascape VR اپلیکیشن برای تلفن های هوشمند است که سفر مجازی و 360 درجه را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. همراه خبرنگاران باشید تا با Ascape VR و قابلیت های آن بیشتر آشنا شویم.

30 بهمن 1400

دانلود آیکون پک بدون شکل لایه ها Layers Icon Pack 7.2

آیکون پک بدون شکل لایه ها Layers Icon Pack 7.2 مخصوص اندروید را از اینجا دانلود کنید.

25 بهمن 1400

مایکروسافت قابلیت های جدیدی را به Outlook در خصوص سفر اضافه کرد

Outlook نام یکی از سرویس های مایکروسافت است که کاربران از طریق آن می توانند ایمیل، تقویم، مخاطبان و موارد این چنینی را مدیریت کنند. حال قابلیت های جدیدی به این سرویس اضافه شده است که اغلب در خصوص سفر هستند. همراه خبرنگاران باشید تا با این قابیلت ها آشنا شویم.

22 بهمن 1400

آپدیت گرافیکی بازی Hellblade ری تریسینگ و DLSS را اضافه می نماید

بازی هل بلید فداکاری سنوآ (Hellblade: Senuas Sacrifice) قرار است یک به روزرسانی بزرگ روی کامپیوتر دریافت کند. این طور که به نظر می رسد ما قرار است شاهد اضافه شدن قابلیت های Ray Tracing و فناوری DLSS در این بازی باشیم.

27 دی 1400

جیرینگ با قدرت در جهت توسعه فین تک

ریحانه راد / شرکت پرداخت اول کیش که به نام جیرینگ شناخته می گردد، به تازگی و بعد از دو سال خیلی سخت توانست به دستاوردی تازه دست پیدا کند؛ مبلغ فروش این شرکت در سال 1400 از رقم چهار هزار میلیارد تومان گذشت که می تواند یک رکورد خوب محسوب گردد. به همین مناسبت،...

15 دی 1400

تمهیدات آموزش و پرورش استثنایی برای تحصیل دانش آموزان با آسیب بینایی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مصاحبه با شبکه سلامت به تشریح تمهیدات آموزش و پرورش استثنایی برای تحصیل دانش آموزان با آسیب بینایی پرداخت.

27 آبان 1400

میلیاردر های حوزه فناوری از چه موبایلی استفاده می کنند؟

هر کدام از میلیاردر های فناوری از محصولات شرکت اپل یا گوشی های اندرویدی استفاده می کنند و هر چند وقت یکبار جزئیاتی درباره مارک تلفن های هوشمندی که استفاده می کنند، به اشتراک گذاشته اند.

25 آبان 1400

30شهر برتر نوآور دنیا

تهران (پانا) - شیوع کووید19 سبب شد تا دنیا، فناوری را در کانون توجه قرار دهد و از مزایای آن بیشترین بهره را بگیرد تا هرچه سریع تر از بحران های این همه گیری خارج گردد.

16 آبان 1400

جاسوسی از دانش آموزان آمریکایی با لپ تاپ

در دوران همه گیری کرونا، برخی از مدارس ایالات متحده به بچه ها لپ تاپ دادند تا به تکالیف خود برسند، امابه نظر می رسد این لپ تاپ ها تبدیل به ابزار جاسوسی شده اند.

14 آبان 1400

جمعیت کاربران تیک تاک یک میلیاردی شد

تعداد کاربران ماهانه فعال تیک تاک در جهان تابستان امسال به یک میلیارد نفر رسید که افزایش 45 درصدی از ژوییه سال 2020 را نشان داد.

15 مهر 1400

هوشمندسازی سفرها با طراحی 6 برنامه داخلی

6 برنامه داخلی برای هوشمندسازی سفرها طراحی و تدوین شده است که این برنامه ها به کمک مسافران می آید تا سفری ایمن و با زمان بندی درست تری داشته باشند.

14 مهر 1400

قسمت نو Saints Row حداقل سه بسته الحاقی خواهد داشت

همان طور که انتظار می رفت، در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام با پخش یک تریلر سینمایی از ریبوت بازی Saints Row رونمایی شد. در حالی که هنوز جزئیات زیادی از گیم پلی این قسمت معین نشده است، اکنون متوجه شده ایم که این بازی قرار است پس از عرضه اش حداقل سه بسته الحاقی...

12 شهریور 1400

حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری از ایده شرکت های استارتاپی

رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم از حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری درباره ایده شرکت های استارتاپی در حوزه فناوری های ورزشی اطلاع داد.

5 شهریور 1400
تعداد: (51)