سومین فصل از ماجرای سروش رفیعی و پرسپولیس

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، فعالیت پر سر و صدای سرخ پوشان در بازار نقل وانتقالات تابستانی ادامه دارد و آن ها بعد از جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و محمدمهدی احمدی که همگی برای تقویت خط دفاعی پرسپولیس به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شدند، به سراغ تقویت خط هافبک خود رفتند.

سومین فصل از ماجرای سروش رفیعی و پرسپولیس

مدیران پرسپولیس براساس لیست ارائه شده از سوی یحیی گل محمدی با چند گزینه برای تقویت نقاط ضعف تیم خود مذاکره داشتند. بازیکنانی از جمله محمد خدابنده لو و سروش رفیعی که مذاکرات با خدابنده لو فعلاً پایان مثبتی برای سرخ پوشان نداشته و شایعات پیرامون توافق این بازیکن جوان با گل گهر سیرجان به گوش می رسد اما مدیران سرخ پوش توانستند نظر هافبک سابق خود را جلب نمایند تا دوباره سروش رفیعی در جمع بازیکنان پرسپولیس حضور پیدا کند.

قرارداد 2 ساله سروش در سومین بازگشت

سروش رفیعی که در سن 32 سالگی یکی از هافبک های باتجربه و شاخص فوتبال ایران به شمار می رود، برای برطرف مشکل بازی سازی سرخ پوشان با نظر یحیی گل محمدی جذب شده است. رفیعی که همراه تیم ملی در اردوی دوحه بود، در بازگشت از اردو امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و با توجه به مذاکرات قبلی، قرارداد خود را به مدت 2 سال با سرخ پوشان به امضا رساند تا خیال گل محمدی از پست هافبک بازی ساز با حضور او آسوده گردد.احسان پهلوان اصلی ترین گزینه پرسپولیس در پست هافبک بازی ساز در فصل گذشته بود که به نظر می رسد با توجه به جذب سروش رفیعی، پهلوان به درهای خروج باشگاه نزدیک شده است.

رفیعی فصل گذشته هم تمایل خود برای بازگشت به پرسپولیس را بیان کرد، این انتقال اما انجام نشد. گفته می شد سبک بازی سروش رفیعی با تاکتیک گل محمدی هم خوانی ندارد. حضور رفیعی در پرسپولیس این احتمال را قوت می دهد پرسپولیس در فصل نو می خواهد تغییر سیستم هم بدهد.

رفیعی و دبل هت تریک؟

رفیعی برای سومین بار است که با پرسپولیس قرارداد امضا می نماید. او در لیگ شانزدهم و لیگ هجدهم هم در تیم تحت راهنمایی برانکو ایوانکوویچ حضور داشت و توانست در هر دو حضور خود در جمع سرخ پوشان، قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و حالا امیدوار است در سومین حضورش در پرسپولیس هم این مهم برای او محقق شده و برای سومین بار پیروز به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر گردد.

سروش رفیعی اوج درخشش خود را در فصل اول حضورش در پرسپولیس به جای گذاشت. به طوری که او توانست با 5 گل و 7 پاس گل یکی از بهترین های سرخ پوشان در لیگ شانزدهم باشد و نقش کلیدی در قهرمانی شاگردان برانکو داشت.

جدایی محترمانه از سپاهان

ستاره باتجربه و نوالورود پرسپولیس پیش از آن که امروز به ساختمان باشگاه برود، شب گذشته در صفحه اینستاگرامی خود پیغام خداحافظی اش از سپاهان را منتشر کرد. رفیعی که در طول حضورش در جمع طلایی پوشان اصفهان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر به شمار می رفت و 8 گل و 15 پاس گل را در لباس سپاهان به ثبت رساند، با ادبیاتی ویژه از طرفداران سپاهان خداحافظی کرد. او فصل گذشته در 23 بازی برای سپاهان 3 گل زد، 5 گل ساخت و با میانگین نمره 7.03، ششمین بازیکن تیمش بود. رفیعی با قدردانی و ستایش طرفداران باشگاه سپاهان، این باشگاه اصفهانی را حرفه ای، دارای اصول و متعهد توصیف کرد تا به سبک و سیاقی متفاوت و ویژه از مسئولان تیم سابق خود قدردانی نموده باشد.

پیراهن پروین دوباره بر تن سروش؟

سروش رفیعی در دو حضور قبلی خود در پرسپولیس شماره 7 را به تن نموده است. این شماره بعد از جدایی رفیعی، به جونیور براندائو رسید که مهاجم برزیلی نتوانست عملکرد خوبی را از خود در پرسپولیس به جای بگذارد و خیلی زود از جمع شاگردان گل محمدی جدا شد. عیسس آل کثیر در فصل گذشته و در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا این شماره را به تن کرد اما در لیگ برتر این اتفاق برای او رخ نداد.

رفیعی احتمالا در سومین حضورش در پرسپولیس، به مانند دو دوره قبلی بازهم از مسئولان باشگاه شماره 7 را درخواست خواهد نمود و با توجه به اینکه این شماره در لیست سرخ پوشان خالی بوده، پیش بینی می گردد که درخواست خرید نو پرسپولیس با موافقت مدیران باشگاه روبرو گردد.

از پرسپولیس به مقصد جام جهانی؟

پنجمین خرید تابستانی پرسپولیس با انگیزه حضور و درخشش در لباس تیم ملی در سال جام جهانی به جمع سرخ پوشان بازگشته است. رفیعی که در اردوهای اخیر ملی حضور یافته، امیدوار است بتواند با درخشش خود در لباس پرسپولیس نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کند و به ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران راه پیدا کند.

رفیعی رقبای سرسختی را در پست هافبک بازی ساز در تیم ملی دارد که می توان به علی قلی زاده به عنوان شاخص ترین رقیب خرید نو پرسپولیس اشاره داشت اما ستاره سرخ پوشان که سابقه کسب عنوان بهترین پاسور لیگ را هم در لیگ بیستم در لباس سپاهان دارد، در کوشش است تا بتواند با اثبات شایستگی های خود به کادرفنی تیم ملی، در جام جهانی قطر در جمع نفرات اصلی تیم ملی فوتبال ایران حضور داشته باشد.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو

به "سومین فصل از ماجرای سروش رفیعی و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین فصل از ماجرای سروش رفیعی و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید