قسمت نو Saints Row حداقل سه بسته الحاقی خواهد داشت

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، همان طور که انتظار می رفت، در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام با پخش یک تریلر سینمایی از ریبوت بازی Saints Row رونمایی شد. در حالی که هنوز جزئیات زیادی از گیم پلی این قسمت معین نشده است، اکنون متوجه شده ایم که این بازی قرار است پس از عرضه اش حداقل سه بسته الحاقی دریافت کند.

قسمت نو Saints Row حداقل سه بسته الحاقی خواهد داشت

همان گونه که گفته شد، این قسمت تازه یک ریبوت است و این از نام بازی هم تعیین است که پسوند خاصی در آن دیده نمی گردد. همچنان هسته اصلی داستان و توجه گیم پلی روی یک گروه گنگستری است اما خط داستانی کاملاً با قسمت های قبل متفاوت و از نو تعریف شده است. به همین دلیل، شاهد شخصیت ها و البته شهر تازهی در بازی هستیم.

اگرچه در زمان رونمایی از بازی و در تریلر آن اشاره ای به بسته های الحاقی نشده بود اما اکنون اگر وارد صفحه بازی در فروشگاه اپیک گیمز استور شوید، نسخه ای را با نام Saints Row Gold Edition خواهید دید که دارای چند بسته ی الحاقی با محتوای اضافی بیشتر خواهد بود. به صورت دقیق تر، این نسخه به شما دسترسی به سیزن پس بازی را خواهد داد که دارای سه بسته الحاقی خواهد بود. این بسته های الحاقی به مرور و پس از عرضه بازی منتشر خواهند شد. البته در حال حاضر هیچ چیزی از آن ها نمی دانیم.

در توضیحات این سه بسته الحاقی اشاره شده است که این محتویات بیشتر مرحله های تازه و محتوای تازه و منحصر به فردی را به گیم پلی اضافه خواهد نمود. ظاهراً هر سه بسته الحاقی در محیط دنیا آزاد شهر Santo Ileso جریان خواهد داشت.

به غیر از اشاره به این محتوای اضافی در صفحه رسمی بازی در اپیک گیمز استور، استودیوی Volition هنوز جزئیات بیشتری درباره این موضوع برای عموم منتشر نکرده است. اینکه قسمت تازه بازی Saints Row بسته های الحاقی متفاوتی را دریافت کند، اتفاق عجیبی نیست چراکه این سری همواره بسته های الحاقی زیاد و جالبی داشته است اما موضوع عجیب این است که هنوز نمایش خاصی از گیم پلی بازی ندیده ایم و بیشتر چیزی که از نمایش سینمایی بازی در گیمزکام مشاهده کردیم، از درون انجین ضبط شده بود و فقط تیزر کوتاهی از گیم پلی به نمایش عایدی. با این حال، اکنون قبل از اینکه بدانیم این قسمت تازه که به زعم سازندگان تحول های زیادی را به خود دیده، چگونه خواهد بود، از وجود سه بسته الحاقی برای آن مطلع شده ایم.

از آنجایی که بازی Saints Row قرار است در تاریخ 6 اسفند 1400 (25 فوریه 2022) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری و کامپیوتر شخصی منتشر گردد، می توانیم انتظار داشته باشیم که در ماه های آینده اخبار و نمایش های بیشتری از این بازی بشنویم تا بلکه بیشتر با سازوکار گیم پلی آن آشنا شدیم. بعلاوه باید منتظر بمانیم تا اطلاعات دقیق تری از این سه بسته الحاقی به وسیله استودیو Volition اعلام گردد.

منبع: GamesRadar

منبع: دیجیکالا مگ

به "قسمت نو Saints Row حداقل سه بسته الحاقی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت نو Saints Row حداقل سه بسته الحاقی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید