هوشمندسازی سفرها با طراحی 6 برنامه داخلی

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، 6 برنامه داخلی برای هوشمندسازی سفرها طراحی و تدوین شده است که این برنامه ها به کمک مسافران می آید تا سفری ایمن و با زمان بندی درست تری داشته باشند.

هوشمندسازی سفرها با طراحی 6 برنامه داخلی

یکی از الزامات سفرهای درون و برون شهری، داشتن یک برنامه منجسم و قابل اتکا است، به خصوص برای کسانی که سفرهایی کاری و شغلی دارند و زمان برایشان اهمیت ویژه ای دارد. اما در شهرهای شلوغ و پرترافیک این برنامه ریزی سخت تر و نیازمند برنامه ریزی منسجم تری است.

در همه جهان نرم افزارهایی برای این کار طراحی شده است تا یاریگر مسافران و رانندگان گردد و با ارائه اطلاعاتی جامع برای راستایابی درست، ارائه تصویری روشن از نقشه راه ها، خیابان ها و شهرها، ترافیک های درون و برون شهری و غیره، سفرها را ایمن و کارآمدتر نمایند.

در ایران هم با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با کوشش شرکت های دانش بنیان و خلاق، 6 نرم افزار کاربردی در این حوزه طراحی و روانه بازار شده است.

به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همه این برنامه های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند تا قابل نصب بر روی گوشی های همراه باشد و مسافران، رانندگان و کاربران بتوانند به راحتی از آنها استفاده نمایند و با کمترین زمان ممکن و در برترین راستا منتخب به مقصد مورد نظر برسند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "هوشمندسازی سفرها با طراحی 6 برنامه داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشمندسازی سفرها با طراحی 6 برنامه داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید