هوش مصنوعی

توالت هوشمند، بیماری روده را تشخیص می دهد

پژوهشگران موسسه فناوری جورجیا، توالت هوشمندی فراوری نموده اند که با گوش دادن به صداهای فراوریشده هنگام اجابت مزاج، می تواند علائم هشداردهنده بیماری های روده را تشخیص دهد.

15 آذر 1401

برترین دیکشنری های اندروید و آیفون معرفی شدند

زومیت نوشت: بسیاری از ما در فعالیت های روزانه خود به دیکشنری احتیاج پیدا می کنیم. در این مقاله، برترین برنامه های دیکشنری اندروید و iOS را به شما معرفی خواهیم کرد.

28 آبان 1401

30شهر برتر نوآور دنیا

تهران (پانا) - شیوع کووید19 سبب شد تا دنیا، فناوری را در کانون توجه قرار دهد و از مزایای آن بیشترین بهره را بگیرد تا هرچه سریع تر از بحران های این همه گیری خارج گردد.

16 آبان 1400

جاسوسی از دانش آموزان آمریکایی با لپ تاپ

در دوران همه گیری کرونا، برخی از مدارس ایالات متحده به بچه ها لپ تاپ دادند تا به تکالیف خود برسند، امابه نظر می رسد این لپ تاپ ها تبدیل به ابزار جاسوسی شده اند.

14 آبان 1400

احتمال همکاری هیدئو کوجیما با ایکس باکس قوت گرفت

بر اساس گزارشی که خبرگزاری گیمز بیت منتشر نموده است، هیدئو کوجیما و مایکروسافت طی امضای یک تعهد نامه برنامه دارند تا همکاری گسترده ای را با یکدیگر شروع نمایند. این گزارش می گوید که هنوز جزئیات قرارداد نهایی بین کوجیما پروداکشنز و ایکس باکس تعیین نشده...

29 تیر 1400

پیش بینی تشنج با سیستم پوشیدنی

دانشمندان اخیرا پیروز به طراحی و توسعه سیستم پوشیدنی برای پیش بینی تشنج شده اند.

14 آبان 1399

پژوهشگر ایرانی قابلیت پیش بینی کرونا به انگشتر هوشمند اضافه نمود

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، یکی از چالش های کنترل شیوع کووید 19 وجود بیمارانی است که هیچ نشانه ای در بدن آنها وجود ندارد. این افراد قبل از آنکه دریابند به ویروس مبتلا هستند، آن را منتشر می نمایند.

12 مرداد 1399

چرا باید به مبحث علوم شناختی و رسانه پرداخته گردد؟

به عقیده کارشناسان، علوم شناختی از یک سو به رسانه ها می آموزد چگونه مشاهده و گزارش نمایند و از سوی دیگر به مخاطبان می آموزد که چگونه گزارش های رسانه ها را درک نمایند، بنابراین استفاده از نتایج مطالعات علوم شناختی و رسانه برای رسانه ها ضرورت...

14 فروردین 1399

بودجه مؤسسات هوش مصنوعی قطع می شود

دولت انتاریو در تازه ترین اقدامات خود تصمیم گرفته است بودجه مؤسسات هوش مصنوعی و پزشکی احیاکننده را قطع کند.

16 مهر 1398

برگزاری اولین همایش هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی

اولین همایش هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی به عنوان مهمترین فعالیت علمی شبکه هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی (AIMIN) آبان ماه امسال در تهران برگزار می شود.

15 مهر 1398

ربات هایی که با هوا کار می کنند

یک استارتاپ آمریکایی قصد دارد نوعی ربات نرم برای ناسا تولید کند که کار خود با کمک هوا انجام می دهد.

18 تیر 1398