سریال و پخش خانگی

سریال روزگاری یک شهر کوچک؛ داستان های شاد یک روستای کره ای

سریال روزی روزگاری یک شهر کوچک (Once Upon a Small Town) یک داستان مفرح و صمیمانه دربارۀ جوان دامپزشکی است که از سئول به یک روستای کوچک می رود و در آنجا شکل تازه ای از زندگی را کشف می نماید.

29 شهریور 1401

پیغام خداحافظی بازیگر بهتره با ساول تماس بگیرید

باب ادنکرک ستاره سریال بهتره با ساول تماس بگیری در ویدیوی که در توئیتر خود منتشر نموده، از هواداران و همراهان این سریال در این سال ها تشکر کرد.

4 شهریور 1401

از موزه آموس رکس هلسینکی بیشتر بدانید

موزه مدرن و تازه آموس رکس در هلسینکی با هدف تلفیق گذشته، حال و آینده در یک فضای مجذوب کننده قرار است از در 30 آگوست 2018، افتتاح شود.

31 فروردین 1401

نصرالله رادش: ساخت مجسمه را از زمان دانشجویی و با خمیر نان بربری آغاز کردم

تهران (پانا) - نصرالله رادش اعلام کرد مجسمه سازی کار بسیار مورد علاقه ام بود اما همواره زیر سایه کارهای دیگر مثل بازی در سریال گم می شد.

14 بهمن 1400

آقازاده قسمت یازدهم؛ آقازاده ها مقابل هم!

قسمت یازدهم سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا، شنبه 15 شهریور ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

26 شهریور 1400

داستان های کمدی محمد دانشگر در استقلال

به گزارش خبرنگاران، روزنامه همشهری نوشت: مدت مدیدی است که صداوسیما به سراغ ساخت سریال های نود قسمتی نمی رود. اگر آن ها سوژه ساخت چنین سریالی را ندارند، می توانند به سادگی آن را با برداشتی آزاد از ماجرا های محمد دانشگر و باشگاه استقلال بسازند. این بازیکن...

17 شهریور 1400

بازی های سرد و تکراری میلاد کی مرام و ترلان پروانه در سریال سیاوش

مجموعه سیاوش ساخته سروش محمدزاده است که آرام آرام به خاتمه راه نزدیک می شود. برخلاف مجید صالحی که با ایفای نقشی متفاوت، در این سریال حضور پیروزی داشته، میلاد کی مرام و ترلان پروانه دو ستاره محبوب سیاوش، بازی خوبی در این سریال نداشته اند و پیروز نشدند...

7 خرداد 1400

چالش های حمید گودرزی در ایفای نقش امین شهید چمران

حمید گودرزی گفت: در سریال روز های ابدی یک نقش واقعی را ایفا می کنم و داستان در برهه از تاریخ می گذرد که تجربه ای نسبت به آن نداشتم.

28 بهمن 1399

یک بازیگر دیگر در اثر کرونا درگذشت

تهران (پانا) - حجت الله نجف پور هنرمند و بازیگر پیشکسوت رادیو و تلویزیون و سینما در 69 سالگی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

7 بهمن 1399

صفر بیست و یک در راه پخش، دختر گمشده جایگزین آخر خط شد

صفر بیست و یک با شرایط سخت کرونایی در کوشش است خودش را بعد از چند روز پخش مینی سریال دختر گمشده به آنتن شبکه سه سیما برساند.

27 شهریور 1399

پلیس در جستجوی بازیگر مفقودشده

بنابر اعلام پلیس بازیگر سریال گلی که از روز چهارشنبه و در گردش روی دریاچه ناپدید شده بود، مرده محسوب می شود.

19 شهریور 1399

جیسون بورن 6 هم می آید

تهیه کننده مجموعه فیلم های جیسون بورن، ابراز امیدواری نموده که قسمت ششم این مجموعه هم ساخته گردد.

6 مرداد 1399

غول هایی که جعبه مقوایی می پوشند، اقلیتی تحت ستم در زیر زمین

خبرنگاران - گروه هنر: هر چند ابتدا تصور می شد بعید باشد که انیمیشن غول های جعبه ای در اسکار شانسی داشته باشد، اما هفته پیش با اعلام نامزدهای نهایی اسکار روشن شد این انیمیشن هنوز یک پای اسکار و از مدعیان آن است. در واقع اگر در مرحله اعلام نامزدهای اولیه...

3 تیر 1399

نام های بزرگ متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر 98

جشنواره فیلم فجر مهم ترین اتفاق سینمای ایران است و به نظر می رسد سال جاری با یک جشنواره فجر هیجان انگیز روبه رو هستیم. با سرانجام مهلت ثبت نام آثار برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر 115 فیلم سینمایی به همراه 36 فیلم مستند فرم ثبت نام جشنواره را تکمیل...

20 دی 1398

گزارشی از عملکرد یک ساله نیروی انتظامی در تلویزیون

برنامه نگاه یک امشب (13 مهر ماه) میزبان سردار اشتری ـ فرمانده نیروی انتظامی ـ خواهد بود.

19 آبان 1398

سوپرمن و بتمن مسئول نجات شهر ورشکست شده آمریکا

خبرنگاران: در حالی که علاقه زک اسنایدر برای فیلمبرداری اثر تازه اش در کانادا به گوش می رسید، دیترویت محل فیلمبرداری این فیلم خواهد بود. آیا این انتخاب سیاسی است؟

12 مهر 1398

گفت وگو با هوتن شکیبای برخاسته از تئاتر

هنرآنلاین: هوتن صبور بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینماست که این روزها بازی این هنرمند جوان در همه این مدیوم ها، بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. او که زاده سنندج است و علاقه اش به تئاتر در دوران نوجوانی شکل گرفته است در گفت وگویی از شروع فعالیت بازیگری،...

12 مرداد 1398

تاریکی شب، روشنایی روز دهه فجر پخش می گردد، عاشقانه ای از دهه 50

به گزارش خبرنگاران، حجت قاسم زاده اصل کارگردان سریال تاریکی شب، روشنایی روز درباره قصه اصلی این سریال گفت: سریال تاریکی شب، روشنایی روز مناسبتی نیست و برای دهه فجر هم ساخته نشده بلکه داستانی عاشقانه دارد که به عشقی 40 ساله و ناکام مربوط است.

21 آذر 1397

هفته فرهنگی شهروندی سقز به ایستگاه اخر رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، آیین اختتامیه هفته فرهنگی شهروندی سقز با معرفی برگزیدگان سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند سقز با حضور جمعی از مسئولان، اعضای شورای شهر و هنرمندان برگزار شد.

26 مرداد 1397

تولید سریال جلال در تبریز

محمدحسین لطیفی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران، با تشریح برنامه های در دست تولید این مرکز به مناسبت دهه فجر عنوان کرد: تولید سریال جلال در 13 قسمت در تبریز آغاز شده که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از شبکه های سراسری...

22 مرداد 1397