سوپرمن و بتمن مسئول نجات شهر ورشکست شده آمریکا

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، خبرنگاران: در حالی که علاقه زک اسنایدر برای فیلمبرداری اثر تازه اش در کانادا به گوش می رسید، دیترویت محل فیلمبرداری این فیلم خواهد بود. آیا این انتخاب سیاسی است؟

سوپرمن و بتمن مسئول نجات شهر ورشکست شده آمریکا

به گزارش خبرنگار فرهنگی وبلاگ عینک سفارشی، در حالی که خیلی ها فکر می کردند که ونکوور محل فیلمبرداری فیلم سوپرمن-بتمن زک اسنایدر باشد، تیم تهیه این فیلم راهی میشیگان خواهند شد.

در اطلاعیه ای که دفتر فیلم میشیگان آن را منتشر نموده است ظاهرا همکاری دو ابر قهرمان کمپانی دی سی در حالی در میشیگان رخ می دهد که مشوق های مالیاتی عوامل سازنده را به شدت اغوا نموده است و قرار شده فیلم در دیترویت و حوالی این شهر ساخته شود. این یعنی صحنه های مربوط به هر دو شهر گاتهام سیتی و متروپلیس که قرار است در فیلم نمایش داده شوند در دیترویت فیلمبرداری خواهد شد که به تازگی ورشکستگی اش اظهار شده است. شاید پول های بروس وین بتواند کمکی به اقتصاد فلج ایالت میشیگان کند.

اسنایدر در اظهارنظری در خصوص فیلمبرداری در دیترویت گفت: دیترویت یک مثال فوق العاده برای یک شهر آمریکایی است و من مطمئنم این شهر صحنه فوق العاده ای برای فیلم ما خواهد بود. دیترویت و کل ایالت میشیگان یاوران فوق العاده ای برای ما هستند و ما منتظریم تا هرچه سریع تر همکاریمان برای این فیلم آغاز شود.

در حالی که نام فیلم هنوز معین نشده است ما می دانیم که فیلم دوم با بازگشت عوامل مردی از جنس فولاد همراه است.

امی آدامز، هنری کویل، لورنس فیشبورن و دیان لین حضورشان در این فیلم قطعی شده و در کنار آنها انتخاب پر حرف و حدیث بن افلک در نقش بتمن واقع شده است که کار را به دادخواست طرفداران بتمن علیه برادران وارنر هم کشانده است.

این فیلم قرار است اوایل سال آینده آغاز به ساخت کند تا برای روز اکرانش در 17 جولای 2015 آماده باشد. این فیلم از روی داستانی از فرانک میلر ساخته خواهد شد که سال گذشته و سال جاری دو قسمت انیمیشن را تحت عنوان بازگشت شوالیه تاریکی با حضور بتمن، رابین، گرین ارو و سوپرمن کار کرد و گفته می شود قسمتی از داستان فیلم به این دو انیمیشن- که اقتباسی از کمیک هایی به همین نام نوشته خود فرانک میلر بودند- بر می شود.

منبع: تسنیم

به "سوپرمن و بتمن مسئول نجات شهر ورشکست شده آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپرمن و بتمن مسئول نجات شهر ورشکست شده آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید