تولید سریال جلال در تبریز

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، محمدحسین لطیفی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران، با تشریح برنامه های در دست تولید این مرکز به مناسبت دهه فجر عنوان کرد: تولید سریال جلال در 13 قسمت در تبریز آغاز شده که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از شبکه های سراسری پخش می شود.

تولید سریال جلال در تبریز

وی افزود: این سریال پیشینیه انقلاب اسلامی در تبریز را به تصویر می کشد و کارگردانی آن بر عهده نجفی و به تهیه کنندگی کریمی بوده و امیرحسین ثروتمند فیلمنامه این سریال را نوشته است.

لطیفی گفت: ضبط این سریال مدت 4 ماه به طول می کشد که در ایام دهه فجر از شبکه های سراسری پخش می شود.

مدیرکل صدا وسیمای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در 40 سال بعد از انقلاب، شبکه سهند اولین باری است که دو سریال متمرکز را برای شبکه های سراسری تولید می کند، عنوان کرد: 25 قسمت سریال سال های بیقراری با محوریت تبریز 2018 در شهر تبریز ضبط شد، همچنین 10 مستند در جهت معرفی شخصیت های فاخر انقلاب اسلامی در استان به مناسبت 40 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید می شود.

وی تاکید کرد: ویژه برنامه ای با عنوان کارنامه با حضور استانداران سابق آذربایجان شرقی برای دهه فجر تولید خواهد شد، همچنین سریال شهید محمد تجلایی نیز در دست تهیه است.

لطیفی در بخش دیگری بر ضرورت تعامل رسانه ها در تبیین عملکرد انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: رسانه ها باید با انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی، حس عزت را در مردم زنده کنند که به همین مناسبت 30 برنامه رسانه ای در دستور کار قرار دارد که برای پخش از شبکه های سراسری در تبریز تولید می شود.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اینکه 258 شبکه ماهواره‌ای به زبان فارسی علیه ایران در حال فعالیت است، اظهار داشت: صداوسیما با تولید و پخش برنامه های فاخر و پرمحتوا در برابر این هجمه‌ ها ایستادگی کرده اما باید دستگاه های دیگر نیز این رسانه را همراهی کنند.

منبع: mehrnews.com

به "تولید سریال جلال در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید سریال جلال در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید