سلامتی و پزشکی

پاهای خود را با فویل آلومینیومی بپیچید و چند ساعت بعد، نتیجه خارق العاده است!

بسیاری از مردم از فویل آلمینیومی در آشپزخانه استفاده می نمایند، اما بسیاری از افراد به فکر استفاده از آن برای پوشاندن اعضای بدن نیستند. ممکن است ایده عجیبی به نظر برسد، اما به نظر می رسد که فویل آلومینیومی یک محصول عالی برای بیماری های روزمره شما است.

29 آذر 1401

علائم دوربینی چشم را بیشتر بشناسید

شخصی که دچار دوربینی باشد، هنگام مشاهده اجسام نزدیک تصاویر مبهم خواهد بود.

25 آذر 1401

چگونه با افسردگی های پس از بازنشستگی مقابله کنیم؟

یکی از دلایل شیوع افسردگی در بازنشستگان، خانه نشینی و تغییر نقش های بعضا کلیشه ای در خانه است. اگر تا پیش از بازنشستگی، همسران برای کار از خانه خارج می شدند و تنها مدت کوتاهی را در خانه کنار یکدیگر می گذراندند، اکنون ممکن است هر دو بیشتر وقت خود را...

24 آذر 1401

از سر خوردن خودرو با 3 نکته جان سالم به در ببرید

لغزش و سر خوردن خودرو از اتفاقاتی مرگبار است که اگر مراقب رانندگی خود در زمستان نباشید برایتان رخ می دهد.

20 آذر 1401

معرفی اتاق های هتل چمران شیراز

زمان، زمان تاخت وتاز گرماست. گرمای هوا چنان زیاد شده است که رونق از بعضی فعالیت های خارج از خانه رفته است. یکی از مشکلاتی که سبب می گردد مشکل گرما شدیدتر گردد، فقدان پوشش گیاهی است. شهرهایی مانند تهران، اصفهان و مشهد که پوشش گیاهی فقیری دارند بیشتر از...

16 آذر 1401

توالت هوشمند، بیماری روده را تشخیص می دهد

پژوهشگران موسسه فناوری جورجیا، توالت هوشمندی فراوری نموده اند که با گوش دادن به صداهای فراوریشده هنگام اجابت مزاج، می تواند علائم هشداردهنده بیماری های روده را تشخیص دهد.

15 آذر 1401

سرمربی اسپانیا: بازیکنانم استثنایی بودند، با ترکیب متفاوت به مصاف آلمان می روم

لوئیس انریکه با تاکید بر این که بازیکنانش استثنایی بودند از تغییر ترکیب تیمش برای مصاف با ژرمن ها اطلاع داد.

4 آذر 1401

توصیه مهم در روز های آلودگی هوا؛ چی بخوریم چی نخوریم؟

این روز ها میزان آلودگی هوا به شرایط بسیار نامطلوبی رسیده و لطمات زیادی به سلامت مردم وارد می شود. خستگی، عصبانیت، کم حوصلگی، کلافگی، سردرد، سوزش چشم و گلو، مسائل تنفسی و... از جمله آثار سوء وارده به بدن است.

30 آبان 1401

برترین دیکشنری های اندروید و آیفون معرفی شدند

زومیت نوشت: بسیاری از ما در فعالیت های روزانه خود به دیکشنری احتیاج پیدا می کنیم. در این مقاله، برترین برنامه های دیکشنری اندروید و iOS را به شما معرفی خواهیم کرد.

28 آبان 1401

معاینه پزشکی والدین شهدا در منزل

مسئولان اداره سلامت شهرداری منطقه17 با حضور در منزل خانواده شهدا، والدین آنها را معاینه می نمایند.

19 آبان 1401

اینفوگرافیک ، آمار بالای مصرف سیگار در ایران؛ روستائیان بیشتر سیگار می کشند ، زنان کم سن جلوتر از مردان در صف مصرف کنندگان دائمی!

آمار وزارت بهداشت درخصوص مصرف دخانیات در جمعیت بالای 18 سال ایران نشان می دهد که برخلاف تصور عموم، روستاییان بیشتر از شهری ها دخانیات مصرف می نمایند.

19 آبان 1401

با فناوری نو سلول های خونی اصلاح شده آنتی بیوتیک ها را برای کشتن باکتری های خطرناک حمل خواهند کرد

دارو هایی که به صورت وریدی با خوراکی تجویز می شوند، به همه سلول ها بدن می رسند و می توانند به سلول هایی آسیب برساند که قرار نیست هدف قرار گیرند.

17 آبان 1401

معجزه ای عجیب که فقط 4.5 ساعت ادامه دارد!

در حال حاضر با تزریق بعضی دارو ها بلافاصله علائم سکته رفع شده و از بروز عوارض سکته جلوگیری می گردد، اما این به شرطی است که فرد در همان لحظات اولیه بروز سکته مغزی مراجعه کند.

11 آبان 1401

زیبایی های شهر تورنتو کانادا

شهر تورنتو کانادا واقع در استان آنتاریو، بزرگترین شهر کانادا می باشد که مساحتی بالغ بر 600 کیلومتر دارد و جمعیت آن نزدیک 6 میلیون نفر است. این شهر مهاجرپذیر پتانسیل های زیادی را برای گردشگران و مهاجران در دل خود پنهان نموده است.

10 آبان 1401

پیشرفت 70 درصدی احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین که منجر به ارتقای سطح خدمات رسانی بیمارستانی در بخش سوختگی و سوانح می گردد، 70 درصد پیشرفت داشته است.

3 آبان 1401

5 خاصیت شگفت انگیز موز برای تقویت سیستم ایمنی بدن

موز یکی از جالب ترین میوه های روی کره زمین است. این محصول برای اولین بار بیش از 7000 سال پیش کشت شد و بزرگ ترین محصول میوه دنیا و چهارمین محصول بزرگ پس از گندم، برنج و ذرت است.

1 آبان 1401

آزمون تشخیص دختر نجات یافته؛ کدامیک زنده می ماند؟

برای آزمون شناسایی دختر نجات یافته فکر کارآگاهی خود را آماده کنید. این سوالات و آزمون ها مشابه می تواند مقدار و ظرفیت هوش شما و بعلاوه سطح توانائی های شناختی شما را به خوبی مورد ازمایش قرار دهد. برای انجام چنین آزمون هایی، زمان شما بسیار محدود است...

25 مهر 1401

فوت دانش آموز ارومیه ای تکذیب شد

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی فوت یک دختر دانش آموز به علت برخورد نامناسب در مدرسه را تکذیب کرد.

20 مهر 1401

سالمندان مواظب این عضو بدن خود باشند

کارشناس سلامت دهان و دندان گفت: بهداشت دهان و دندان یکی از مهم ترین موضوعات مرتبط با سلامت عمومی بدن در سالمندان است که تاثیر مستقیمی بر روی جسم و روان آنان می گذارد.

13 مهر 1401

گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه عربستان و آمریکا درباره منطقه

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز شنبه 1 اکتبر (9 مهر) با فیصل بن فرحان بن عبدالله همتای سعودی خود تلفنی گفت وگو کرد.

10 مهر 1401
تعداد: (386)