چالش برانگیزترین شرط برای ثبت اختراع آموزش داده می گردد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، آنالیز شرایط ثبت اختراع با تاکید بر گام ابتکاری به عنوان چالش برانگیزترین شرط عنوان وبیناری است که به وسیله کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

چالش برانگیزترین شرط برای ثبت اختراع آموزش داده می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ عینک سفارشی، تعریف صحیح گام ابتکاری، تفاوت شرط گام ابتکاری و نو بودن، بیان چند نمونه برای درک بهتر این شرط و دانستن شرایط رسمی و ماهوی ثبت اختراع مطالبی است که در این وبینار آموزش داده می گردد.

شرکت نمایندگان در این وبینار از چگونگی آنالیز این شرایط در ادارات ثبت اختراع معتبر مطلع می شوند و با راه های دستیابی به زبانی مشترک میان مخترع و داور ثبت اختراع آشنا می شوند.

مخترعان و پژوهشگران، کارشناسان دفاتر مالکیت فکری، وکلای فعال در حوزه مالکیت فکری و داوران ثبت اختراع می توانند با شرکت در این وبینار اطلاعات خود را افزایش دهند.

زیرا یک دستاورد فناورانه در صورتی قابلیت ثبت دارد که مسئله ای فنی و صنعتی را برطرف کند و شرایط ماهوی و رسمی را برای ثبت داشته باشد. گام ابتکاری موضوعی متفاوت از نو بودن است و یکی از چالش ها برای این حوزه محسوب می گردد. شرکت در این وبینار به حل این چالش یاری می نماید.

این وبینار 4 آبان ماه برگزار می گردد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت کانون مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چالش برانگیزترین شرط برای ثبت اختراع آموزش داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش برانگیزترین شرط برای ثبت اختراع آموزش داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید