معتمدی: امسال 20 میلیارد تومان برای غذای دانشجویان هزینه می کنیم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه نزدیک به 10 درصد بودجه دانشگاه هزینه تغذیه دانشجویان می شود، گفت: امسال 20میلیارد تومان برای غذای دانشجویان در نظر گرفته ایم.

معتمدی: امسال 20 میلیارد تومان برای غذای دانشجویان هزینه می کنیم

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ عینک سفارشی با اشاره به افزایش هزینه غذای دانشجویان گفت: تعداد صندلی های سلف دانشجویان به 2 برابر افزایش یافته است که امسال هم این روند ادامه دارد به طوری که در حال حاضر به لحاظ ظرفیت وضعیت مناسبی داریم به طوری که 2 رستوران مکمل با همکاری بخش غیردولتی داریم که دانشگاه برای غذای دانشجویان سوبسید می دهد.

رستوران جدیدی را درسال جدید احداث می کنیم

وی افزود: امسال با توجه به تنوع غذایی که وجود دارد با استقبال خوبی از سوی دانشجویان رو به رو بوده ایم از طرفی باید بگویم رستوران جدیدی را در سال جدید در حال تکمیل و احداث داریم که با راه اندازی آن دیگر در حوزه سلف دانشجویی هیچ گونه خلاء وجود نخواهد داشت.

کیفیت غذا بر کیفیت تحصیل دانشجویان تاثیر دارد

معتمدی شرح داد: از آنجایی که معتقدم کیفیت غذا بر کیفیت تحصیل دانشجویان به طور مستقیم تاثیر دارد باید اشاره کنم که از کیفیت غذای خوبی برخوردار هستیم و در این زمینه نیز بخش عمده بودجه دانشگاه در این زمینه هزینه می شود.

20میلیارد تومان برای غذای دانشجویان در نظر گرفته ایم

وی با بیان اینکه نزدیک به 10 درصد بودجه دانشگاه هزینه تغذیه دانشجویان می شود، گفت: امسال 20میلیارد تومان برای غذای دانشجویان در نظر گرفته ایم، این در حالی است که در سال 96 تنها 9میلیارد و 500میلیون تومان برای تغذیه دانشجویان هزینه شد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "معتمدی: امسال 20 میلیارد تومان برای غذای دانشجویان هزینه می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتمدی: امسال 20 میلیارد تومان برای غذای دانشجویان هزینه می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید