متولد چه فصلی هستید چه شخصیتی دارید ! ، تست روانشناسی !

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، متولدین هر فصل از سال دارای یک نوع شخصیت هستند چرا که فصلی که در آن به جهان آمده اید می تواند شخصیت شما شکل دهد.

متولد چه فصلی هستید چه شخصیتی دارید ! ، تست روانشناسی !

تست روانشناسی به شکل های مختلف وجود دارد. با انجام هر تست روانشناسی می توانید به لایه های درونی شخصیت خود پی ببرید. پاسخ دادن با دقت و حوصله به هر تست روانشناسی بسیار مهم است. شما با پاسخ دادن به این تست روانشناسی که درباره نظر شما نسبت به دختران تصویر است می توانید حقایق جالبی را درباره خود کشف کنید. باهم این تست روانشناسی را انجام دهیم.

یک آنالیز علمی نشان داده است که چگونه فصل تولد شما بر روی شخصیت شما اثر می گذارد. در واقع همانطور که محل زندگی شما می تواند بر خلقیات شما تاثیر بگذارد فصل ها و آب و هوا نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی خلق و خو دارند.

در واقع شما به همان اندازه که می توانید شخصیت خود را خلق کنید به همان اندازه تحت تاثیر محیطی که در آن به جهان آمده اید و شرایط که در ان زندگی نموده اید است در نتیجه فصل تولد شما نیز بخشی از شخصیت شما را شکل می دهد.

بهار

نوزادان متولد شده در بهار نمره بالایی در خوش بینی عمومی می گیرند. بهاری ها از شکست ها در جهت پیشرفت و رونق استفاده می نمایند. اما طبق مطالعاتی که از 58000 نفر در ایالات متحده نموده اند، افراد متولد در بهار امکان افسردگی بالینی بیشتری را داشته اند.

تابستان

متولدین تابستان خلق بالا و پایین را به فاصله اندکی تجربه می نمایند. محققان گفته اند برای این حالات روحی، دوچرخه سواری به این افراد یاری زیادی می نماید. تابستانی ها اغلبشان احساساتی هستند.

پاییز

محققان گفته اند افرادی که در پاییز متولد می شوند، اختلال افسردگی فصلی کم تری را تجربه می نمایند. به علاوه احتمال پایینی در خصوص ابتلا به اختلال دو قطبی بین متولدین پاییز وجود دارد.

زمستان

طبق مطالعه سال 2015، خلاقیت و توان حل مسأله و تخیل در متولدین زمستان بیشتر است. بعلاوه، افراد متولد زمستان ابتلای بیشتری در زمینه افسردگی فصلی و افسردگی دارند.

منبع سایت طلا

منبع: رکنا

به "متولد چه فصلی هستید چه شخصیتی دارید ! ، تست روانشناسی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متولد چه فصلی هستید چه شخصیتی دارید ! ، تست روانشناسی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید