بزرگترین واحد فراوری کنسانتره در مهاباد کلنگ زنی شد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، رئیس جهادکشاورزی مهاباد گفت: عملیات احداث بزرگترین واحد فراوری پوره و کنسانتره جنوب آذربایجان غربی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مهاباد کلنگ زنی شد.

بزرگترین واحد فراوری کنسانتره در مهاباد کلنگ زنی شد

جعفر ایمانیان گفت: این واحد فراوریی پوره و کنسانتره میوه با سرمایه گذاری بالغ بر 800 میلیارد ریال در روستای لج از توابع این شهرستان احداث می گردد.

وی گفت: احداث این کارخانه برای 50 نفر نیز فرصت اشتغال ایجاد خواهد نمود و با توجه به ظرفیت بالای فراوری محصولات باغی و میوه از جمله سیب در این شهرستان و دیگر شهر های همجوار، ایجاد این واحد جزو ضروریات بخش کشاورزی منطقه بود که در آینده نیز احداث واحد های مشابه در این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس جهادکشاورزی مهاباد گفت: علاوه بر آورده سرمایه گذار که بخش عمده منبع اقتصادی احداث این کارخانه را تامین می نماید جهاد کشاورزی نیز در راستای حمایت از فراوری و اشتغال زایی آماده ارائه تسهیلات و یاری به این واحد فراوریی است.

ایمانیان گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 24 هزار و 400 متر مربع و ظرفیت سالانه 45 هزار تن فعالیت خواهد داشت که در جنوب استان بزرگترین واحد پوره کنسانتره محسوب می گردد.

وبلاگ عینک سفارشی مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بزرگترین واحد فراوری کنسانتره در مهاباد کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین واحد فراوری کنسانتره در مهاباد کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید