مد و زیبایی

چگونه با زیره سبز لاغر شوید؟

معروفیت زیره در رفع نفخ و کمک به لاغری آن قدر زیاد شده که گاهی مصرف کنندگانش را به دردسر می اندازد و دچار عارضه می کند! اما آیا عرق و دمنوش زیره همین قدر موثرند؟ زیره سبز مصرف کنیم یا سیاه؟

28 شهریور 1401

خطرناک ترین عوارض خانه تکانی

تهران (پانا) - بدن استانداردهایی دارد که براساس آن کار و حرکت می کند. این روزها که زمان شروع خانه تکانی است، می توان با دانستن عوارض خانه تکانی از این موارد پیشگیری کرد.

3 تیر 1401

رازهای مهم برای آنها که قهوه دوست دارند

تهران (پانا) - حقیقت این است که زمان نوشیدن قهوه بیشتر از چیزی که تصور می کنید بر سلامتتان اثر دارد. اگر همواره بعد از غذا قهوه می نوشید باید بدانید این عادت می تواند سلامت و ظاهر شما را تحت تأثیر قرار دهد. در ادامه می خواهیم ببینم نوشیدن قهوه بعد از غذا...

28 فروردین 1401

تفاوت های گل مژه و شالازیون در چیست؟

از آنجا که علائم گل مژه و شالازیون بسیار شبیه به هم هستند، اغلب در شناسایی این دو از یکدیگر با مشکل روبرو می شویم. در این مطلب به معرفی علائم، دلیل، درمان و تفاوت این دو بیماری می پردازیم.

28 آبان 1400

بابونه دوای هزار درد

بابونه گیاهی است که در بیشتر فصول سال وجود دارد؛ به این خاطر به آن گیاهی دائمی می گویند. این گیاه عطر آگین کوچک، ارتفاعی تقریبا 30 سانتی متری دارد. ساقه سبز رنگ مایل به سفید و برگهای کوچک، نامنظم و پوشیده از کرک. گلبرگهای این گیاه در فصل تابستان ظاهر...

29 شهریور 1400

پژوهشگران دانشگاه یزد به فناوری الکتروریسی صنعتی در مقیاس نانو دست یافتند

اولین شرکت زایشی مستقر در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد به فناوری الکتروریسی صنعتی جهت فراوری نانوفیلتر هایی با فیلتراسیون 95 و 99 درصد دست یافت.

4 اسفند 1399

با خواص مهم بادام خیس خورده آشنا شوید

دانشمندان می گویند مصرف بادام خیسانده شده می تواند در سلامت بدن موثر باشد.

19 بهمن 1399

انواع فلفل دلمه ای و خواص درمانی آنها

فلفل دلمه ای (Bell pepper) در رنگهای مختلفی در طبیعت یافت میشود. تحقیقات نشان داده خواص فلفل دلمه ای های رنگی بیشتر از نوع سبز آن میباشد.

26 آذر 1399

استفاده از لیزر برای هشدار به مغز معتادان

دکتر محمد اسماعیل زیبایی استادیار پژوهشکده لیزر و پلاسمای دانشگاه شهید بهشتی، مسئول آزمایشگاه اپتوژنتیک و مجری طرح طراحی و ساخت سیستم کنترل مداربسته اپتوژنتیکی گفت: ما درصدد برآمدیم تا با انجام تحقیقاتی، سیستم های عصبی افرادی که اعتیاد به هر...

16 مرداد 1399

محصولی کاتالیستی با سرمایش و گدازش نانوذرات فراوری شد

یک گروه تحقیقاتی با سرمایش نانوذرات و گدازش مجدد آنها، پیروز به فراوری ساختار سلسله مراتبی موسوم به آئروژل شدند که خواص کاتالیستی دارد.

15 مرداد 1399

مدارک لازم برای اخذ ویزای بلژیک

وقت سفارت بلژیک مصاحبه ندارد و شما فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به دفتر کارگزاری ویزای این کشور مراجعه می کنید. 21 روز کاری پس از ارائه درخواست، جواب ویزای بلژیک برای شما صادر می گردد.

10 تیر 1399

بهترین مکان های شمال ایران برای تابستان - بخش اول

بهترین جاهای دیدنی شمال ایرانآشنایی با جاهای دیدنی شمال ایران : بهترین زمان برای مسافرت تعطیلات تابستان است که در فصل گرم تابستان مدارس ، دانشگاه ها و … تعطیل هستند و بیشتر مردم به مسافرت و گشت و گزار می فرایند.

5 تیر 1399

غول هایی که جعبه مقوایی می پوشند، اقلیتی تحت ستم در زیر زمین

خبرنگاران - گروه هنر: هر چند ابتدا تصور می شد بعید باشد که انیمیشن غول های جعبه ای در اسکار شانسی داشته باشد، اما هفته پیش با اعلام نامزدهای نهایی اسکار روشن شد این انیمیشن هنوز یک پای اسکار و از مدعیان آن است. در واقع اگر در مرحله اعلام نامزدهای اولیه...

3 تیر 1399

درباره دکوراسیون داخلی، شومینه

منطقی است که مدل شومینه هم بر اساس مدرن یا سنتی بودن خانه تان انتخاب شود.شومینه ها دیواری، برجسته یا ایستاده آزاد قرار می گیرند.انواع شومینه ها:گازی، برقی، ژلی، چوبی هستند که مزایا و معایب خاص خود را دارند.گذشته از گرمای شومینه، یک گوشه دکوری است که در...

20 خرداد 1399

راهنمای خرید در آنتالیا

اسم آنتالیا ساحل و دریا و روز های آفتابی و شب های آرام مدیترانه ای را تداعی می کند. شهری فوق العاده و با تفریحگاه های رنگارنگ خارق العاده که تمامی امکانات مورد نیاز یک سفر خاطره انگیز را برای گردشگران مهیا کرده. در این شهر مراکز خرید بسیاری با رِنج قیمت...

4 اردیبهشت 1399

بهروان: مدیران پرسپولیس و سپاهان حق به جانب حرف می زنند

مشاور ارشد سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: مدیران دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان در خصوص لغو این مسابقه حق به جانب حرف می زنند.

23 فروردین 1399

بهترین روش های افزایش رشد مو

درمان های خانگی برای تقویت رشد موی سر بهترین گزینه است، گزینه ای که با کمترین هزینه و بدون عوارض خاصی در دسترس همه ما واقع شده است.

10 فروردین 1399

آبشار شلماش ، خروشان یعنی چه؟ (

حتماً حواس تان باشد تا مبادا آن قدر محو تماشا شوید که پله های زیر پای تان را فراموش کنید.

16 اسفند 1398

تور مشهد از تهران را بخرید و به 4 مکان مهیج در مشهد بروید

تور مشهد از تهران را تهیه کنید تا به 4 مکان مهیج مشهد بروید و ساعاتی را همراه خانواده خود به سرگرمی و تفریح مشغول شوید. در ادامه مطلب قصد داریم این اماکن مهیج مشهد را به همراه معرفی هتل های مشهد نزدیک به آن ها برای شما عزیزان بازگو کنیم.

13 اسفند 1398

معرفی 10 مورد از بهترین هتل های جزایر رویایی مالدیو

شاید انتخاب هتل یکی از سخت ترین قسمت برنامه ریزی سفر باشد. مخصوصا اگر برای اولین بار قصد سفر به مقصد مورد نظر را داشته باشیم. جزایر مالدیو به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا تنوع هتل بسیاری دارد. هتل های لوکس، هتل های بوتیک و انواع هتل با توجه به...

9 دی 1398
تعداد: (36)