معرفی 10 مورد از بهترین هتل های جزایر رویایی مالدیو

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، شاید انتخاب هتل یکی از سخت ترین قسمت برنامه ریزی سفر باشد. مخصوصا اگر برای اولین بار قصد سفر به مقصد مورد نظر را داشته باشیم. جزایر مالدیو به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا تنوع هتل بسیاری دارد. هتل های لوکس، هتل های بوتیک و انواع هتل با توجه به بودجه شما آماده پذیرایی از گردشگران است. جزایر مالدیو جزو جزایر گرمسیری است که دارای سواحل شنی سفید، آب های به رنگ لاجورد و صخره های مرجانی شگفت انگیز می باشد. اگر مایل هستید به این بهشت گرمسیری میان اقیانوس هند سفر کنید، می توانید تور مالدیو خود را از مجموعه خبرنگاران خریداری کنید. پیش از اینکه در اینترنت به گشت و گذار بپردازید، ما بهترین هتل های مالدیو را برای شما انتخاب نموده ایم تا بتوانید با هر بودجه و سبک زندگی به این جزایر دیدنی سفر کنید. با ما همراه باشید.

معرفی 10 مورد از بهترین هتل های جزایر رویایی مالدیو

بهترین هتل های مالدیو با 5 ستاره

1- هتل کوکو پالم دهونی کلهو | Coco Palm Dhuni Kolhu

انتخاب میان مجموعه گزینه های موجود بسیار سخت است. اما در این میان کلبه های ساحلی خصوصی بهترین گزینه اقامت در جزایر مالدیو به حساب می آیند. ضروری است بودجه و شیوه سفر خود را از قبل مشخص کنید تا بهترین هتل های مالدیو را جهت اقامت خود انتخاب کنید. یکی از این گزینه ها هتل کوکو پالم دهونی کلهو (Coco Palm Dhuni Kolhu) است که تنها نیم ساعت فاصله دریایی از فرودگاه بین المللی ماله با هواپیماهای دریایی دارد. این هتل یک بهشت رویایی برای زوجین و تازه عروس و داماد ها است. این هتل دارای 5 غذا خوری ، ویلا هایی با چشم اندازهای خیره نماینده به سمت اقیانوس، با تراس خصوصی و روباز و طیف وسیعی از ورزش های آبی از جمله قایق رانی و غواصی است.

  • خدمات هتل کوکو پالم دهونی کلهو

شماره تلفن: 9606600011+

وب سایت: www.cococollection.com

آدرس هتل: Coco Palm Dhuni Kolhu Resort, Baa Atoll, Maldives

2- هتل آداران پرستیژ اوشن ویلاز | Adaaran Prestige Ocean Villas

پیش از اینکه بر روی دکمه جستجو بزنید، ما بهترین هتل های مالدیو را در این مطلب برای شما جمع آوری نموده ایم. در این ویلای شخصی خود همانند یک شاهزاده وقت بگذرانید. هتل آداران پرستیژ اوشن ویلاز (Adaaran Prestige Ocean Villas) قول می دهد تا تجربه لوکسی را به شما ارائه دهد. تلویزیون ، دی وی دی پلیر، وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی نیز در رزرو شما قرار خواهد گرفت. این هتل در آبسنگ های شمالی ماله و در جزیره هودهورانفوشی (Hudhuranfushi Island) واقع شده است. فاصله این جزیره از فرودگاه بین المللی ماله با هواپیما های دریایی 30 دقیقه بیشتر نیست. در این فاصله می توانید از منظره زیبای جزایر لذت ببرید.

  • خدمات هتل آداران پرستیژ اوشن ویلاز

شماره تلفن: 9606641930+

وب سایت: www.adaaran.com

آدرس: North Male Atoll, Republic Of Maldives, North Male Atoll 20334, Maldives

3- اقامتگاه نیکا آیلند ریزورت | Nika Island Resort

بهترین هتل های مالدیو با بودجه متوسط را می توان در اقامتگاه نیکا آیلند ریزورت (Nika Island Resort & Spa) تجربه کرد. یکی از ارزان قیمت ترین ویلا های آبسنگ شمالی جزایر مالدیو، این اقامتگاه دارای اتاق خواب های مجلل و دنج، یک هال بزرگ و حمام های مدرن است. در رستوران محلی که در آن غذاهای مالدیوی، ایتالیایی و سایر غذاهای بین المللی سرو می گردد می توانید از غذا خوری با منظره دریایی لذت ببرید.

  • خدمات هتل نیکا آیلند ریزورت

شماره تلفن: 9606660516+

وب سایت: www.nikaisland.it

آدرس: Nika Island Resort, Medhu-Uthuru Province, 20123, Maldives

4- اقامتگاه فوراوری آیلند | Furaveri Island Resort & Spa

اقامتگاه فوراوری آیلند (Furaveri Island Resort & Spa) فقط 45 دقیقه جهت هوایی بسیار تماشایی از فرودگاه بین المللی ولانا (Velana International Airport) دارد. این اقامتگاه دارای 107 ویلا دارد که از حریم خصوصی خود و آرامش بی وقفه خود در تمام مدت لذت خواهید برد. میهمانان می توانند به غواصی، قایق سواری، کایاک سواری بروند و از قایق های بادی استفاده نمایند. کلوب بچه ها با تهویه مناسب، اسباب بازی های با دقت انتخاب شده، یک زمین بازی بزرگ پر از شن و ماسه و خانه بازی دارد.

  • خدمات هتل فوراوری آیلند

شماره تلفن: 9606582718+

وب سایت: www.furaveri.com

آدرس: Furaveri Maldives Raa Atoll, 20012, Maldives

5- هتل شوال بلنک راندلی | Cheval Blanc Randheli Hotel یکی از بهترین هتل های مالدیو

هتل شوال بلنک راندلی صمیمی و محبت آمیز در فاصله 40 دقیقه شهر ماله واقع شده است. سواحل آرام و ماسه ای سفید جزیره و آب های لاجورد اقیانوس هند این منطقه را احاطه نموده است. هتل ترانسفر فرودگاهی ندارد و باید پیشاپیش ترانسفر فرودگاهی خود را رزرو کنید. ساعت ورود به هتل 2 بعد از ظهر و خروج راس ساعت 12 صورت می گیرد.

  • خدمات هتل شوال بلنک راندلی

شماره تلفن: 9606561515+

وب سایت: www.chevalblanc.com

آدرس: Noonu Atoll Republic of Maldives, Maldives

بهترین هتل های مالدیو 4 ستاره

6- خلوتگاه ویستا بیچ | Vista Beach Retreat

برای کشف زندگی بومی های مالدیو در هتل ویستا بیچ با نرخ قیمت مناسب اقامت کنید. خلوتگاه ویستا بیچ (Vista Beach Retreat) از بهترین هتل های مالدیو برای افرادی که به دنبال خلوت و آرامش هستند بهترین گزینه است. تنها 3 کیلومتر از فرودگاه بین المللی ماله فاصله دارد. هر اتاق این هتل منظره اقیانوسی در اختیار شما قرار می دهد. کلیه امکانات رفاهی مانند WIFI، کتری برقی، تلویزیون، محوطه حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و رستوران داخلی برای استراحت میهمانان مهیاست. می توان از فعالیت هایی مانند غواصی یا کوه نوردی در سراسر این هتل لذت ببرید.

  • خدمات هتل ویستا بیچ

شماره تلفن: 9603350955+

وب سایت: www.vistabeachretreat.com

آدرس: Lot No. 10669, Kaani Magu, Maldives

7- اقامتگاه مرکیور مالدیوز کودو | Mercure Maldives Kooddoo Resort، بهترین هتل مالدیو با 4 ستاره از دیدگاه گردشگران

رنگ های زنده، مبلمان و طراحی داخلی جذاب و آرامش بخش هتل مرکیور مالدیوز کودو (Mercure Maldives Kooddoo Resort)، فضای کاملی را برای غرق کردن خود در فرهنگ و روحیه مالدیو ایجاد می نماید. این هتل در جزیره کودو قرار گرفته است که ترانسفر به این جزیره به وسیله پرواز های داخلی صورت می گیرد. اقامتگاه دارای 43 ویلای روی آب و 25 ویلا ساحلی است که بیشتر ویلا ها دارای منظره غروب خورشید و 20 ویلا با استخر اختصاصی خود هستند. رستوران آلیتا (Alita Retaurant) با سرو غذاهای آسیایی تمام روز باز است.

  • خدمات هتل مرکیور مالدیوز کودو

شماره تلفن: 9606820003+

آدرس: Gaafu Alifu Atoll Kooddoo Island, 20219, Maldives

بهترین هتل های مالدیو ارزان کدامند؟

8- اقامتگاه فان آیلند ریزورت | Fun Island Resort

اقامتگاه فان آیلند ریزورت (Fun Island Resort) در جنوب آبسنگ های ماله واقع شده است. 45 دقیقه فاصله با قایق های موتوری از فرودگاه بین المللی ابراهیم نصیر (Ibrahim Nasir International Airport) تا این اقامتگاه است. هتل ترانسفر فرودگاهی اجباری دارد که هزینه آن را به هنگام رسیدن به محل اقامت خود پرداخت کنید. این هتل عظیم مجهز به 2 غذاخوری و اتاق های با منظره نفس گیر و بالکن های اختصاصی است. حمام گرم از دیگر امکانات فوق العاده این اقامتگاه زیبا است. به اینجا بیایید تا از سواحل شلوغ و توریستی دور شوید و از جزیره مثل خانه خود لذت ببرید.

  • خدمات هتل فان آیلند ریزورت

شماره تلفن: 9606640033+

وب سایت: www.villahotels.com/en/resort/fun-island

آدرس: Fun Island, Maldives

9- ویلای بانیان ویلا مالدیوز | Banyan Villa Maldives از بهترین هتل های مالدیو با قیمت مناسب

اقامت در بانیان ویلا مالدیوز (Banyan Villa Maldives) به این معنی است که شما به قیمت بسیار ارزان از زیبایی های طبیعت و آبی دریا همزمان لذت خواهید برد. طبیعت زیبای جزایر مالدیو شما را شگفت زده و آرام خواهد نمود. این هتل کوچک است که فقط پنج اتاق دارد. اما سکوت و زیبا. صبحانه و سایر وعده های غذایی در یک باغ گرجهتی سرو می شوند. ساحل آن تنها 3 دقیقه با هتل شما فاصله دارد. در صورت درخواست هتل می تواند شام ساحلی برای شما ترتیب دهد. همچنین لازم نیست که نگران ترانسفر باشید زیرا هتل نیز حمل و نقل شما (با دریافت هزینه اضافی)انجام می دهد. صبحانه نیز به صورت رایگان سرو می گردد. همچنین از WIFI، تلویزیون و دستگاه قهوه نیز می توانید بهره ببرید.

  • خدمات هتل بانیان ویلا مالدیوز

آدرس: Manzaru Hingun, Dhangethi 00060, Maldives

شماره تلفن: 9607770256+

وب سایت: www.banyanvillamaldives.com

10- اقامتگاه آکوا بلو راسدهو | Acqua Blu Rasdhoo اقامتگاه

همانطور که از نامش پیداست اقامتگاه آکوا بلو راسدهو (Acqua Blu Rasdhoo) یک اقامتگاه کوچک در منطقه Rasdu است که ساحل اختصاصی خود را دارد و برای افرادی که عاشق ورزش های آبی هستند، بهشت است. میهمانان می توانند از فعالیت های مختلف آبی از جمله غواصی در آب های کم عمق و کایاک لذت ببرند. همچنین دوچرخه هایی برای کرایه در خطوط باریک اطراف این اقامتگاه موجود است. یک پیشنهاد منحصر به فرد در اینجا این است که آنها یک اتاق نشیمن کودک و یک فروشگاه هدیه نیز برای سوغات دارند. همه اتاق ها تمیز هستند، سرویس بهداشتی مجهز به لوازم بهداشتی، حمام و سشوار است. این همه چیزهایی است که شما برای اقامت کامل در مالدیو نیاز دارید!

  • خدمات هتل آکوا بلو راسدهو:

شماره تلفن: 9609996543+

وب سایت: www.acquablurasdhoo.com

آدرس: 09020 Saharaa Magu, Rasdhoo 09020, Maldives

خب! آیا شما کسی هستید که آرزوی تکان خوردن روی بانوج، رو به منظره اقیانوس، کنار ویلا و هتل زیبای خود نموده اید؟ یا آیا شما همانی هستید که با کوله پشتی راهی سفر می شوید که فقط می خواهید این بهشت روی زمین را کاوش کنید و فقط به یک سقف برای سپری کردن شب نیاز دارید؟ یا ترکیبی از هر دو؟ سبک شما هر چه باشد، مالدیو در خدمت بهترین های آن است. پس دریغ نکنید و این جزایر پر زرق و برق را در برنامه سفر بعدی خود قرار دهید! ما به تجربه شما در خصوص سفر به مالدیو احتیج داریم. لطفا تجربیات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: trip101.com

منبع: الی گشت

به "معرفی 10 مورد از بهترین هتل های جزایر رویایی مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 مورد از بهترین هتل های جزایر رویایی مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید