42 هزار فرصت شغلی جدید در طی سال 1399 در استان کرمان ایجاد شد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در سال گذشته گفت: پارسال 42 هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد و 100 درصد میزان تعهد اشتغال استان محقق شد.

42 هزار فرصت شغلی جدید در طی سال 1399 در استان کرمان ایجاد شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان رضا اسماعیلی در نخستین جلسه شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان با بیان این که سال گذشته شش هزار پرونده در بخش روابط کار مورد رسیدگی قرار گرفته است،گفت: سال گذشته 14 هزار بازرسی کار انجام شد و خوشبختانه حوادث ناشی از کار کاهش یافت .

در این جلسه پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: بزودی بخشنامه بخگرددگی جرائم کارفرمایان واحدهای فراوریی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف به استان ابلاغ می گردد.

پورابراهیمی اظهارکرد: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال 1400 با عنوان فراوری، پشتیبانی، مانع زدایی ها و در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، مقابله با تحریم ها و مسائل ناشی از شیوع کرونا به منظور مساعدت با کارفرمایان واحدهای فراوریی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف طرح بخگرددگی جرائم کارفرمایان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رییس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: باید از نامگذاری سال به عنوان فرمان رهبری نام ببریم. وی با اشاره به سرانجام کار دولت دوازدهم اضافه کرد: مدیران تا آخرین روزهای سرانجام دولت با جدیت فعالیت های خودشان را ادامه بدهند .

خاطر نشان می گردد سایر مدیران دستگاههای تابعه وزارت کار نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای اجرا شده به بیان دیدگاههای خود پرداختند .

در این جلسه پور ابراهیمی از مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد .

منبع: خبرگزاری آریا

به "42 هزار فرصت شغلی جدید در طی سال 1399 در استان کرمان ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "42 هزار فرصت شغلی جدید در طی سال 1399 در استان کرمان ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید