پیوند عمیقی میان تولید و امنیت ملی وجود دارد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، خبرنگاران/قزوین استاندار قزوین گفت: تولید و امنیت ملی دو مقوله پیوند خورده با یکدیگر هستند و نمی توان این دو را از یکدیگر جدا کرد لذا باید برای تقویت و شکوفایی تولید برنامه ریزی مناسبی صورت بگیرد.

پیوند عمیقی میان تولید و امنیت ملی وجود دارد

هدایت الله جاقتصادی پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین اظهار کرد: از همین ابتدای سال باید برنامه ریزی مناسبی برای مدیریت اقتصادی مردم صورت بگیرید و تحقق شعار سال با مدیریت معقول ممکن خواهد بود و در نهایت ایجاد بسترهای لازم و مناسب برای تولید و شکوفایی ظرفیت ها می تواند شعار سال را محقق کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی با بیان اینکه بیان نمود: تولید و امنیت ملی دو مقوله پیوند خورده با یکدیگر هستند و نمی توان این دو را از یکدیگر جدا کرد لذا باید برای تقویت و شکوفایی تولید برنامه ریزی مناسبی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه شرایط بازار در استان قزوین در سال 99 به مراتب از خیلی از استان ها بهتر بود اضافه نمود: نظارت بر بازار یک اصل است و همه باید با نظارت دقیق و کنترل قیمت مایحتاج مردم، دغدغه مردم در این حوزه را برطرف کنیم و در شرایطی که کرونا ساختارهای اقتصادی کشور را تهدید می کرد ما نشان دادیم با مدیریت جهادی و همراهی مردم می توان مسائل را پشت سر گذاشت.

جاقتصادی پور با بیان اینکه در سال پیش رو انتخابات را به عنوان یک رویداد بزرگ و حساس پیش رو داریم بیان نمود: دشمن تمام ظرفیت خود را برای دلسرد کردن مردم و عدم شرکت در انتخابات به کار بسته است و نباید اجازه دهیم بسترهای اقتصادی میدان بازی دشمن برای نا امیدی مردم باشد.

استاندار قزوین در پایان با بیان اینکه همکاری همه اقشار هم از موافق و منتقدان دولت در سال گذشته با ستاد تنظیم بازار خوب و مناسب بود یادآور شد: همه باید به تقویت اعتماد جامعه کمک کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیوند عمیقی میان تولید و امنیت ملی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوند عمیقی میان تولید و امنیت ملی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید