جزئیات برگزاری نخستین کنگره بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، تهران (پانا) - رئیس اولین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین از ارایه راهکارهای علمی پژوهشی جهت افزایش فروش آنلاین صنایع مختلف در کشور و یاری به رونق مالی آنها در سهم بازار در فضای دیجیتال مارکتینگ خبرداد.

جزئیات برگزاری نخستین کنگره بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین

به گزارش دبیرخانه کنگره صنعت و بازارسازهای نوین، در آئین رونمایی از پوستر کنگره و نمایشگاه صنعت و بازارسازهای نوین دکتر حسین پور بشاش، رئیس کنگره اظهار کرد: به علت شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا، تحریم ها و رکود مالی، بسیاری از صنایع در کشور با مشکل فروش روبرو شده اند که ما کوشش نموده ایم با استفاده از پژوهش های کاربردی و راهکارهای عملیاتی در زمینه فضای دیجیتال مارکتینگ اقداماتی را جهت یاری به صنایع مختلف و توسعه اشتغال دانش آموختگاه دانشگاهی انجام دهیم.

کیانی منش، دبیر علمی کنگره هم با بیان این نکته که فعالان حدود 15 رشته از صنایع کوچک، میانه و عظیم به طور کلی از اهداف و مخاطبان در کنگره صنعت و بازارسازهای نوین هستند، گفت: صنایع پزشکی، کشاورزی، معدنی ،فلزی و غیرفلزی، صنعت بانک و بیمه ،ساختمان و... از جمله رشته صنایع هدف محسوب می شوند.

کامران کیانی منش، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی انفورماتیک ایران اشاره نمود: بعضی از صنایع گام هایی را جهت افزایش فروش خود با استفاده از فضای دیجیتال شروع نموده اند و بعضی از صنایع هم همچنان به صورت سنتی، تدریجاً به سمت فروش های آنلاین رفته اند لذا هدف ما این است که به وسیله کنگره، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه جنبی این کنگره در حوزه دیجیتال به صورت علمی و عملی یاری کنیم تا صنایع بتوانند در این شرایط رکود مالی، فروش خود را افزایش دهند.

سارا شفیعی، دبیر اجرایی کنگره هم با اشاره به اینکه نخستین کنگره و نمایشگاه صنعت و بازارسازهای نوین 15 تا 18 اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد، گفت: این کنگره به صورت بین المللی و با حضور فعالانی از صنایع کشورهای همسایه و بعلاوه کشورهای اروپایی به صورت مجازی و حضوری برپا خواهد شد.

شروین مسگرها، دبیر کنگره اعلام نمود: این کنگره با حمایت وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، وزارت امور خارجه، اتاق بازرگانی ایران و بعلاوه دانشگاه های علوم پزشکی، شرکت شهرک های صنعتی و سازمان هایی مانند سازمان محیط زیست وتوسط دانشگاه جامع علمی کاربردی انفورماتیک ایران و موسسه آموزش عالی ادیبان در جزیره کیش برگزار می گردد.

مرتضی اسلام زاده عضو شورای عالی کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین، دستاورد این کنگره را توسعه و رونق فراوری، جهش صادرات دانسته و نتیجه آنرا گامی موثر در تبدیل علم به ثروت با اثربخشی ارتباط صنعت و دانشگاه اسم کردند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جزئیات برگزاری نخستین کنگره بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری نخستین کنگره بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید