هری کین 7 بازی تاتنهام را از دست می دهد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، براساس ادعای نشریه معتبر انگلیسی، مائوریسیو پوچتینو در هفت بازی پیش روی تاتنهام، مهاجم گلزنش را در اختیار نخواهد داشت.

هری کین 7 بازی تاتنهام را از دست می دهد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، هری کین که در دقایق پایانی بازی یکشنبه شب خانگی تیم فوتبال تاتنهام مقابل منچستریونایتد که به فزونی یک بر صفر شیاطین سرخ انجامید، از ناحیه قوزک پا دچار آسیب دیدگی شد، ممکن است برای مدتی به دور از میادین باشد، هرچند باشگاه تاتنهام هنوز بیانیه ای رسمی در این خصوص منتشر ننموده است.

روزنامه انگلیسی گاردین در شماره امروز (سه شنبه) خود گزارش داد هری کین حدود چهار هفته به دور از میادین خواهد بود که این بدین معناست که او هفت بازی پیش روی اسپرزها از جمله دو بازی مهم تیمش مقابل تیم های چلسی در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس و بازی با بوروسیا دورتموند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

بر این اساس هری کین بازی با تیم های فولام، چلسی، کریستال پالاس، واتفورد، نیوکاسل، لسترسیتی و دورتموند را از دست خواهد داد و انتظار می رود در تاریخ 23 فوریه (4 اسفند) در بازی با برنلی به مستطیل سبز بازگردد.

در سوی دیگر هئونگ مین سون، مهاجم کره ای اسپرزها این تیم را به منظور همراهی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 ترک نموده و مصدومیت هری کین نیز سبب شده است تا تاتنهامی ها نگرانی جدی از این بابت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هری کین 7 بازی تاتنهام را از دست می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هری کین 7 بازی تاتنهام را از دست می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید