نمایشگاه بین المللی جیتکس دبی

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، شاید ما به جیتکس به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و آی سی تی در خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا نگاه کنیم؛ اما خیلی ها به این نمایشگاه به عنوان یک کلید طلایی برای ورود به عرصه پیشرفت ها و تجارت های جهانی نگاه می کنند.

نمایشگاه بین المللی جیتکس دبی

همه چیز راجع به نمایشگاه جیتکس

نمایشگاه جیتکس در سال 1981 برای اولین بار در یک سالن مرکز تجارت جهانی دبی، برگزار گشت تا پل ارتباطی میان کشورهای خارجی و بین المللی درعرصه تبادل فن آوری اطلاعات و حضور مغزهای کامپیوتر شود. استقبال بی نظیر حرفه ای ها و علاقه مندان به تکنولوژی، سبب شد تا جیتکس در سال 1988، فضای بیشتری را در دو سالن مرکز تجارت جهانی و هم اکنون در 10 سالن نمایشگاهی، در اختیار کارشناسان و بازدیدکنندگان این مجموعه قرار دهد. امسال هم این نمایشگاه، برای مشتاقانش برگزار خواهد شد؛ پس اگر شما هم برای بازدید از این نمایشگاه لحظه شماری می کنید، چمدان سفرتان را ببندید و ی دبی را بخرید.

تاریخ شروع نمایشگاه: یکشنبه 16 مهر / 08 October

تاریخ پایان نمایشگاه: پنج شنبه 20 مهر / 12 October

ساعت بازدید از نمایشگاه:

روز اول: 13 الی 19

روز دوم لغایت چهارم: 11 الی 19

روز پنجم: 11 الی 15

محل برگزاری: مرکز تجارت جهانی دبی

بخش های اصلی نمایشگاه جیتکس:

نمایشگاه جیتکس، در مساحت 84000 متر مربع در سال 2015، میزبان 4200 اسپانسر و مشارکت کننده و بالغ بر 147000 نفر بازدید کننده بود. این نمایشگاه با موضوعات و بخش های متنوعی از جمله: شبکه و امنیت، سخت افزار، دوربین های دیجیتال، دولت الکترونیک، ارتباطات و مخابرات، کسب و کار دیجیتالی، موبایل و ارتباطات سیار، بازاریابی دیجیتالی، تجارت الکترونیک و نرم افزار، اپلیکیشن و محتوا، فناوری رایانش ابری، فناوری بی سیم، راهکارهای اقتصادی و کارآفرینی و رونمایی از جدیدترین متدهای کمپانی های مشهور جهان برگزار می شود. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

هتل هایی که در 500 متری نمایشگاه قرار دارند

مجتمع مسکونی مرکز جهانی زندگی جمیرا

این آپارتمان محبت آمیز، در 130 متری مرکز تجارت جهانی و در نزدیکی فروشگاه دبی و برج خلیفه پذیرای شما خواهد بود. با اقامت در هتل زنگی، می توانید از استراحت در ساحل خصوصی و امکانات تفریحی مثل باشگاه سلامت و استخر روباز لذت ببرید.

هتل The H

هتل 33 طبقه ای The H، با 236 اتاق بزرگ و مدرن با 358 متر فاصله از نمایشگاه دبی، مکان مناسبی برای اقامت شما خواهد بود. چشم اندازعالی شهر و بهره مندی از 8 رستوران متنوع با غذاهای بین الملی از مزیت های اقامت در این هتل است.

هتل فیرمونت دبی (Fairmont Dubai )

اگر برای رزرو هتل در دبی، دنبال هتلی هستید که هم شیک و خاص باشد و هم نزدیک نمایشگاه جیتکس، هتل Fairmont دبی تنها با 448 متر فاصله از مرکز تجارت جهانی، امکانات بی نظیر و سواحل زیبای دبی را دسترس شما قرار می دهد. شما با کمی پیاده روی می توانید خود را به موقع به نمایشگاه برسانید.

هتل کنراد دبی ((Conrad Dubai

این هتل 5 ستاره در نزدیکی مسجد جمیرا و با 496 متر فاصله از مرکز تجارت جهانی قرار گرفته است. شما می توانید همراه با خرید ، رزرو هتل کنراد را بصورت آنلاین انجام دهید.

با توجه به اهمیت این نمایشگاه، وبلاگ عینک سفارشی و کارشناسان زیادی برای حضور در این گردهمایی به دبی سفر می کنند که موجب افزایش آمار خرید ی دبی و رزرو هتل می شود؛ بنابراین ممکن است خرید ی دبی و رزرو هتل در تاریخ برگزاری نمایشگاه، به سختی انجام پذیرد یا اینکه مجبور شوید را به گرانی بخرید. توصیه می کنیم خرید و رزرو هتل خود را چند هفته قبل تر انجام دهید تا خیالتان از بابت حضور به موقع در نمایشگاه دبی راحت شود.

راه های ارتباطی از فرودگاه دبی تا نمایشگاه

شما می توانید با تاکسی های مستقر در فرودگاه خودتان را در عرض 9 دقیقه به نمایشگاه برسانید؛ اما اگر عجله ندارید و می خواهید در هزینه سفرتان صرفه جویی کنید، 7 خط اتوبوس از فرودگاه با هزینه کم و به مدت 34 دقیقه، شما را به مقصد می رسانند. البته پیشنهاد می کنیم از مترو استفاده کنید؛ چرا که شما را در عرض 15 دقیقه و با هزینه ای کمتر از اتوبوس، به مرکز تجارت جهانی می رساند.

خرید ارزان دبی در دورونزدیک

اگر علاقه مند به حضور در نمایشگاه جیتکس دبی هستید، وارد سایت دورونزدیک شوید و در بخش پرواز خارجی، با انتخاب مبدأ، مقصد و تاریخ حرکت، ی دبی را خریداری کنید؛

منبع: دور و نزدیک

به "نمایشگاه بین المللی جیتکس دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی جیتکس دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید