نقص فنی پرواز قشم ایر به مقصد نجف رفع شد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، کاشانی گفت: نقص فنی پرواز قشم ایر به مقصد نجف رفع شده و تیم پروازی در حال رفع نارضایتی مسافران هستند.

نقص فنی پرواز قشم ایر به مقصد نجف رفع شد

به گزارش خبرنگار ، طبق اخبار دریافتی، پرواز قشم ایر از راستا تهران-نجف بعد از تاخیر 4 ساعته هنوز پرواز نکرده است.

به گفته مسافران این پرواز قرار بود این هواپیما ساعت 8 صبح پرواز کند اما هواپیما بعد از تیک آف حرکت نکرد و خلبان اعلام نقص فنی کرد و بعد از گذشت 3 ساعت پرواز انجام نشده و اجاره خروج به مسافران به دلیل جایگزین کردن یه هواپیما دیگر داده نشده است.

در همین رابطه کاشانی مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهی امام خمینی در گفت وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه نقص فنی پرواز قشم ایران به مقصد نجف رفع شده است گفت: خلبان این پرواز در هنگام تیک آف نقص فنی پرواز را متوجه شد و بلافاصه به پرواز را نگه داشت.

سانحه قطار تهران-زاهدان تروریستی نبوده است/ خروج 33 هزار نفر از مرز مهران در روز گذشتهاو ادامه داد: بلافاصله مشکل و نقص فنی هواپیما رفع شده و هم اکنون هواپیما آماده پرواز است.

کاشانی با اشاره به اینکه بعضی مسافران به دلیل ایجاد نقص فنی و تاخیرات این پرواز احساس نارضایتی داشته اند افرود: به دلیل اینکه مشکل نقص فنی رفع شده بنابراین هواپیما جایگزین نمی گردد و هم اکنون تیم فنی پرواز در حال رفع کردن نارضایتی مسافران است و به زودی پرواز انجام می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نقص فنی پرواز قشم ایر به مقصد نجف رفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقص فنی پرواز قشم ایر به مقصد نجف رفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید