علی کریمی: با استقلال و سپاهان کار به رقم پیشنهادی نرسید ، باشگاه می دانست جدا می شوم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، هافبک پیشین آبی پوشان گفت: من مقصر نیستم که برای استقلال در خط هافبک مسئله ای پیش بیاید، چون هیچ هافبکی از تیم جدا نشده است.

علی کریمی: با استقلال و سپاهان کار به رقم پیشنهادی نرسید ، باشگاه می دانست جدا می شوم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عینک سفارشی، علی کریمی هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال تهران در نهایت به طور رسمی از جمع آبی پوشان جدا شد. او که در حال حاضر در آستانه سفر به کشور قطر برای پیوستن به تیم القطر قرار گرفته است، در فرودگاه امام خمینی گفت: امیدوارم بتوانم روزی دوباره به استقلال برگردم. برای تجربه جدید در زندگی فوتبالی ام به قطر می روم. برای من و استقلال این جدایی سخت است. من از خاتمه فصل تصمیم داشتم از استقلال جدا شوم. امیدوارم برای استقلال و ایران در قطر نماینده خوبی باشم.

او همچنین ادامه داد: محرم نوید کیا روی من و فوتبالم تاثیر زیادی داشته است و به من پیشنهاد داد و مذاکره ای هم برای رفتن به سپاهان داشتیم، اما جدی نشد. با استقلال و سپاهان کار به رقم پیشنهادی نرسید. من به همه ارکان باشگاه استقلال اعلام نموده بودم که دنبال لژیونر شدن هستم. باشگاه هم مهدی مهدی پور را گرفته و جایگزین من شده و باشگاه می دانست من جدا می شوم. من مقصر نیستم که برای استقلال در خط هافبک مسئله ای پیش بیاید، چون هیچ هافبکی هم جدا نشده است. این را هم بگویم که قطر اس سی از یک ماه و نیم پیش به دنبال مذاکره با من بود.

کریمی در خاتمه گفت: فوتبال ایران استعداد های زیادی دارد، اما امکانات و دستمزد و زیرساخت های خوبی ندارد. استقلال هم با این شیوه مدیریتی کار سختی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "علی کریمی: با استقلال و سپاهان کار به رقم پیشنهادی نرسید ، باشگاه می دانست جدا می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی کریمی: با استقلال و سپاهان کار به رقم پیشنهادی نرسید ، باشگاه می دانست جدا می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید