مقایسه بیسو T5 با هیوندای سانتافه 2017 و تویوتا راوفور

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، هنگام مقایسه فنی بیسو T5 با سایر خودروهای مشابه پیش از هر چیز باید به این نکته توجه کنیم که T5 به نسبت همه خودروهای دیگری که می شناسید تازه تر است و این یعنی هنوز امتحان خود را پس نداده تا بتوان به خوبی درباره کیفیت یا ضعفش در مقابل رقبای دیگرش صحبت کرد.

مقایسه بیسو T5 با هیوندای سانتافه 2017 و تویوتا راوفور

در اینجا بیسو T5 را بر اساس اطلاعات منتشرشده درباره اش مقایسه می کنیم تا شما تصور بهتری از این خودرو داشته باشید. در این مقاله، ما به مقایسه بیسو T5 با هیوندای سانتافه 2017 و تویوتا راوفور می پردازیم.

مقایسه بیسو T5 با هیوندای سانتافه 2017

اولین خودرویی که ما در مقایسه بیسو T5 به آن می پردازیم، هیوندای سانتافه 2017 کره ای است. هیوندای به عنوان برندی مشهور از کره نام و رسم خوبی را برای خود دست و پا کرده است، به خصوص با سانتافه که در طول دوران حضورِ به نسبت طولانی اش در ایران معروفیت و محبوبیت خوبی را به دست آورده است. باز هم مقایسه را با موتور دو خودرو آغاز می کنیم؛ جایی که دست بالا کاملاً در اختیار سانتافه است.

بیسو T5 از نمای روبه رو

بااین که هر دو خودرو به موتور 4 سیلندر با آرایش خطی مجهز است، اما پیشرانه 2400 سی سی سانتافه در مقابل حجم 1500 سی سی پیشرانه بیسو T5 قدرت بیشتری را نشان می دهد.

موتور سانتافه می تواند 188 اسب بخار قدرت تولید کند. این قدرت برای بیسو T5 حدود 150 اسب بخار است. ولی از قلم نیاندازید که در سوی دیگر بیسو T5 حدود نیم لیتر کمتر از سانتافه مصرف بنزین دارد که شاید خیلی نباشد؛ ولی در طولانی مدت خود را نشان می دهد.

همچنین، جعبه دنده 8 حالته و اتوماتیک بیسو T5 با نرمی بیشتری نیرو و سرعت را منتقل می کند. با این حال، هیوندای سانتافه مجهز به جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک است. وزن هر دو خودرو کم و بیش برابر است ولی سانتافه در مقایسه بیسو T5 می تواند 6 لیتر بیشتر بنزین در خودش جای دهد.

نمای داخلی بیسو T5

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آخرین قیمت خرید و فروش هیوندای سانتافه به سایت وبلاگ عینک سفارشی مراجعه کنید.

مقایسه بیسو T5 با تویوتا راوفور

خودروی دیگری که در مقایسه بیسو T5 قرار می گیرد، تویوتا راوفور ژاپنی است. در قیاس موتورها تویوتا مجهز به پیشرانه 2500 سی سی است که در مقابل پیشرانه 1500 سی سی رقیب گم نام چینی حجم به مراتب بالاتری دارد.

تویوتا راوفور می تواند درحالت حداکثر تا 177 اسب بخار قدرت تولید کند. قدرت موتور رقیب چینی 150 اسب بخار است. در مصرف بنزین تویوتا با مصرف 9 لیتر بنزین درحالت ترکیبی حدود 1.5 لیتر کمتر از بیسو بنزین می سوزاند.

نمای پشتی بیسو T5

جعبه دنده بیسو T5 هشت سرعته و راوفور شش دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است. حجم باک راو کمتر است و درضمن این خودرو حدود 200 کیلوگرم از رقیب چینی اش سنگین تر است که تا حدی از طریق قدرت بیشتر پیشرانه هایش جبران می شود؛ ولی به نظر می رسد که هر دو خودرو در سراشیبی ها کم و بیش مثل هم عمل کنند و نتوان شاهد تفاوت عمده ای در این زمینه بود.

ارتفاع کمتر خودروی چینی به نسبت رقیب مشهور ژاپنی می تواند این خودرو را در آفرود با مشکل روبرو کند؛ دردسری که دارندگان راو کمتر با آن روبرو خواهند بود.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آخرین قیمت خرید و فروش تویوتا راوفور به سایت وبلاگ عینک سفارشی مراجعه کنید.

جمع بندی

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده و اطلاعات خوبی از مقایسه بیسو T5 در اختیارتان قرار داده باشد. همچنین شما می توانید با مراجعه به لینک زیر از جدیدترین قیمت خرید و فروش این خودرو در بازار مطلع شوید:

آخرین آگهی های خرید و فروش بیسو T5

نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ به نظر شما کدام یک از این خودروها ارزش خرید بیشتری دارند؟ نظرات و تجربیات خودتان را از طریق ثبت دیدگاه با ما و سایر خوانندگان بلاگ وبلاگ عینک سفارشی در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار

به "مقایسه بیسو T5 با هیوندای سانتافه 2017 و تویوتا راوفور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه بیسو T5 با هیوندای سانتافه 2017 و تویوتا راوفور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید