مراسم کردستان در جهت توسعه یادبود اسماعیل حسینی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، جوانان اصلاح طلب کردستان شامگاه چهارشنبه به منظور ارج نهادن به خدمات ارزنده زنده یاد اسماعیل حسینی مراسمی با عنوان کردستان در راستا توسعه با حضور امام آدینه سنندج، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمع دیگری از مسئولان استانی وشهرستانی برگزار کردند.

مراسم کردستان در جهت توسعه یادبود اسماعیل حسینی برگزار گردید

زنده یاد دکتر اسماعیل حسینی در اسفند ماه سال 66 در روستای زاغه علیا از توابع شهرستان دیواندره دیده به دنیا گگردد، در سال 66 در رشته مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت قبول و سال 70 مدرک کارشنای خود را اخذ و سال 81 هم مدرک دکتری مهندسی آب در همین دانشگاه را کسب کرد.

در سال 74 به مدیریت شرکت آبفای کردستان ودر سال 79 هم به معاونت عمرانی استانداری استان منصوب می گردد و در طول عمرکوتاه مدیریت خود زمینه توسعه عمرانی استان در بخش های مختلف را ایجاد کرد.

دکتر حسینی در تاریخ 4 مهرماه سال 82 براثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

رئیس باشگاه جوانان اصلاح طلب کردستان در این مراسم گفت: کردستان به خود می بالد که جوانانی داشته و دارد که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای توسعه استان کوشش نموده و می نمایند.

کوروش قادری اعلام کرد: زمانی که کردستان در معرض تعرض عوامل استعمار و استکبار بود جوانان غیور این مرزوبوم با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهنشان بدست دشمن بیافتد.

وی بیان کرد: در دوره ای هم که کشور احتیاج به سازندگی و آبادانی داشت باردیگر جوانان پیشقدم و وارد عرصه کار شدند.

وی یکی از جوانان خوش فکر و تحصیل نموده و توانمند کردستان را دکتر اسماعیل حسینی خواند و گفت: این جوان کردستانی پله های ترقی را پیمود و به مدیری لایق تبدیل شد و جوانان استان همیشه قدرشناس خدمات صادقانه این خدمتگزار مردم هستند و این مراسم هم به همین دلیل برگزار شده است.

رئیس باشگاه جوانان اصلاح طلب کردستان ادامه داد: دبیرخانه شورای توسعه استان به نام اسماعیل حسینی نامگذاری شده است.

امام آدینه سنندج هم در سخنان کوتاهی گفت: تنها با انجام خدمت صادقانه به مردم نام مسئول و مدیری ماندگار خواهد شد و مردم همیشه از او یاد خواهند کرد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی اعلام کرد: براساس حدیثی از پیامبر اکرم(ص) هرکسی که رضایت مردم را بدست آورد نزد پروردگار محبوب است.

وی بیان کرد: امیدوارم همه ما بتوانیم به گونه ای در خدمت مردم باشیم که پس از مرگ نام نیکی از خود بجای بگذاریم و همیشه در یاد و خاطره مردم بمانیم.

مهدی حسام شریعتی، یکی از اعضای نظام مهندسی ساختمان استان کردستان که از دوستان نزدیک دکتر اسماعیل حسینی در زمان حیات او بود، هم در این مراسم به بیان مطالبی در مورد ویژگی های شخصیتی و رفتاری این نخبه استان پرداخت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مراسم کردستان در جهت توسعه یادبود اسماعیل حسینی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم کردستان در جهت توسعه یادبود اسماعیل حسینی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید