عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر به عنوان استاد نمونه کشور انتخاب شد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، استاد فرآوری مواد معدنی و عضو هیات علمی دانشکده مهندسی معدن گرایش مهندسی فرآوری مواد معدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان استاد نمونه کشور انتخاب شد.

عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر به عنوان استاد نمونه کشور انتخاب شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ عینک سفارشی به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بهرام رضایی استاد فرآوری مواد معدنی و عضو هیات علمی دانشکده مهندسی معدن گرایش مهندسی فرآوری مواد معدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان استاد نمونه کشور انتخاب شد.

براساس این گزارش ، بهرام رضایی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر و استاد نمونه کشور دارای 16 کتاب تالیفی، 4 کتاب ترجمه و 58 کتاب تدوین استاندارد در حوزه فرآوری مواد معدنی و معدن است.

این عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای 15 ثبت اختراع است و تا به امروز پیروز به راهنمایی 31 دانشجوی دکتری، 80 دانشجوی کارشناسی ارشد و 150 دانشجوی کارشناسی شده است همچنین بهرام رضایی در کارنامه علمی خود پیروز به تدوین و چاپ 150 مقاله آی اس آی، 50 مقاله علمی و پژوهشی و 185 مقاله کنفرانسی داخلی و خارجی شده است.

وی 18سال به عنوان مدیر کل پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، یکسال و نیم به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و پنج سال به عنوان رئیس دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعالیت کرده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3 دوره به عنوان مدیر پژوهشی برتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر انتخاب شده است.

لازم به ذکر است ، عضویت در هیات داوران کمیته کتاب سال کشور، داور نمونه پژوهشی کشور، 25 سال عضویت در هیات ممیزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و عضویت در هیات ممیزی دانشگاه های دیگر و 4سال بعنوان مسُول دانشجویان بورسیه های خارج از کشور وزرات علوم و خادم کتاب سال جهاد دانشگاهی مرکزی از فعالیت های وی بشمار می رود.

رضایی دارای 10 پروژه صنعتی داخلی دانشگاه و خارج از دانشگاه نیز است.

لازم به ذکر است ؛ به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسم تقدیر از اساتید نمونه کشوری از سوی وزارت علوم برگزار نشد و پس از تایید نهایی و معرفی 16 استاد نمونه کشور، وزیر علوم با توجه به شرایط جدید در تماس های تلفنی جداگانه ای به آنها تبریک گفت و از تلاش ها و فعالیت های علمی، پژوهشی و فناورانه آنها قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر به عنوان استاد نمونه کشور انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر به عنوان استاد نمونه کشور انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید