شانس حضور در آسیا را داریم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، افشین قطبی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان، اظهار کرد: ابتدا از تمام مردم ایران که با دل های مهربانشان به هموطنان خود که دچار سیل شدند یاری کردند تشکر می کنم همه از دیدن این همدلی خشنود شدیم رقابت حساسی در پیش است بازی فردا برای خوزستان مهم است، اگر بازی در استادیوم فولاد بازی گردد کیفیت مسابقه و امنیت طرفداران بیشتر خواهد بود این استادیوم افتخار خوزستان است و چه بهتر که این رقابت آنجا برگزار گردد.

شانس حضور در آسیا را داریم

وی اضافه کرد: خودم بازیکن بودم و سال ها مربی گری کردم؛ حضور در یک استادیوم جذاب انگیزه ها را زیاد می نماید. برای هر دو تیم بهتر است که در استادیوم خوب بازی نمایند. باید به امنیت مردم و حضور راحت شان در استادیوم فکر کنیم و شرایط برگزاری بازی فردا در استادیوم فولاد خوزستان بهتر است.

سرمربی فولاد در خصوص اینکه آیا تیم را برای فصل بعد آماده نموده گفت: از روز اول که کارم را آغاز کردم آینده نگری کردم. یک مربی در تیم بزرگی مثل فولاد نباید لحظه ای تصمیم بگیرد؛ تا زمانی که از لحاظ کاغذی شانس حضور در آسیا را داریم کوششمان را می کنیم. ما به همه امتیازات فکر می کنیم در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم. تیم ما در هر بازی در حال پیشرفت است باید همه چیز را حرفه ای کنیم و در این راه کوشش خواهیم کرد. خیلی کار داریم دوست داریم تمام امتیازات را بگیریم باید هر روز پیشرفت کنیم و خودمان را برای دیدارهای آینده و سال بعد قوی تر کنیم.

قطبی در خصوص مشکل ITC زیه دییاباته اعلام کرد : این بازیکن مشکل ITC داشت. از ابتدا به دنبال جذب این بازیکن بودیم و او یک ماه منتظر ویزا ایران بود اما چون ویزا نداشت، نمی توانست به ایران بیاید برای همین در آن مدت می خواست شرایط خودش را حفظ کند و در یک تیم آماتور بدون قرارداد تمرین کرد. بعد از این اتفاق دریافت مجوز بازی او از لیگ ایران دچار مشکل شد دوست داریم او را برای سال بعد به تیم باز گردانیم. او شرایط بازی در دفاع چپ و دفاع وسط را دارد و می تواند برای ما خیلی مؤثر باشد.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که گاهی بازیکنان ذخیره بهتر از بازیکنان اصلی عمل می نمایند گفت: فوتبال یک بازی گروهی است. نه تنها کوشش می کنیم بهترین نفرات را درون زمین بفرستیم بلکه کوشش می کنیم بهترین تیم را درون زمین قرار دهیم. هر روز به بازیکنان نگاه می کنیم و شرایط آنها را ارزیابی می کنیم.

وی ادامه داد: بعضی مهره ها شاید نتوانند 90 دقیقه بازی نمایند به همین خاطر ما از آنها به عنوان بازیکن جانشین استفاده می کنیم تا بیشتر توانایی آنها به کار تیم بیاید. ما از ابتدا دفاع چپ نداشتیم و سعی کردیم این ضعف را پوشش دهیم؛ بابک مرادی در بازی با سپاهان بسیار خوب بازی کرد او گزینه بسیار خوبی برای ما بود. در مسابقه قبلی او عملکرد خوبی نداشت و مصدوم شد منتظر زمان مناسب برای تعویض او بودیم که متأسفانه در دقیقه 42 گل خوردیم.

قطبی اعلام کرد: بعد از بازی صحبت در خصوص تعویض خیلی ساده است اما شما باید در لحظه تصمیم بگیرد. مربیگری کار ساده ای نیست گاهی در خصوص لیست 11 نفره از مربیان سوال می کنم و بعد از گذشت چند لحظه نمی توانند نظر بدهند. از پشت صحنه تصمیم دریافت آسان است اما در عمل شما کار سختی خواهید داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شانس حضور در آسیا را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس حضور در آسیا را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید