گل محمدی مربی هفته، تاتارناکام هفته

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، برد بزرگ پدیده مقابل سایپا، یحیی و تیمش را به سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نزدیک تر نموده است. شاید پدیده در نهایت رتبه شگفت انگیزی را در لیگ صاحب گردد.

گل محمدی مربی هفته، تاتارناکام هفته

جنگ سهمیه بالا گرفت

فاصله امتیازی در صدر جدول به حدی نزدیک شده که هر احتمالی را می توان داد. اگر پرسپولیس را بیش از همه تیم ها به قهرمانی نزدیک بدانیمف جنگ تصاحب سهمیه در 2 هفته پایانی لیگ به نقطه اوج خواهد رسید و در این میان ممکن است پدیده بعد از بردی که مقابل سایپا به دست آورد همه را شگفت زده کند و درمیان سهمیه بگیرها قرار بگیرد.

دیگر تیم ها نیز برای داشتن سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد دندان تیز نموده است. استقلال، سپاهان و تراکتورنیز عمیقا دوست دارند در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند.

اینکه چه تیم هایی در نهایت می توانند بعد از پرسپولیس حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورند تعیین نیست و شاید این جدال حساس و نفس گیر اما جذاب و تماشایی تا لحظات پایانی لیگ نیز ادامه یابد و سهمیه مدام میان مدعیان دست به دست گردد.

بازیکن هفته: جاناتان بالوتلی(صنعت نفت)

-

بهترین بازیکن هفته با فاصله جاناتان بالوتلی است. مهاجم برزیلی باشگاه صنعت نفت آبادان در هفته ای که گذشت سهم بالایی در پیروزی تیمش داشت. مهاجم آماده این روزهای باشگاه صنعت نفت در تقابل تیمش با نساجی یک گل به ثمر رساند و زمینه ساز یک گل دیگر هم بود تا فعال ترین بازیکن هفته هم لقب بگیرد. بالوتلی با این عملکرد کار مسئولان باشگاه صنعت نفت را برای حفظ او سخت و سخت می نماید. بالوتلی بدون شک با این آمادگی در لیگ کم خواستار نخواهد داشت.

تیم هفته: صنعت نفت

-

وقتی وفا هخامنش در دقیقه 8 بازی صنعت نفت-نساجی از میدان اخراج شد کمتر آبادانی دوستدار فوتبال ایران تصور می کرد تیم محبوبش بتواند در قائمشهر دست به کار بزرگی بزند ودر حالی که دقایقی طولانی یک بازیکن کمتر از حریف داشت، برنده میدان را ترک کند. نفتی ها اما با ارائه نمایشی مافوق تصور توانستند تاکتیک خود را به نساجی دیکته نمایند و ارزشمند ترین برد هفته را به نام خود ثبت نمایند. این پیروزی از یاد هیچ فوتبال دوستی نخواهد رفت.

مربی هفته: یحیی گل محمدی

-

یحیی و تیم شایسته اش دست بردار نیستند و با همان انگیزه ای که لیگ را شروع کردند در هفته های پایانی نیز به میدان می روند تا شاید یکی از سهمیه های لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده را به چنگ آورند. گل محمدی را باید نقش آفرین اصلی بردهای پدیده دانست. گل محمدی تحولی در فوتبال مشهد ایجاد نموده که هیچ یک از فوتبال دوستان مشهدی از یاد نخواهند برد. بدون شک با عملکردی که در این فصل از پدیده به جا مانده، فصل آینده انتظاری جز قهرمانی ازاین تیم نیست.

ناکام هفته: مهدی تارتار

-

شکست خانگی تیم پارس جم بار دیگر نگاه ها را متوجه مردی کرد که تعیین نیست به واسطه کدام شایستگی سال ها است روی نیمکت این تیم متمول می نشیند. تارتار سال ها است سکان راهنمایی تیم پارس جم را در دست گرفته و برای این باشگاه هیچ موفقیتی به ارمغان نیاورده است. بدون شک هرمربی دیگری فرصت فعالیت در چنین تیم پولداری را داشت نتایج بهتری عایدش می شد. وقت آن رسیده که مدیران پارس جم فکری به حال نیمکت تیم شان نمایند.

تیم منتخب هفته بیست و هشتم(2-4-4)

دروازه بان: کوروش ملکی(سپیدرود)

مدافعان میانی: سیدجلال حسینی(پرسپولیس)، محمدنژادمهدی(ذوب آهن)

مدافعان کناری: سعید آقایی(سپاهان)، فرزادجعفری(فولاد)

هافبک ها: کمال کامیابی نیا(پرسپولیس)، اشکان دژاگه(تراکتورسازی)، علی کریمی(استقلال)، رضا کریمی(استقلال)

مهاجمان: امین قاسمی نژاد(پدیده)، بالوتلی(صنعت نفت آبادان)

2

منبع: ایران ورزشی

به "گل محمدی مربی هفته، تاتارناکام هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی مربی هفته، تاتارناکام هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید