برانکو: احتمالاً رفقای ما در ایران اطلاعات غلط به السدی ها داده اند!، بیشتر از تفکر بازیکنانم نگران محیط اطراف هستم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیش از تفکر بازیکنانش نگران محیط اطراف سرخپوشان است.

برانکو: احتمالاً رفقای ما در ایران اطلاعات غلط به السدی ها داده اند!، بیشتر از تفکر بازیکنانم نگران محیط اطراف هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک سفارشی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا ضمن بیان این مطلب گفت: همچنان در وضعیت خیلی شادابی قرار داریم، به خاطر برد السد، اما در لیگ بازی داریم و حق نداریم امتیازی را از دست دهیم.

می خواهیم تأکید کنیم وضعیت خوبی چه در آسیا و چه در لیگ خودمان داریم وی در ادامه اضافه کرد: سایپا با این هدف وارد مسابقات لیگ شده است تا بین سه تیم نهایی جدول قرار گرفته و راهی لیگ قهرمانان گردد. آنها نقل وانتقالات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند و بازیکنان باکیفیتی را به خدمت گرفتند، اگرچه علی قلی زاده از این تیم جدا شده است. از صحبت هایی که در حولو حوش این تیم شنیده ام، آنها شرایط شان به مراتب بهتر از فصل پیش است. آنها از شرایط ما و صعودمان به فینال خبر دارند و می خواهند از این مسئله نهایت استفاده را برده و ما را شکست دهند، اما ما هم به دنبال آن هستیم که تأکید کنیم که وضعیت خیلی خوبی چه در آسیا و چه در لیگ خودمان داریم.

جای سؤال است که نوراللهی به بازی فینال می رسد یا خیر برانکو اظهار داشت: سایپا تیم باثباتی است و تقریباً ترکیبی همیشگی در بازی های خود دارد. از لحاظ مالی هم آنها نسبت به تیم های دیگر اوضاع بهتری دارند و در این مورد هم باثبات هستند. در مورد کادر فنی این تیم و شخص علی دایی نیز نیازی به صحبت من نیست. بازیکن سابق من همیشه دنبال موفقیت و قهرمانی است. او مایه افتخار همه ماست. به هر صورت ما بازی فوق العاده سختی را پیشِ رو داریم. نوراللهی برای این بازی مصدوم است و جای سؤال است که او به بازی فینال می رسد یا خیر. سیامک نعمتی هم مشکل کوچکی دارد، اما در ترکیب ما برای بازی فردا قرار گرفته است. حسین ماهینی نیز دیگر غایب ماست که زانویش را به تازگی عمل نموده و من در اینجا می خواهم از جراح او (دکتر کیهانی) تشکر کنم. دیگر بازیکنان هم صحیح و سلامت برای بازی فردا رقابت می نمایند. آنچه معین است بازیکنان من در تمرین امروز ثابت نموده اند بسیار آماده و قبراق از انگیزه بالایی برای بازی فردا برخوردارند.

وضعیت زمین استادیوم تختی خیلی خراب است سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز تأسف از اینکه بازی در استادیوم تختی برگزار می گردد، توضیح داد: در این مورد کاری از دست ما برنمی آید، چرا که تیم میهمان هستیم. من بازی سایپا استقلال را تماشا کردم. باید بگویم وضعیت زمین این استادیوم خیلی خراب است. شرایط برای بازی ها در چنین زمینی واقعاً نامناسب است.

احتمالاً رفقای ما در ایران اطلاعات غلط به السدی ها داده اند! وی در واکنش به صحبت هایی که در مورد شکایت باشگاه السد از پرسپولیس مبنی بر بازی دادن امید عالیشاه در دیدار مقابل این تیم در شرایطی که او بازیکن غیرقانونی پرسپولیس بوده است، بیان کرد: من دقیقاً از این مسائل خبر ندارم، اما بیایید منطقی به موضوع نگاه کنیم. اگر عالیشاه مسئله ای داشت فدراسیون اصلاً قرارداد او را ثبت نمی کرد و AFC اجازه همراهی او را با پرسپولیس نمی داد. البته در این مورد مسئول رسانه ای باشگاه پاسخ خواهد داد، اما مسئله ای که باید به آن اشاره کنم این است که اصولاً وقتی چنین اتفاقاتی رخ می دهد تیم شاکی نهایتاً 24 تا 48 ساعت بعد از بازی باید شکایت خود را تحویل دهد. اتفاقی که الآن رخ نداده است. احتمالاً رفقای ما در ایران اطلاعات غلط به السدی ها داده اند!

بیشتر از تفکر بازیکنانم نگران محیط اطراف هستم برانکو با اشاره به اینکه هر تیمی وقتی در شرایط پرسپولیس قرار می گیرد برای آینده به مشکل خواهد خورد، گفت: طبیعی است وقتی شما یک فینال مهم را پیشِِ رو دارید شرایط عادی نیست و حتی بعد از فینال هم مشکلاتی وجود دارد و باعث می گردد تمرکز بازیکنان به هم بخورد، اما من بیشتر از آنکه نگران تفکر بازیکنانم باشم، نگران محیط اطراف هستم. از رسانه ها گرفته تا طرفداران و خانواده های بازیکنان که مدام در مورد این مسائل صحبت می نمایند. آنچه معین است ما فعلاً تمرکزمان روی بازی با سایپاست و بعد از آن روز دوشنبه به دبی رفته و بعد از آن به توکیو خواهیم رفت تا خود را آماده بازی با کاشیما کنیم.

می خواهیم سایپا را ببریم و اصلاً دنبال مصلحت اندیشی نیستیم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا قصد دارد از بازیکنان جوانش برای بازی فردا مقابل سایپا استفاده کند یا خیر، تأکید کرد: ما بهترین ترکیب را به میدان می فرستیم. منطقی است که سایپا برای برد به میدان می آید. آنها به خستگی و شرایط ما کاری ندارند و می خواهند بازی را ببرند. ما هم می خواهیم ببریم و اصلاً دنبال مصلحت اندیشی نیستیم. السد 10 روز قبل از بازی با پرسپولیس در هیچ بازی به میدان نرفت تا خود را برای بازی مقابل ما آماده نمایند، اما من فکر می کنم برگزاری بازی بهترین تمرین برای آمادگی قبل از مسابقه است، از این رو با بهترین شرایط به مصاف سایپا می رویم و بعد از آن فرصت کافی برای ریکاوری جهت حضور در فینال را داریم. اگرچه بحث اختلاف ساعت نیز مشکل ساز است و سخت است بازیکنان خود را به شرایط آب وهوایی و جوی آنجا تطبیق دهند، همین مشکل را هم ژاپنی ها در سفر به ایران خواهند داشت، چرا که اختلاف ساعت بین دو کشور خیلی زیاد است. خوشبختانه بازیکنان ما باتجربه و حرفه ای هستند و با شرایط موجود کنار خواهند آمد.

وی در انتها در ارتباط با اینکه چرا باشگاه پرسپولیس برای چنین بازی سرنوشت سازی پرواز چارتر نگرفت، گفت: ما قبل از بازی با السد، هم برای سفر به کره و هم برای سفر به ژاپن برنامه ریزی لازم را نموده بودیم، حتی با پزشکان تیمم هماهنگ کردیم که چه شرایطی را برای این اختلاف ساعت در نظر بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برانکو: احتمالاً رفقای ما در ایران اطلاعات غلط به السدی ها داده اند!، بیشتر از تفکر بازیکنانم نگران محیط اطراف هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: احتمالاً رفقای ما در ایران اطلاعات غلط به السدی ها داده اند!، بیشتر از تفکر بازیکنانم نگران محیط اطراف هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید