خبرنگاران 5 واحد صنفی متخلف در شاهین دژ پلمب شد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ گفت: پنج واحد صنفی متخلف در راستای اعمال محدودیت های جدید کرونا در این شهرستان پلمب شد.

خبرنگاران 5 واحد صنفی متخلف در شاهین دژ پلمب شد

امان الله نقدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ عینک سفارشی افزود: طی شبانه روز گذشته چهار واحد قلیان سرا در بخش های محمودآباد، کشاورز و احمد آباد از توابع شاهین دژ توسط اکیب های مشترک این شهرستان که به صورت غیرمجاز به صورت شبانه فعال بودند، شناسایی و پلمب شدند.

وی ادامه داد: همچنین یک واحد نانوایی در سطح شهر به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور فرماندار شاهین دژ و دستور دادستانی این شهر تعطیل شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تجمع و یا فعالیت صنف های خارج از دستورالعمل تعیین شده، مراتب را به شماره تلفن 124 گزارش دهند.

شاهین دژ با 95 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است؛ این شهرستان از جمله نخستین شهرستان های آذربایجان غربی بود که شیوع بیماری کرونا در آن تثبیت شد.

مشاغل گروه سوم شامل دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و زبان سراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی می شوند.

گروه چهارم نیز شامل شامل برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی برای ورزش های پر برخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چای خانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی ها و مراکز تفریحی آبی هستند.

هم اکنون 10 شهر آذربایجان غربی شامل ارومیه، پلدشت، چایپاره، خوی، شوط، سلماس، اشنویه، سردشت، میاندوآب و نقده در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند و شرایط شهرهای ماکو، چالدران، مهاباد، بوکان، تکاب، شاهین دژ و پیرانشهر نیز نارنجی است.

طی یک ماه گذشته، تعداد بستری های روزانه از 200 نفر کمتر نشده که این امر نشان دهنده شرایط نامناسب کرونایی در استان است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 5 واحد صنفی متخلف در شاهین دژ پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 5 واحد صنفی متخلف در شاهین دژ پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید