ثبت بالاترین آمار بستری بیماران کرونایی در خوزستان

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ثبت بالاترین تعداد بیماران بستری کرونا در بیمارستان های خوزستان از ابتدای همه گیری اطلاع داد.

ثبت بالاترین آمار بستری بیماران کرونایی در خوزستان

به گزارش ایسنا، فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: روز چهارشنبه 521 بیمار در بیمارستان های استان خوزستان بستری شدند و اکنون تعداد بیماران بستری در بیمارستان های خوزستان به 2 هزار و 645 نفر رسیده است که این رقم تا به امروز بالاترین تعداد بیمار بستری در استان است.

وی اضافه کرد: وروری بیمارستان ها هم در این روز 8 هزار و 990 مورد بوده است؛ تا به امروز بالاترین رقم ورودی روزانه در استان خوزستان 9 هزار نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همچنان فرایند صعودی بیماری ادامه دارد و همکاران ما بیش از توان در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند.

وی با اشاره به بازدید خود از بیمارستان نظام مافی شوش اعلام کرد: این بیمارستان به یک دستگاه اکسیژن احتیاج داشت که یک تانکر اکسیژن 10 تنی به ظرفیت قبلی بیمارستان اضافه کرده شد. دستگاه اکسیژن ساز دیگری هم در یکی دو روز آینده به بیمارستان منتقل می گردد.

ابول نژادیان اضافه کرد: با توجه به زیاد بودن تعداد بیماران کرونا، این بیمارستان با کمبود تخت روبرو بود که در حال آماده سازی بخش نوی در این بیمارستان هستیم و تخت ها از اهواز در حال انتقال به شوش هستند و امیدواریم در یکی دو روز آینده بخش نو در این بیمارستان راه اندازی گردد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: از روز سه شنبه بیمارستان های خصوصی استان خوزستان وارد چرخه کرونا شدند بنابراین اکنون همه بیمارستان های خوزستان درگیر کرونا هستند.

منبع: فرارو

به "ثبت بالاترین آمار بستری بیماران کرونایی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بالاترین آمار بستری بیماران کرونایی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید