آزمایش کرونا بیشتر بچه ها ایلامی مبتلا به بیماری اخیر، منفی است

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، صادقی فر با اشاره به شیوع بیماری در بچه ها طی 10 روز اخیر در استان ایلام گفت: تست کرونا بچه های که دچار این بیماری شده به جز یک نفر همگی منفی بوده است.

آزمایش کرونا بیشتر بچه ها ایلامی مبتلا به بیماری اخیر، منفی است

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی از ایلام، جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با ذکر اینکه علایم این بیماری در بچه ها همراه با تب، استفراغ، اسهال و بی حالی و موجب افزایش بستری این بچه ها در مراکز درمانی شده اضافه نمود: بر اساس آنالیز به عمل آمده بیشترین تعداد این بیماران مربوط به شهرستان ایوان هستند.

او ادامه داد: با وجود اینکه آزمایش بیشتر این بچه ها که زیر 12 سال هستند، منفی بوده، ولی این بیماری نوعی عفونت ویروسی و برای بچه ها خطرناک است و در حال آنالیز بیشتر این موضوع هستیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید نمود: در این زمینه به همه شهرستان ها آماده باش اعلام شده تا با حساسیت تمام عمل نموده و آموزش های لازم نیز در سطح مراکز جامع سلامت تسری یافته است.

صادقی فر از خانواده ها خواست توجه جدی و بیشتری نسبت به سلامت بچه هاشان داشته باشند.

او یادآور شد: متاسفانه از زمانی که اعلام شده کرونا به وسیله شستشو دست ها منتقل نمی گردد، این موضوع بین دانش آموزان کمتر رعایت شده، ولی تاکید ما همچنان بر استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست ها و عدم حضور در تجمعات است.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آزمایش کرونا بیشتر بچه ها ایلامی مبتلا به بیماری اخیر، منفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش کرونا بیشتر بچه ها ایلامی مبتلا به بیماری اخیر، منفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید