توقیف 27 خودرو و پلمب 282 واحد صنفی فارس در طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، استاندار فارس در ارائه گزارشی از فرایند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: تلاش دست اندرکاران این بوده تا بدون سختگیری و ایجاد نارضایتی به شرایط مطلوبی برسیم اما در این خصوص 282 واحد صنفی متخلف پلمب، افزون بر 207 خودرو متخلف جریمه و 27 دستگاه خودرو نیز توقیف شده اند.

توقیف 27 خودرو و پلمب 282 واحد صنفی فارس در طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی به نقل از ایرنا، عنایت الله رحیمی در جلسه ویدئو کنفرانس مشترک استانداران با وزیر کشور اضافه کرد: افزون بر دو هزار و شصت خودرو مسافران نیز به مبدا بازگشت داده شده است.

رحیمی در تشریح اقدامات انجام گرفته در طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنین گفت: در این طرح 98 نقطه فارس با نظارت دو هزار و یکصد نفر کنترل شد و این طرح مورد استقبال عمومی قرار گرفته است.

استاندار فارس از کاهش قابل محسوسی در حجم تردد خودرو و مصرف سوخت خبر داد و اضافه کرد : در این خصوص کاهش 80 درصدی ورود مسافر به شیراز را داشته ایم که منجر به کاهش مصرف 75 درصدی در بخش حمل و نقل هوایی و 46 درصدی در بخش حمل و نقل زمینی در مصرف سوخت شده است.

رحیمی با بیان اینکه تا به امروز بیش از سه میلیون و 485 هزار نفر در فارس در زمینه بیماری کرونا غربالگری شده اند؛ خاطرنشان کرد: هم زمان با شیوع این بیماری و کنترل آن در استان با بحران های سیل و حمله ملخ نیز مقابله شده است.

وی عادی سازی کرونا در میان جامعه را از جمله خطرات پیش رو در ادامه فرایند مبارزه دانست و گفت:با استفاده از تجارب موجود شاهد کاهش مراجعه به بیمارستان ها هستیم و حاکی از آن است که در کاهش شیوع از این طریق پیروز بوده ایم.

استاندار فارس همچنین با تاکید بر گسترش خدمات الکترونیکی و برنامه ریزی های لازم برای بعد از خروج از شرایط بعد از انتها بحران کرونا را یادآور شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "توقیف 27 خودرو و پلمب 282 واحد صنفی فارس در طرح فاصله گذاری اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف 27 خودرو و پلمب 282 واحد صنفی فارس در طرح فاصله گذاری اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید