تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و سازمان اقتصادی کوثر منعقد شد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، صبح امروز تفاهم نامه همکاری بین جهاد کشاورزی و سازمان اقتصادی کوثر در جهت ارتقاء امنیت غذایی منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و سازمان اقتصادی کوثر منعقد شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ عینک سفارشی، صبح امروز مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهاد دانشگاهی و سازمان اقتصادی کوثر در محل جهاد دانشگاهی و با حضور محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی برگزار شد.

این تفاهم نامه در زمینه اجرای طرح های ملی با هدف ارتقاء امنیت غذایی منعقد شد که بر اساس این همکاری با حفظ ذخایر و ایجاد تنوع و کاهش واردات محصولات ژنتیکی شامل همکاری در فرایند اصلاح نژاد توده های بومی دام، طیور و آبزیان کشور ترکیبات پربازده تولید می شود.

همچنین توسعه طرح ها و روش های فناورانه با هدف افزایش بهره وری در محصولات تولیدی شامل شناسایی روش ها و فناوری های نوین کشت در دانه های اساسی و مورد نیاز کشور شامل شناسایی روش ها و فناور های نوین مدیریت پرورش دام و طیور، شناسایی و بکارگیری سازوکارهای تجاری سازی طرح های فناورانه و دانش بنیان در حوزه های دامپروری و کشاورزی با رویکرد جلب مشارکت مردمی مبتنی بر الگوهای اقتصادی از مواردی است که در این توافق نامه به آن تاکید شده است.

این تفاهم نامه به مدت 5 سال اعتبار دارد و شامل همکاری با شرکت های زیرمجموعه سازمان و مراکز و مؤسسات جهاد دانشگاهی در جهت استقرار سیاست های اقتصاد مقاومتی منعقد شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و سازمان اقتصادی کوثر منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و سازمان اقتصادی کوثر منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید