تست IQ؛ آیا می توانید اشتباه داخل تصویر پارک را در 15 ثانیه تشخیص دهید؟

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، بازی فکری تست هوش: در این پازل سرگرم کننده، سعی کنید اشتباه پنهان شده در تصویر پارک بچه ها را تشخیص دهید. آیا می توانید اشتباه را در 15 ثانیه پیدا کنید؟

تست IQ؛ آیا می توانید اشتباه داخل تصویر پارک را در 15 ثانیه تشخیص دهید؟

وبلاگ عینک سفارشی | بعضی از بازی های فکری، نوعی تست هوش هیجانی هستند که به ارزیابی سطح هوش شما یاری می نمایند. بنابراین، ما با یک بازی فکری جالب آمده ایم که در آن باید اشتباه پنهان شده در تصویر پارک بچه ها را تشخیص دهید.

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی ، در تصویر زیر، شما باید اشتباه پنهان شده در پارک بچه ها را تشخیص دهید. یک فکر هوشیار می تواند اشتباه را در عرض 15 ثانیه تشخیص دهد. ضروری است قبل از پاسخ دادن به سوال، به تصویر زیر با دقت نگاه کنید، زیرا پاسخ بسیار ساده، اما در عین حال چالش برانگیز است.

بازی فکری تست هوش: در این پازل سرگرم نماینده، سعی کنید اشتباه پنهان شده در تصویر پارک بچه ها را تشخیص دهید. آیا می توانید اشتباه را در 15 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش پارک بچه ها

اشتباه موجود در تصویر ترتیب رنگ های رنگین کمان است. بسیاری از افراد اشتباه را در بادکنک ها و نخ های متصل به بادکنک ها دیدند، اما در حقیقت ترتیب رنگ رنگین کمان اشتباه است.

منبع: فرادید

به "تست IQ؛ آیا می توانید اشتباه داخل تصویر پارک را در 15 ثانیه تشخیص دهید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست IQ؛ آیا می توانید اشتباه داخل تصویر پارک را در 15 ثانیه تشخیص دهید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید