نصب باربیکیو در بوستان جنگلی چیتگر برای جلوگیری از آتش سوزی

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، خبرگزاری خبرنگاران-معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 از نصب باربیکیو (محیط پخت غذا) در بوستان جنگلی چیتگر با هدف جلوگیری از آتش سوزی اطلاع داد.

نصب باربیکیو در بوستان جنگلی چیتگر برای جلوگیری از آتش سوزی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ عینک سفارشی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، علیرضا علی بخشی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به اینکه بوستان جنگلی چیتگر یکی از بزرگترین بوستان های جنگلی شهر تهران و با قدمت نیم قرن است و همه روزه پذیرای دوستداران طبیعت است، بسیاری از مراجعه نمایندگان به این بوستان تمایل دارند نیم روزی در این مجموعه اتراق داشته باشند و با برپایی آتش برای تهیه غذا اقدام نمایند. به همین منظور، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 با هدف حفاظت از این بوستان و سرایت پیدا نکردن آتش پخت غذا به درختان و درختچه های این بوستان در نظر دارد با احداث باربیکیو های گوناگون محیط مناسبی را برای پخت غذا و در جهت حفظ محیط زیست به وجود آورد.

علی بخشی ادامه داد: در حال حاضر نصب باربیکیو در فاز غربی بوستان جنگلی چیتگر در همجواری آلاچیق ها در حال نصب است و در بعضی از نقاط نیز در کنار نیمکت ها و سکوهای استراحتگاهی این تجهیزات نصب خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 خاطر نشان کرد: در ایام نوروز و به ویژه در 13 فروردین روز طبیعت جمعیت قابل توجهی از سراسر مرکز به این محیط می آیند که طی یک برنامه ریزی در کوشش هستیم خدمات دهی به شهروندان در این مجموعه را افزایش دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نصب باربیکیو در بوستان جنگلی چیتگر برای جلوگیری از آتش سوزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب باربیکیو در بوستان جنگلی چیتگر برای جلوگیری از آتش سوزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید