حسرت تازه : ایران از برگزاری جشنواره های جام جهانی بازماند

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، خبرنگاران : فیفا از تفریحات جدیدی برای طرفداران فوتبال، در طول جام دنیای قطر در شش کشور دنیا، اطلاع داد.

سحر استادرحیمی: رئیس فیفا جیانی اینفانتینو از رویدادی چند بعدی برای طرفداران فوتبال به نام جشنواره طرفداران فیفا FIFA Fan Festival در طول زمان برگزاری جام دنیای 2022 قطر اطلاع داد. اما برخلاف انتظار و آماده سازی بعضی زیر ساخت ها و توافقات از سوی کمیته برگزاری مسابقات، ایران در فهرست کشور های محل برگزاری این رویداد حضور نداشت.

حسرت تازه : ایران از برگزاری جشنواره های جام جهانی بازماند

به گزارش خبر آنلاین ، جشنواره طرفداران فیفا به عنوان محلی برای گردهمایی هوادارن، تعامل با یک دیگر و وقت گذرانی با انواع موسیقی، تفریح و آشنایی با فرهنگ و غذا های محلی ایجاد شده است. این رویداد که پیش تر از این با نام FIFA Fan Fest در چهار دوره جام دنیای و با جام دنیای 2006 آلمان شروع شد، تا به امروز مورد استقبال 40 میلیون بازدید کننده قرار گرفته است.

در طول جام دنیای قطر جشنواره هوادارن به طور گسترده تر و با شکل و شمایل نو تری علاوه بر پارک البیدا در دوحه در شش شهر بزرگ دنیا؛ لندن، مکزیکو سیتی، ریو دو ژانیرو، سائو پائولو ، سئول و دبی برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این جشنواره ها، امکان دسترسی تمام مردم دنیا به جام دنیای و لذت بردن از تماشای فوتبال اعلام شده است. بعلاوه جیانی اینفانتیو به برگزاری این فستیوال برای اولین بار در جام دنیای 2023 زنان اشاره نمود.

از جمله جاذبه های این جشنواره برای طرفداران می توان به پخش زنده تمام مسابقات، کنسرت های موسیقی از خوانندگان مشهور دنیا و بومی قطر، بوفه های نوشیدنی های غیر الکلی و انواع غذا های محلی و بین المللی، اجرای مسابقات فوتبال با اسطوره های سرشناس فوتبال دنیا، ایسگاه بازی های فیزیکی و دیجیتالی مختلف و بعلاوه فروشگاه رسمی فیفا برای خرید محصولات منحصربفرد جام دنیای قطر، اشاره نمود.

منبع: توریسم آنلاین

به "حسرت تازه : ایران از برگزاری جشنواره های جام جهانی بازماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسرت تازه : ایران از برگزاری جشنواره های جام جهانی بازماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید