از امتیازات هرمزگان بهره برده اند اما تعهد خدمتی خود را انجام نمی دهند

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان با بیان اینکه پزشکانی هستند که از امتیازات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بهره برده اما تعهد خدمتی خود را انجام نمی دهند، اظهار کرد: امیدوارم هر چه زودتر با این افراد برخورد گردد زیرا هم اکنون مراکز درمانی ما نیز احتیاج به این افرادی دارد که استان هرمزگان بر روی آن ها سرمایه گذاری نموده است.

از امتیازات هرمزگان بهره برده اند اما تعهد خدمتی خود را انجام نمی دهند

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، دکتر حسین فرشیدی ظهر امروز در نشستی خبری اظهار کرد: اگر در کشور ما پیشرفت هایی حاصل شده است، فقط حاصل کوشش مسئولین نیست، بلکه بخش مهمی از این پیشرفت را مدیون آگاهی بخشی و اطلاع رسانی توسط وبلاگ عینک سفارشی هستیم.

وی با بیان اینکه در استان هرمزگان با معضلی روبه رو هستیم که به دنبال برطرف آن هستیم، توضیح داد: پزشکان فارغ التحصیلی در هرمزگان بوده که تعهد خدمت داشته اند اما اکنون در هرمزگان نیستند.

فرشیدی با اشاره به اینکه بسیاری از این پزشکان در تهران مشغول به کار هستند، اضافه نمود: یکی از معاونین خود را مأمور نموده ام تا براساس لیستی که وجود دارد این افراد را شناسایی و اقدامات قانونی لازم را انجام دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این افراد از امتیازات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بهره برده اما تعهد خدمتی خود را انجام نمی دهند، اظهار کرد: امیدوارم هر چه زودتر با این افراد برخورد گردد زیرا هم اکنون مراکز درمانی ما نیز احتیاج به این افرادی دارد که استان هرمزگان بر روی آن ها سرمایه گذاری نموده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان بشاگرد به صورت ویژه دیده شده است، اضافه نمود: احداث بیمارستان در این شهرستان برای بالا بردن وجه و ارسال نیروی متخصص بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در سرانجام گفت: امیدواریم با اعزام متخصص داخلی و اطفال به بشاگرد بتوانیم با بهبود ترانسپورت از بشاگرد به میناب هدف گذاری خود را در جهت بهبود وضعیت درمانی شهرستان بشاگرد بهبود بخشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "از امتیازات هرمزگان بهره برده اند اما تعهد خدمتی خود را انجام نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از امتیازات هرمزگان بهره برده اند اما تعهد خدمتی خود را انجام نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید