آیا لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon با وای فای 6 سازگار است؟

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، اگر یک روتر وای فای 6 مانند ایسوس ROG RAPTURE GT AX11000 یا RT-AX88U خریده باشید؛ احتمالا دنبال لپ تاپ سازگار با وای فای 6 می گشت.

آیا لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon با وای فای 6 سازگار است؟

چون زمانی می توانید از قدرت و سرعت واقعی یک شبکه وای فای 6 سود ببرید که روتر بی سیم یا مودم روتر و لپ تاپ، اسمارت فون، کامپیوتر رومیزی و سایر دستگاه های شما هم وای فای 6 را پشتیبانی نمایند.

یکی از لپ تاپ های به روزی که در بازار می تواند در شبکه های وای فای 6 کار کند؛ لپ تاپ تینک پد ایکس 1 کربن مدل 2019 است. اما بعضی از کاربران میان مدل های مختلف این لپ تاپ فوق العاده سرگردان ماندند که کدام مدل دقیقا دارای وای فای 6 است و باید آن را بخرند؟

به طور ساده می توانیم بگوییم لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس 1 کربنی که دارای پردازنده اینتل نسل دهم i7-10510U است؛ فقط از وای فای 6 پشتیبانی می نماید و مدل های دیگر این لپ تاپ که پردازنده های دیگری دارند؛ فاقد سازگاری با وای فای 6 هستند.

چرا لنوو ThinkPad X1 Carbon را بخریم؟

دلایل بی شماری برای خرید تینک پد ایکس 1 کربن وجود دارد. دلیل نخست، صفحه نمایش WQHD 1440p با فناوری anti-glare است که باعث می گردد همه مدیاها را بهتر مشاهده کنید و در معرض نور شدید خورشید هم بتوانید محتواهای صفحه نمایش را واضح ببینید.

سیستم بلندگوی این لپ تاپ هم عالی است و از فناوری دالبی اتمس سود می برد. اگر به وای فای 6 احتیاج نداشته باشید؛ مدل های دارای پردازنده نسل هشتم اینتل بسیار گزینه های مناسبی برای خرید هستند ولی اگر مدل دارای پردازنده i7-10510U را انتخاب کنید؛ وای فای 6 هم دارید.

پیکربندی های متنوعی هم از این لپ تاپ لنوو در بازار موجود است ولی یک پیکربندی عالی آن دارای رم 16 گیگابایت و درایو SSD یک ترابایت برای ذخیره سازی اطلاعات است. این دستگاه از فناوری اسکن اثر انگشت Windows Hello نیز پشتیبانی می نماید. در صورت تمایل می توانید یک دوربین IR برای تشخیص چهره هم به آن اضافه کنید.

ویژگی مهم بعدی در این لپ تاپ، مودم توکار LTE در بعضی مدل ها است تا همواره به اینترنت دیتا هم دسترسی داشته باشید.

به همه این ویژگی های عملکردی خوب، طراحی مناسب و نازک و سبک را هم اضافه کنید. لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس 1 کربن یک دستگاه فوق العاده سبک و قابل حمل است. دو درگاه تاندربولت 3 و دو درگاه USB 3.1 دارد تا کاربران بتوانند از تجهیزات جانبی بیشتری استفاده نمایند.

ایسوس ایران تبلیغات روتر وای فای 6 جدید این شرکت را شروع نموده است و می توانیم امیدوار باشیم که این روتر به زودی در بازار ایران عرضه…

هفته گذشته مایکروسافت دو دستگاه تبلت لپ تاپ هیبریدی به نام های سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 معرفی کرد. سرفیس هایی بسیار زیبا و قدرتمند که…

با عرضه آیفون های 11 که از وای فای 6 پشتیبانی می نمایند؛ اکنون این پرسش مهم مطرح می گردد که آیا باید یک روتر وای فای 6 بخریم؟ پیش…

موسسه Wi-Fi Alliance که متولی توسعه و تصویب استانداردهای وای فای است؛ پایان دستورالعمل ها و برنامه های وای فای 6 (استاندارد 802.ax) را رسما اظهار داشت تا حرکت…

اپل از آیفون های جدید خود رونمایی کرد. سه آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس تا دو هفته دیگر وارد بازار می شوند و جایگزین…

در حالی که روترهای مش وای فای بازار قیمت هایی در حدود 400 دلار دارند؛ شرکت نت گیر از روتر مش وای فای جدیدی با قیمت 700 دلار معرفی کرد….

گوگل می خواهد اواخر امسال میلادی یک نسخه جدید از روتر وای فای خود با پشتیبانی از وای فای 6 معرفی کند. روتر جدید گوگل به طور…

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از آخرین سیستم مش وای فای مبتنی بر وای فای 6 رونمایی کرد. کیت مش وای فای AiMesh AX6600 شامل دو روتر RT-AX95Q…

منبع: شبکه چی

به "آیا لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon با وای فای 6 سازگار است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon با وای فای 6 سازگار است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید